Ακόμα και οι αεροπορικές εταιρίες έχουν μπει στο παιχνίδι του Μουντιάλ και των social media.
Χαρακτηριστικό το παράδειγμα του ολλανδικού αερομεταφορέα KLM, που λίγα λεπτά μετά το τέλος του αγώνα των «οράνιε» με το Μεξικό, πόσταρε στον λογαριασμό του στο Twitter μία φωτογραφία με πινακίδα αναχωρήσεων από αεροδρόμιο και το σχόλιο «adios amigos»…
Η ΚLM «τρολάρει» τους Μεξικανούς! (pic)
Ακόμα και οι αεροπορικές εταιρίες έχουν μπει στο παιχνίδι του Μουντιάλ και των social media.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Top Video
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