Παναθηναϊκός: Είναι επικοινωνιακή ήττα η περίπτωση Γκατσίνοβιτς;

Το μέγεθος του Παναθηναϊκού είναι αυτό που ορίζει μια επικοινωνιακή ήττα και όχι ένας καλός παίκτης όπως ο Γκατσίνοβιτς.

Στο άκουσμα της είδησης ότι η ΑΕΚ θα δώσει το ποσό που ζητά η Χόφενχαϊμ για να κάνει δικό της τον Κυπελλούχο Ελλάδος με τον Παναθηναϊκό, Μιγιάτ Γκατσίνοβιτς, οι φίλοι του “τριφυλλιού” μούδιασαν. Αυτή ήταν η πρώτη αντίδραση και στα social media.

Αν εξετάσει κανείς επικοινωνιακά αυτή την είδηση θα πρέπει να διερευνήσει όλες τις παραμέτρους για να κατασταλλάξει αν πρόκειται για επικοινωνιακή ήττα. Και ποιες είναι αυτές οι παράμετροι; Μα φυσικά το μέγεθος του Παναθηναίκού, η ιστορία του, το ενδιαφέρον του για την απόκτησή του παίκτη αλλά και η αναλογία τιμής του παίκτη και ποδοσφαιρικής του αξίας.

Καταρχάς με βάση το μέγεθος και την ιστορία του Παναθηναϊκού δε θα μπορούσε ποτέ να θεωρηθεί ως επικοινωνιακή ήττα η μη απόκτηση ενός παίκτη που δεν υπολογίζεται από την ομάδα του. Διότι οι “πράσινοι” ουσιαστικά δεν απέκτησαν τον Γκατσίνοβιτς. Όπως για παράδειγμα έγινε πέρσι με τον Παλάσιος όταν και έκαναν την υπέρβαση. Αν ήθελε με την ίδια ζέση τον Γκατσίνοβιτς ο Ιβάν Γιοβάνοβιτς τότε θα κινούνταν και πιο ζεστά για την απόκτησή του.

Ναι, ο Γκατσίνοβιτς βοήθησε πολύ τον Παναθηναϊκό στο δεύτερο μισό της περσινής περιόδου. Βοήθησε έναν Παναθηναϊκό έτοιμο με ρόλους και με σαφή προσανατολισμό από τον προπονητή του. Ουσιαστικά ο Γκατσίνοβιτς βοηθήθηκε πιο πολύ από τον Παναθηναϊκό και ανέβασε και πάλι τις (πεσμένες τα τελευταία χρόνια) μετοχές του. Συνεπώς το ενδιαφέρον του “τριφυλλιού” για τον παίκτη ήταν δεδομένο αλλά είχε συγκεκριμένες οικονομικές προδιαγραφές.

Ποια ήταν λοιπόν τα οικονομικά δεδομένα; Ότι ο Γκατσίνοβιτς κοστολογείτο από την Χόφενχαϊμ με ποσό άνω των 2 εκατομμυρίων ευρώ, κάτι που σημαίνει ότι ο Παναθηναϊκός θα έπρεπε να βγάλει από το ταμείο ένα ποσό κοντά στα 3 εκατομμύρια ευρώ για να ντύσει στα “πράσινα” τον Γκατσίνοβιτς. Το “Τριφύλλι” όμως δεν κοστολογούσε τον Γκατσίνοβιτς για ποσό άνω των 2 εκατομμυρίων ευρώ και προσπάθησε ξανά με τη μορφή δανεισμού να τον κρατήσει στο ρόστερ.

Στο γράφημα της χρηματηστηριακής αξίας του Γκατσίνοβιτς από το έγκυρο transfermarkt εύκολα διαπιστώνει κανείς την πτωτική τάση της μετοχής του από τα 11 εκατομμύρια του 2019 στα 2,5 του 2022. Αλήθεια είναι ότι στην θητεία του στον Παναθηναϊκό έβαλε ένα “φρένο” στην πτώση αλλά ακόμα και σε αυτή την περίπτωση η διαπραγμάτευση ξεκινά από ποσό μικρότερο της χρηματιστηριακής αξίας και σίγουρα όχι μεγαλύτερο.

Η Χόεφενχαϊμ όμως είχε άλλη άποψη και ήταν διατεθειμένη να περιμένει αρκετά για να βρει μια καλή προσφορά για τον παίκτη της θέλοντας να εξαργυρώσει το πολύ καλό διάστημα του Γκατσίνοβιτς στον Παναθηναϊκό. Φαίνεται λοιπόν πως το βρήκε και πιο γρήγορα απ’ό,τι περίμενε με αποτέλεσμα να δίνει τον παίκτη της στο ποσό που ήθελε χωρίς να περιμένει για παραπάνω χρήματα.

Δεν τη λες και επικοινωνιακή ήττα τη συγκεκριμένη υπόθεση για μια ομάδα με το μέγεθος του Παναθηναϊκού και για έναν καλό παίκτη όπως ο Γκατσίνοβιτς.


Σχολιασμός

Γράψτε το σχόλιό σας

ΕΤΑΙΡΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ

ΕΠΩΝΥΜΙΑ: NOVA TELECOMMUNICATIONS & MEDIA ΜΟΝΟΠΡΟΣΩΠΗ ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ (δ.τ. NOVA M.A.E.)

ΑΦΜ: 099936189, ΔΟΥ ΦΑΕ ΑΘΗΝΩΝ

ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ: ΛΕΩΦΟΡΟΣ ΑΘΗΝΩΝ 106, ΑΘΗΝΑ, 104 42

ΤΗΛ: 210-6158000, E-MAIL: info@novasports.gr

ΙΔΙΟΚΤΗΤΡΙΑ ΕΤΑΙΡΕΙΑ: NOVA M.A.E. ΜΕΛΟΣ ΤΟΥ ΟΜΙΛΟΥ ΕΤΑΙΡΕΙΩΝ “UNITED GROUP OF COMPANIES”

ΝΟΜΙΜΗ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΣ: ΚΥΡΙΑΚΗ ΣΙΛΒΕΣΤΡΙΑΔΟΥ

ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΡΙΑ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ: ΚΥΡΙΑΚΗ ΣΙΛΒΕΣΤΡΙΑΔΟΥ

ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ: ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΛΙΩΡΗΣ

ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΣΥΝΤΑΞΗΣ: ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ ΔΟΥΚΑΣ

ΔΙΚΑΙΟΥΧΟΣ ΤΟΥ ΟΝΟΜΑΤΟΣ ΤΟΜΕΑ (DOMAIN NAME): NOVA M.A.E.