Μετά την ολοκλήρωση της 6ης ειδικής διαδρομής, στο μέσο του αγώνα, ο Βασίλης Ορφανός παραμένει στην 72η θέση. 24 ώρες πριν από την ημέρα ξεκούρασης και τις πραγματικές δυσκολίες που ακολουθούν ο Έλληνας αναβάτης έχει μόλις 1 λεπτό ποινή για υπέρβαση του ορίου ταχύτητας ενώ ειδική με την ειδική δείχνει να εξοικειώνεται με την Aprilia του κερδίζοντας συνεχώς θέσεις.
Η ειδική της ημέρας
Οι διαδρομές της Παρασκευής 7 Ιανουαρίου επιφύλασσαν ποικιλία για τους οδηγούς. Η ημέρα τους ξεκίνησε με πέτρα και έντονο ανάγλυφο για να μετατραπεί και να καταλήξει σε αμμόλοφους και Φές – Φές (σ.σ. κονιορτοποιημένη άμμο).
Για πολλούς δε οδηγούς τα ξημερώματα του Σαββάτου (ώρα Ελλάδος) η ημέρα δεν είχε τελειώσει ακόμα καθώς συνέχιζαν να τερματίζουν.
“Οδήγησα γρήγορα και κέρδισα θέσεις. Ο τραυματισμός μου για εμένα είναι πια παρελθόν, είναι σα να μην έχω χτυπήσει και ήδη δουλεύω για τον αγώνα της Κυριακής”, περιγράφει ο Βασίλης από το Bivouac της Arica.
“Με το που έφτασα η πρώτη μου δουλειά ήταν να πλύνω τη μηχανή και να βρω τους μηχανικούς της ομάδας για να συζητήσουμε τις αλλαγές που πρέπει να γίνουν και για να προετοιμάσουμε τη μηχανή για τη συνέχεια. Στα σχέδια μας δεν είναι να αλλάξουμε μοτέρ και παραμένουμε στην κατηγορία Σούπερ Προντάξιον “, λέει.
Στόχος του Έλληνα αναβάτη – όπως δηλώνει ο ίδιος – είναι αφ’ ενός η σωματική ξεκούραση εν όψει της απαιτητικής συνέχειας αλλά και το στήσιμο της μηχανής.
“Πρέπει να είναι σαν να μην έχω τρέξει, σαν η Κυριακή να είναι η πρώτη ημέρα του αγώνα”, επισημαίνει ο Βασίλης ο οποίος τερματίζοντας τη Παρασκευή δέχτηκε και τα συγχαρητήρια από τον υπεύθυνο της Aprilia, γιατί όπως εξηγεί ο ίδιος η ομάδα εκτιμά την υπερπροσπάθεια που κάνει ένας υποστηριζόμενος οδηγός την ώρα που εργοστασιακοί οδηγοί είναι εκτός.