Στόουνερ: «Χρειαζόμαστε βελτίωση»

Παρά το γεγονός πως είναι ο ταχύτερος μέχρι στιγμής στην Μαλαισία, ο Κέισι Στόουνερ βλέπει περιθώρια βελτίωσης.

Παρά το γεγονός πως είναι ο ταχύτερος μέχρι στιγμής στην Μαλαισία, ο Κέισι Στόουνερ βλέπει περιθώρια βελτίωσης. Ο αναβάτης της Honda τόνισε πως η μοτοσικλέτα του θα γίνει καλύτερη έως την έναρξη του παγκοσμίου πρωταθλήματος του Moto GP, προκειμένου να διεκδικήσει τον τίτλο. Αναλυτικά τα όσα τόνισε ο Στόουνερ:

Πρώτα απ’ όλα πώς είσαι; Μετά από την μεγάλη χειμερινή διακοπή, δεν κατάφερες να ανέβεις στην μοτοσυκλέτα την πρώτη ημέρα των τεστ
«Μετά την χειμερινή διακοπή και το αρκετά μεγάλο διάστημα μακριά από την μοτοσυκλέτα, προετοιμαζόμασταν για να παρουσιαστούμε έτοιμοι την πρώτη ημέρα των δοκιμών. Δυστυχώς, παρουσιάστηκε ένα πρόβλημα στην πλάτη μου και χάσαμε την συγκεκριμένη ημέρα. Είχαμε σχεδιάσει την στρατηγική μας για τρεις ημέρες, αλλά τελικά καταφέραμε να την εφαρμόσουμε σε δυο. Στην αρχή ήμουν λιγάκι απογοητευμένος, αλλά στην συνέχεια ένιωσα πραγματικά καλά όταν κατάφερα να ανέβω στην μοτοσυκλέτα την δεύτερη ημέρα και να αισθανθώ την εμπειρία της πίστας και πάλι. Τα πάντα πήγαν πολύ καλά και εύχομαι ότι μπορούμε να βελτιωθούμε κι άλλο».

Άλλαξε σε μεγάλο βαθμό το στυλ οδήγησης με την αλλαγή από τις 800cc στις 1000ccμοτοσυκλέτες;
«Όχι, δεν αλλάξαμε πολύ το στυλ οδήγησης, με την 800cc μοτοσυκλέτα είχαμε ήδη άφθονη ιπποδύναμη, έτσι έπρεπε να καταφέρουμε να την διαχειριστούμε σε διάφορες καταστάσεις. Πιστεύω ότι η 1000cc έχει καλύτερη επιτάχυνση – που κάνει τα πράγματα πιο διασκεδαστικά – αλλά δεν χρειάζεται να αλλάξω το στυλ μου, σε μεγάλο βαθμό, εξαιτίας αυτού. Η αίσθηση είναι περίπου ίδια με αυτήν των 800cc κι έτσι φαίνεται ότι όλοι προσαρμόζονται ικανοποιητικά».

Πραγματοποίησες κάποιες αλλαγές στην χειμερινή σου προπόνηση, έχοντας στο μυαλό σου την νέα μοτοσυκλέτα;
«Όχι, διότι θεωρώ ότι οι σωματικές απαιτήσεις είναι λίγο πολύ οι ίδιες. Θα είναι λίγο πιο δύσκολο, αλλά ήδη κάναμε προπόνηση για να είμαστε έτοιμοι να οδηγήσουμε οποιαδήποτε μοτοσυκλέτα. Δεν προπονούμασταν και πριν, ειδικά για την 800cc. Κατά την γνώμη μου, δεν μπορώ να βελτιώσω την φυσική μου κατάσταση αρκετά περισσότερο μέχρι την έναρξη της σεζόν.

Έχεις νιώσει την διαφορά των 4 κιλών μεταξύ της μοτοσυκλέτας στην Sepang κι εκείνης στην Βαλένθια;
«Ναι, είναι αρκετά ενοχλητικό. Είχαμε ήδη εξελίξει την μοτοσυκλέτα μας και μετά αποφάσισαν να αλλάξουν τους κανονισμούς, έτσι έπρεπε να προσθέσουμε 4 επιπλέον κιλά σε αυτήν. Αυτό αποτέλεσε ένα μειονέκτημα για εμάς, διότι η μοτοσυκλέτα είχε σχεδιαστεί με βάση ένα συγκεκριμένο βάρος και ξαφνικά έπρεπε να προσθέσουμε κι άλλο. Αυτό επηρεάζει την μοτοσυκλέτα. Δεν είναι κάτι που το παρατηρείς σε γενικές γραμμές, αλλά δυστυχώς το αισθάνεσαι αρκετά στην μέση των στροφών. Χρειάζεται να προσαρμοστούμε λίγο περισσότερο και να το ξεπεράσουμε, αλλά είναι πραγματικά απογοητευτικό το γεγονός ότι η απόφαση πάρθηκε με καθυστέρηση».

