Πάνω από 15 ώρες στην έρημο

Μετά την ολοκλήρωση της 9ης ειδικής διαδρομής ο Βασίλης Ορφανός έφτασε στα όριά του, αφού χρειάστηκε 15 ώρες και 5 λεπτά για να τερματίσει.

Μετά την ολοκλήρωση της 9ης ειδικής διαδρομής ο Βασίλης Ορφανός έφτασε στα όριά του, αφού χρειάστηκε 15 ώρες και 5 λεπτά για να τερματίσει.

Ο ίδιος ξεκίνησε τον αγώνα της Τρίτης 11 Ιανουαρίου με τις καλύτερες προϋποθέσεις από την 70η θέση και κατόρθωσε μέσα στο ετάπ να κερδίσει άλλες δυο θέσεις, στο τέλος της ημέρας έπρεπε να “αντιμετωπίσει” και την ειλημμένη απόφαση των κριτών:

“Μου χρεώνουν ότι στον αγώνα της Δευτέρας (σ.σ 10 Ιανουαρίου) έχασα 4 σημεία (WP, way points). Εγώ πήγα στο GPS της μηχανής και είδα ότι τουλάχιστον για τα δυο σημεία που αντιστοιχούν σε 6 ώρες ποινής, η απόκλιση που είχα ήταν ελάχιστα μέτρα. Αμέσως θυμήθηκα το κομμάτι στο οποίο μου χρεώνουν τη παράβαση. Ήταν ένα κομμάτι της ειδικής όπου οι ροδιές ήταν τόσο βαθιές που ήταν αδύνατο να περάσεις. Έκανα κύκλο και ξαναδοκίμασα να περάσω αλλά ήταν πραγματικά πέρα από τις δυνάμεις οποιουδήποτε οδηγού. Αμέσως μετά από εμένα κόλλησαν ένα φορτηγό και ένα αυτοκίνητο, στο ίδιο ακριβώς σημείο”, σχολιάζει ο Βασίλης Ορφανός.

Ο ίδιος δηλώνει ότι η απόφαση των κριτών είναι αμετάκλητη και ότι προχωρά παρακάτω. “Ο γέγονε γέγονε και δεν αλλάζει. Αύριο είναι μια νέα μέρα και έτσι την αντιμετωπίζω. Άλλωστε έχω αποδείξει ότι τέτοιες αναποδιές με πεισμώνουν ακόμα περισσότερο. Απλώς με στεναχωρεί αυτή η τυπολατρία, η αυστηρότητα για 1μ. διαφορά τη στιγμή που εμείς ρισκάρουμε τη ζωή μας”, επισημαίνει.

Το αγωνιστικό προφίλ της ημέρας

H 9η ειδική διαδρομή θα μείνει χαραγμένη στη μνήμη του Βασίλη Ορφανού όχι μόνο εξαιτίας της ποινής που έλαβε αλλά κυρίως γιατί ήταν το αποκορύφωμα του Dakar. Κατά τη διάρκεια της ημέρας – όπως λέει ο ίδιος – δοκιμάστηκαν κυρίως τα όρια των οδηγών καθώς ο αγώνας έφτασε στο σημείο εκείνο όπου οι εγκαταλείψεις μαρτυρούν το γεγονός ότι η κόπωση έχει αρχίσει και κάνει την εμφάνιση της.

Το πρωινό της Τρίτης 11 Ιανουαρίου βρήκε μόλις 104 οδηγούς μηχανών στη γραμμή εκκίνησης όταν την προηγούμενη ημέρα τον αγώνα ξεκίνησαν 115 ενώ μέχρι τα ξημερώματα της Τετάρτης (ώρα Ελλάδος) οδηγοί από όλες τις κατηγορίες οχημάτων συνέχιζαν να τερματίζουν.

“Ήταν μια ιδιαίτερα απαιτητική ειδική με βασική πρωταγωνίστρια για μια ακόμα ημέρα τη σκόνη αν και το πρωί ξεκινήσαμε με χαμηλή νέφωση, πολύ κρύο και βροχή. Ήταν η πρώτη φορά που στον φετινό αγώνα φύγαμε όπως στα Motocross, ανά ομάδες. Εγώ, φεύγοντας μαζί με τους άλλους 19 οδηγούς προσπάθησα να κάνω τη διαφορά. Και γενικά σε όλο το ετάπ οδήγησα όσο πιο γρήγορα μπορούσα. Το ευνοούσαν οι συνθήκες, αφού η ειδική αν και μικρή ήταν γρήγορη, το ευνοούσε και η αυτοπεποίθηση μου πάνω στη μηχανή. Για άλλη μια
ημέρα προσπάθησα να δώσω τον καλύτερο εαυτό μου. Σαν να μην έχω τρέξει ούτε ώρα. Και όλα αυτά αντιμετωπίζοντας επαναλαμβανόμενες προκλήσεις: τον καιρό, την άμμο, την ορατότητα, τους αμμόλοφους, τον άμεσο συναγωνισμό της ταυτόχρονης εκκίνησης”, περιγράφει ο έλληνας πρωταθλητής του Ντακάρ.

Το Ράλι Ντακάρ είναι φημισμένο ως ο αγώνας που μετρά τις αντοχές των οδηγών που συμμετέχουν: και τις σωματικές και τις ψυχικές. Ο Βασίλης Ορφανός μετά την ολοκλήρωση της 9ης αγωνιστικής ημέρας “μέτρησε” τις ψυχικές του αντοχές όταν έλαβε μια εξοντωτική ποινή 15ωρών και 5 λεπτών η οποία τον κατακρήμνισε στην 93η θέση της γενικής κατάταξης.


Σχολιασμός

Γράψτε το σχόλιό σας

ΕΤΑΙΡΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ

ΕΠΩΝΥΜΙΑ: NOVA TELECOMMUNICATIONS & MEDIA ΜΟΝΟΠΡΟΣΩΠΗ ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ (δ.τ. NOVA M.A.E.)

ΑΦΜ: 099936189, ΔΟΥ ΦΑΕ ΑΘΗΝΩΝ

ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ: ΛΕΩΦΟΡΟΣ ΑΘΗΝΩΝ 106, ΑΘΗΝΑ, 104 42

ΤΗΛ: 210-6158000, E-MAIL: info@novasports.gr

ΙΔΙΟΚΤΗΤΡΙΑ ΕΤΑΙΡΕΙΑ: NOVA M.A.E. ΜΕΛΟΣ ΤΟΥ ΟΜΙΛΟΥ ΕΤΑΙΡΕΙΩΝ “UNITED GROUP OF COMPANIES”

ΝΟΜΙΜΗ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΣ: ΚΥΡΙΑΚΗ ΣΙΛΒΕΣΤΡΙΑΔΟΥ

ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΡΙΑ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ: ΚΥΡΙΑΚΗ ΣΙΛΒΕΣΤΡΙΑΔΟΥ

ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ: ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΛΙΩΡΗΣ

ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΣΥΝΤΑΞΗΣ: ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ ΔΟΥΚΑΣ

ΔΙΚΑΙΟΥΧΟΣ ΤΟΥ ΟΝΟΜΑΤΟΣ ΤΟΜΕΑ (DOMAIN NAME): NOVA M.A.E.