Στο πλευρό του «Παιδικού Σπιτιού» του Πειραιά βρέθηκε για άλλη μία φορά ο Ολυμπιακός.
Εκπρόσωποι της ΠΑΕ και του Ερασιτέχνη Ολυμπιακού, καθώς και της UNICEF, επισκέφθηκαν το χώρο που φιλοξενεί αυτή την περίοδο 7 αγόρια στο πλαίσιο της υποστήριξης που θα παράσχει η UNICEF στο «Παιδικό Σπίτι» το οποίο στηρίζει ο ερασιτέχνης Ολυμπιακός. Η πρωτοβουλία αυτή είναι αποτέλεσμα της σημαντικής συνεργασίας της ΠΑΕ Ολυμπιακός με τη UNICEF.
Ο Διευθυντής Εταιρικής Επικοινωνίας και Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης της ΠΑΕ, κ. Βασίλης Τοκάκης, δήλωσε: «Είμαστε πολύ χαρούμενοι που είμαστε εδώ. Ο Ολυμπιακός έχει ξεκινήσει μία σημαντική συνεργασία με τη UNICEF με σκοπό να εμβολιαστούν 50 χιλιάδες παιδιά στην Ελλάδα και στον υπόλοιπο κόσμο. Πρόκειται για μία πρωτοβουλία πολύ σημαντική του Προέδρου μας, κ. Βαγγέλη Μαρινάκη. Ως αποτέλεσμα αυτής της πολύ καλής συνεργασίας, η UNICEF προσφέρθηκε με χαρά να υποστηρίξει το «Παιδικό Σπίτι» που βοηθά ο Ερασιτέχνης Ολυμπιακός και την ευχαριστούμε πολύ για αυτό. Γνωρίζετε πολύ καλά ότι οι έννοιες αλληλεγγύη και προσφορά είναι άμεσα συνδεδεμένες με τον Ολυμπιακό και να ξέρετε ότι είμαστε κοντά σας σε αυτό το δύσκολο έργο που επιτελείτε».
Από την πλευρά του, Γενικός Διευθυντής της Ελληνικής Εθνικής Επιτροπής UNICEF, κ. Ηλίας Λυμπέρης, απευθυνόμενος στον Πρόεδρο του ΔΣ του Παιδικού Σπιτιού, κ. Κωνσταντίνο Φαζάκη, τόνισε τη σημασία της συνεργασίας του οργανισμού με τον σύλλογο, μέσω της οποίας μπορεί να βοηθήσει όπου υπάρχει ανάγκη:
«Η προσπάθειά μας έγκειται και στο να ευαισθητοποιήσουμε τον κόσμο να δώσει από το περίσσευμά του και δεύτερον στον να βοηθήσουμε κι εμείς με όποιον τρόπο μπορούμε. Αυτή η συνεργασία που κάνουμε με τον Ολυμπιακό, που έχει ως άμεσο στόχο τον εμβολιασμό όσο το δυνατόν περισσότερων παιδιών, μας βοηθά παράλληλα να αναπτύξουμε μαζί μια σειρά από πρωτοβουλίες που έχουν στόχο και να αναδεικνύουν σημαντικές προσπάθειες όπως είναι η δική σας, καθώς πολύς κόσμος δεν γνωρίζει το σπουδαίο έργο που γίνεται στη βάση. Πληροφορήθηκα μάλιστα με μεγάλη χαρά ότι είστε κι εσείς δωρητής και φίλος της UNICEF κι αυτό με χαροποίησε ακόμη περισσότερο. Εμείς σας φέραμε σήμερα κάποια δώρα για τα παιδιά, αλλά θα καλύψουμε και κάποιες πρακτικές ανάγκες και θα είμαστε κοντά σας και με επόμενες ενέργειες και από κοινού με τον Ολυμπιακό και μόνοι μας, ώστε όσο μπορούμε θα σας βοηθήσουμε».
Η Γενική Διευθύντρια του Ερασιτέχνη Ολυμπιακού, κα. Χριστίνα Τσιλιγκίρη, που πρόσφατα είχε βρεθεί ξανά στο Παιδικό Σπίτι για να δώσει τα τρόφιμα και τα παιχνίδια που συγκέντρωσε ο ΟΣΦΠ, εξήρε την προσπάθεια που κάνουν οι άνθρωποι του φιλανθρωπικού σωματείου, παρέχοντας στα παιδιά ένα πραγματικό σπίτι:
«Είμαστε ξανά εδώ για να στηρίξουμε την προσπάθεια που κάνετε με τόση ταπεινότητα. Ο τρόπος που συμπεριφέρεστε στα παιδιά και τα προστατεύετε είναι σαν να είστε οι γονείς τους. Συνήθως τα ιδρύματα είναι απρόσωπα απέναντι στα παιδιά, όμως ερχόμενη εδώ και γνωρίζοντας εσάς, αντιμετώπισα μία οικογένεια. Έτσι και ο Ολυμπιακός όντας μία οικογένεια, νιώσαμε ότι μπορούμε κι εμείς να φέρουμε κάποια πράγματα για να μπορέσουμε να στηρίξουμε ουσιαστικά. άλλη μία οικογένεια! Όταν ανοίξαμε τη Λέσχη μας μία ημέρα σε συνεργασία με την ΠΑΕ και τη UNICEF το αποτέλεσμα ήταν εντυπωσιακό! Είναι μεγάλη μας χαρά που μπορούμε να σας στηρίξουμε και να ξέρετε ότι είμαστε κοντά σας».
Οι άνθρωποι του συλλόγου και της UNICEF άφησαν στα παιδιά ως δώρα σχολικές τσάντες, τετράδια και ρούχα κι έδωσαν υπόσχεση ότι θα συνεχίσουν να βοηθούν με όποιον τρόπο μπορούν.
Το «Παιδικό Σπίτι» του Πειραιά ιδρύθηκε το 1963 κι έκτοτε έχει φιλοξενήσει και μεγαλώσει πάνω από 600 παιδιά, «παραδίδοντάς» τα στην κοινωνία ως πολίτες έτοιμους να προσφέρουν!
Επιπλέον, αξίζει να σημειωθεί ότι σήμερα η ομάδα έστειλε – δεδομένων των αγωνιστικών της υποχρεώσεων – 250 δώρα UNICEF στην Ογκολογική Μονάδα Παίδων «Μαριάννα Β. Βαρδινογιάννη – ΕΛΠΙΔΑ» στο πλαίσιο εκδήλωσης που διοργανώθηκε για τη συλλογή δώρων για τους μικρούς ασθενείς.
Η συνεργασία με τη UNICEF
Ο Ολυμπιακός αποφάσισε να φέρει φέτος στη φανέλα του το λογότυπο της UNICEF, στο πλαίσιο της συνεργασίας των δύο πλευρών για την ανοσοποίηση παιδιών σε χώρες όπου υπάρχει επείγουσα ανάγκη.
Στόχος της συνεργασίας είναι η ευαισθητοποίηση του κοινού στην Ελλάδα και παγκοσμίως, για την εκστρατεία της UNICEF με τίτλο “100% Campaign” και η συγκέντρωση δύο εκατομμυρίων ευρώ μέσα στα επόμενα δύο χρόνια, κάτι που ισοδυναμεί με τον εμβολιασμό 50.000 παιδιών.