Ομάδα                       : Ζάουμπερ
Χώρα                        : Ιαπωνία
Ημερομηνία γέννησης         : 13/09/1986
Τόπος γέννησης              : Χιόγκο
Συμμετοχές σε γκραν πρι     : 21
Παγκόσμια πρωταθλήματα      : –
Υψηλότερη θέση τερματισμού  : 6η (2 φορές)
Υψηλότερη θέση στην εκκίνηση: 9η (1 φορά)
Φορές στο βάθρο             : –
Βαθμοί                      : 35
Καριέρα                     : Τογιότα (2009), BMW Ζάουμπερ (2010)
Διαδικτυακή διεύθυνση       : www.kamui-kobayashi.com

Ιστορία του στα μηχανοκίνητα

2002: Τρέχει για πρώτη φορά με μονοθέσια στο πρωτάθλημα Formula Toyota.

2003: Η δεύτερη σεζόν του στο πρωτάθλημα Formula Toyota, στο οποίο κατακτά τη δεύτερη θέση.

2004: Μετέχει στο ιταλικό πρωτάθλημα Formula Renault, όπου σημειώνει δύο νίκες και κατατάσσεται έβδομος.

2005: Κατακτά τον τίτλο στα πρωταθλήματα Italian και Eurocup Formula Renault.

2006: Μετέχει για πρώτη χρονιά στο πρωτάθλημα Formula Three Eurocup, όπου ανεβαίνει στο βάθρο των νικητών σε τρεις αγώνες.

2007: Συνεχίζει στο πρωτάθλημα Formula Three Eurocup, όπου σημειώνει μία νίκη, ενώ δοκιμάζεται από την Τογιότα.

2008: Κατακτά την έκτη θέση στο πρωτάθλημα GP2 Asia με δύο νίκες, ενώ κατατάσσεται 16ος στο πρωτάθλημα GP2 με μία νίκη. Γίνεται τρίτος οδηγός της Τογιότα.

2009: Κατακτά τον τίτλο στο πρωτάθλημα GP2 Asia Series με δύο νίκες, ενώ κατατάσσεται 17ος στο πρωτάθλημα GP2, ανεβαίνοντας μία φορά στο βάθρο. Παραμένει τρίτος οδηγός της Τογιότα και επιλέγεται να αντικαταστήσει τον τραυματία Τίμο Γκλοκ στα γκραν πρι Βραζιλίας και Άμπου Ντάμπι. Υπογράφει στην BMW Ζάουμπερ για το 2010.

2010: Συνεχίζει να καταπλήσσει με τον ρυθμό και τις παράτολμες προσπεράσεις της. Παίρνει την ένατη θέση στην εκκίνηση για το γκραν πρι της Μαλαισίας, ωστόσο η χαμηλή αξιοπιστία του μονοθεσίου έχει ως αποτέλεσμα να εγκαταλείψει σε έξι από τους πρώτους 12 αγώνες. «Μαζεύει» βαθμούς όσο βελτιώνεται το μονοθέσιο, ενώ τερματίζει έκτος στο Σιλβερστόουν και το βρετανικό γκραν πρι. Μένει στην ομάδα για το 2011.