Παρά το γεγονός ότι αυτές οι μοτοσυκλέτες είναι πιο δυνατές και πιο βαριές, έχεις την ίδια ποσότητα καυσίμου. Συμφωνείς με την συνεργασία μεταξύ των μηχανικών της Honda και της Repsol για να παρέχουν σε εσένα και τον Dani το καλύτερο δυνατό καύσιμο;
«Φυσικά, όταν έχεις μεγαλύτερη ιπποδύναμη, πρέπει να λάβεις υπόψη έναν σοβαρό παράγοντα: να πετύχεις την ίδια απόδοση με λιγότερη κατανάλωση καυσίμου. Έχουμε το ίδιο ντεπόζιτο καυσίμου με τις 800cc μοτοσυκλέτες, αλλά με περισσότερη ιπποδύναμη, έτσι θα είναι αρκετά δύσκολο να εξασφαλίζουμε το γεγονός ότι θα τερματίζουμε σε κάθε αγώνα. Και γι’ αυτό είναι τόσο σημαντική η συνεργασία μεταξύ Honda και Repsol, ώστε να βρεθεί η καλύτερη δυνατή λύση».

Έχεις το δικό σου blog και οι θαυμαστές σου είναι χαρούμενοι που μπορούν να διαβάζουν τις σκέψεις σου. Τι γνώμη έχεις γι’ αυτό; Γνωρίζεις πόσοι άνθρωποι σε υποστηρίζουν και θα αποκτήσουν πρόσβαση σε αυτό για να διαβάζουν την γνώμη σου;
«Είναι κάτι το οποίο σίγουρα θα επιτρέψει στους οπαδούς να μαθαίνουν τι γίνεται στα παρασκήνια και τι πιστεύω για διάφορες καταστάσεις. Δεν είναι κάτι που θα έκανα στο παρελθόν, αλλά χάρη στην Repsol θα το δοκιμάσω φέτος και θα δω πως θα πάει. Θεωρώ ότι θα έχει αρκετό ενδιαφέρον για τους οπαδούς».

Ένα παλιό ρητό λέει ότι χάνεις 1/10 του δευτερολέπτου σε κάθε γύρο, μόλις γίνεσαι πατέρας. Συμφωνείς με αυτό;
«Λένε επίσης ότι γίνεσαι πιο αργός από την στιγμή που παντρεύεσαι, αλλά κέρδισα το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα την πρώτη χρονιά που ήμουν παντρεμένος και μόλις ανακάλυψα ότι περιμένω παιδί, το κέρδισα για δεύτερη φορά. Δεν νομίζω να ισχύει κάτι τέτοιο».

Πως θα αντιδρούσες αν στο μέλλον ένα από τα παιδιά σου, σου έλεγε «Μπαμπά, θέλω να γίνω οδηγός αγώνων»;
(Γελώντας) «Οπωσδήποτε θα τους εκπαιδεύαμε από μικρή ηλικία, αλλά η απόφαση να γίνουν οδηγοί ή όχι θα είναι αποκλειστικά δική τους».


Σχολιασμός

Γράψτε το σχόλιό σας

ΕΤΑΙΡΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ

ΕΠΩΝΥΜΙΑ: NOVA TELECOMMUNICATIONS & MEDIA ΜΟΝΟΠΡΟΣΩΠΗ ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ (δ.τ. NOVA M.A.E.)

ΑΦΜ: 099936189, ΔΟΥ ΦΑΕ ΑΘΗΝΩΝ

ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ: ΛΕΩΦΟΡΟΣ ΑΘΗΝΩΝ 106, ΑΘΗΝΑ, 104 42

ΤΗΛ: 210-6158000, E-MAIL: info@novasports.gr

ΙΔΙΟΚΤΗΤΡΙΑ ΕΤΑΙΡΕΙΑ: NOVA M.A.E. ΜΕΛΟΣ ΤΟΥ ΟΜΙΛΟΥ ΕΤΑΙΡΕΙΩΝ “UNITED GROUP OF COMPANIES”

ΝΟΜΙΜΗ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΣ: ΚΥΡΙΑΚΗ ΣΙΛΒΕΣΤΡΙΑΔΟΥ

ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΡΙΑ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ: ΚΥΡΙΑΚΗ ΣΙΛΒΕΣΤΡΙΑΔΟΥ

ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ: ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΛΙΩΡΗΣ

ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΣΥΝΤΑΞΗΣ: ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ ΔΟΥΚΑΣ

ΔΙΚΑΙΟΥΧΟΣ ΤΟΥ ΟΝΟΜΑΤΟΣ ΤΟΜΕΑ (DOMAIN NAME): NOVA M.A.E.