Οι Γιάννης Χαραλαμπόπουλος (Ενιαίο) Μιχάλης Ευθυμίου (ομάδες Ν και Α) Παναγιώτης Σολδάτος (Formula Saloon) και Βασίλης Παπαφιλίππου (Ιστορικά) ήταν οι ταχύτεροι των κατατακτήριων δοκιμών στο αεροδρόμιο (δυστυχώς μένουμε στα στρατιωτικά αεροδρόμια όπως το 1980) στα Μαριτσά της Ρόδου.

Οι Γιάννης Χαραλαμπόπουλος (Ενιαίο) Μιχάλης Ευθυμίου (ομάδες Ν και Α) Παναγιώτης Σολδάτος (Formula Saloon) και Βασίλης Παπαφιλίππου (Ιστορικά) ήταν οι ταχύτεροι των κατατακτήριων δοκιμών στο αεροδρόμιο (δυστυχώς μένουμε στα στρατιωτικά αεροδρόμια όπως το 1980) στα Μαριτσά της Ρόδου.  

Οι Ελληνικοί Αγώνες Ταχύτητας συνεχίζουν το πισωγύρισμά τους και με σύνθημα το: «Όπως παλιά» μένουν στα αεροδρόμια. Βέβαια με δύο μόνο πίστες και την λιτότητα έχουμε να διαλέξουμε ανάμεσα στο τίποτα (καθόλου διοργανώσεις) και την κατάσταση που βιώνουμε. Έτσι επιλέγουμε την επιστροφή στα αεροδρόμια και το πισωγύρισμα στις δεκαετίες 80 και 90.

Στο μεταξύ στην Ρόδο ολοκληρώθηκαν οι ελεύθερες και κατατακτήριες δοκιμές για τον 1ο Αγώνα του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ταχύτητας που διεξάγεται στο στρατιωτικό αεροδρόμιο των Μαριτσών. Οι 52 συμμετέχοντες στις τέσσερις κατηγορίες ολοκλήρωσαν τις υποχρεώσεις τους κάτω από ιδανικές καιρικές συνθήκες και χωρίς ιδιαίτερα προβλήματα που βοήθησαν στο να ολοκληρωθεί η διαδικασία σε σύντομο χρονικό διάστημα. 

Το στρατιωτικό αεροδρόμιο των Μαριτσών αποδείχτηκε φιλόξενο για τα αγωνιστικά, όπως εξάλλου και η διαμορφωμένη διαδρομή που εκτείνεται σε μήκος 2.250μ. και την οποία οι οδηγοί φάνηκε να απολαμβάνουν, στην προσπάθεια να βρουν τις κατάλληλες γραμμές και τα «μυστικά» της. 

Το πρόγραμμα άνοιξε με το Ενιαίο, τόσο στις ελεύθερες, όσο και στις χρονομετρημένες δοκιμές. Εκεί είχαμε τρείς διαφορετικούς πρωταγωνιστές στα δύο σκέλη ελεύθερων δοκιμών και στο ένα χρονομετρημένων. Ο Φίλιππος Καλέσης ήταν ταχύτερος το πρωί και ακολούθησε ο Νίκος Ζάχος σε μια guest εμφάνιση του περσινού Πρωταθλητή του θεσμού, όμως στις κατατακτήριες ο Γιάννης Χαραλαμπόπουλος σημείωσε την καλύτερη επίδοση της ημέρας και πήρε την Pole Position για τον πρώτο αυριανό αγώνα. 

Στις κατηγορίες Ν και Α όπου συμμετείχαν οκτώ αυτοκίνητα της Ομάδας Α και δύο της Ομάδας Ν, ταχύτερος όλων και στα τρία σκέλη ήταν ο Μιχάλης Ευθυμίου που αγωνίστηκε για πρώτη φορά με το νέο απόκτημα της οικογένειας, ένα Ford Escort Cosworth. Ξεκίνησε από το 1:16 και κατέληξε στο 1:13.396 που ήταν και ο χρόνος που του έδωσε την Pole Position για τον αγώνα. 

Στις κατηγορίες Formula Saloon και E, επικρατέστερος με αντίστοιχη εικόνα ήταν ο Παναγιώτης Σολδάτος (κεντρική φωτογραφία) με το εντυπωσιακό Ford Fiesta. Ο Σολδάτος πήρε την πρωτιά στην εκκίνηση χωρίς να δυσκολευτεί ιδιαίτερα, κάτι που δείχνει και το γεγονός πως η καλύτερη επίδοση της ημέρας δεν ήρθε στις κατατακτήριες αλλά στο Β’  Σκέλος των ελεύθερων δοκιμών με 1:08.512. Αυτή ήταν και η καλύτερη επίδοση της ημέρας στην «άγνωστη» πίστα των Μαριτσών. Στις κατατακτήριες τον Σολδάτο ακολούθησε ο Σάμι Φάις με το Honda Accord BTCC που επανεμφανίστηκε στους ελληνικούς αγώνες έπειτα από μια δεκαετία και ο Γιώργος Κακαλέτρης με το επίσης πανέμορφο Opel Astra G Coupe της οικογένειας Καραθανάση. 

Στα ιστορικά ο Βασίλης Παπαφιλίππου ήταν εκείνος που με το Opel Kadett κυριάρχησε στα δύο σκέλη των ελεύθερων δοκιμών, όμως η πρωτιά στην εκκίνηση για τον αγώνα της Κυριακής ανήκει στον Γιώργο Γαβριηλίδη με το Ford Escort MKI, ο οποίος έπεσε κατά πολύ κάτω από το 1:20, σημείωσε τον καλύτερο χρόνο των ιστορικών και με το 1:18.753, έναν από τους καλύτερους της ημέρας. 

Τοπρόγραμμα των αγώνων περιλαμβάνει τέσσερα δεκάλεπτα Warm Up από τις 09:00 και έξι κούρσες, με μόνο το Ενιαίο να πραγματοποιείται με δύο αγώνες οι οποίο προσμετρούν ο καθένας ξεχωριστά βαθμολογικά, ενώ υπάρχει και αγώνας για τους Ρόδιους οδηγούς που έχουν δηλώσει συμμετοχή σε όλες τις κατηγορίες.

Το αναλυτικό πρόγραμμα. 

WARM UP (10λεπτά)
ΕΝΙΑΙΟ: 09.00 – 09.10
ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ Ν – Α: 09.15 – 09.25
ΙΣΤΟΡΙΚΑ: 09.30 – 09.40
ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ Ε – FS: 09.45 – 09.55

ΑΓΩΝΕΣ
ΕΝΙΑΙΟ Α΄: 10.20 (10 γύροι)
ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ Ν – Α: 10.50 (18 γύροι)
ΙΣΤΟΡΙΚΑ: 11.40 (18 γύροι)
ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ Ε – FS: 12.20 (18 γύροι)
ΕΝΙΑΙΟ Β΄: 13.00 (10 γύροι)
ΡΟΔΙΟΙ ΟΔΗΓΟΙ: 13.30 (10 γύροι)
ΑΤΟΜΙΚΗ ΧΡΟΝΟΜΕΤΡΗΣΗ: 14.00 (3 γύροι)