Το “Παρκ ντε Πρενς” άνοιξε τις θύρες του το 1974 και έχει συμδέσει το όνομα του με τις μεγαλύτερες επιτυχίες της Παρί Σεν Ζερμέν, αλλά και της πορείας της εθνικής Γαλλίας μέχρι το 1998. Την περασμένη Παρασκευή ο Νασέρ αλ Κελαϊφί ανακοίνωσε πως η ονοματοδοσία του γηπέδου θα βοηθήσει ιδιαιτέρως την Παρί σε οικονομικό επίπεδο. Όλα αυτά ειπώθηκαν κατά τη διάρκεια της παρουσίασης του νέου χορηγού της ομάδας, της Accor, που θα δαπανεί 50 εκατομμύρια ευρώ το χρόνο για την πλέον περίοπτη θέση στη φανέλα των πρωταθλητών Γαλλίας. Ποσό διπλάσιο απ’ όσα δίνει μέχρι στιγμής η Emirates.
Στο γαλλικό πρωτάθλημα μόλις πέντε στάδια έχουν πάρει το όνομα χορηγού και πρόκειται για τα Groupama Stadium της Λιόν, Allianz Riviera της Νις, Matmut Atlantique της Μπορντό, Orange-Velodrome της Μαρσέιγ και Stade Crédit Agricole της Αμιάν. Την ίδια ώρα στη Γερμανία αυτή η τακτική των συλλόγων είναι πολύ δημοφιλής, καθώς 15 από τα 18 στάδια της Μπούντεσλίγκα έχουν ονόματα χορηγών!
Το νερό φαίνεται να έχει μπει στο αυλάκι λοιπόν, ωστοσο μεγάλη μερίδα φίλων της Παρί Σεν Ζερμέν αντιδρά στο συγκεκριμένο σενάριο. Η Παριζιέν έκανε ένα μικρό γκάλοπ μετά τη νίκη της Παρί επί της Ντιζόν για το κύπελλο Γαλλίας.
“Το Παρκ ντ Πρενς έχει όνομα, δεν υπάρχει λόγος να το ονομάσουν με κάποιο παράξενο τρόπο. Ακόμα και αν έρθουν πολλά χρήματα στο σύλλογο δεν πρέπει να γίνει. Είναι ένα ιστορικό όνομα όπως το Καμπ Νου και το Μπερναμπέου και όλοι το γνωρίζουν έτσι!”, λέει ένας υποστηρικτής της ομάδας,
Ένας άλλος φίλος του συλλόγου αναφέρει, σύμφωνα με το ίδιο ρεπορτάζ: “Ας γίνει ψηφοφορία! Εγώ θα πω σίγουρα όχι. Από εκεί και πέρα, ό,τι όνομα και να πάρει το στάδιο, εμείς θα το λέμε “Παρκ ντε Πρενς”.
Σύμφωνα με πληροφορίες από το γαλλικό twitter, η Παρί μπορεί να κερδίσει ένα ποσό της τάξης των 10 εκατομμυρίων ευρώ ετησίως, με την Huawei να έχει εκδηλώσει ήδη ζεστό ενδιαφέρον για να γίνει “νονός” του σταδίου!
Όλα αυτά υπό την εποπτεία της UEFA καθώς η Παρί Σεν Ζερμέν βρέθηκε την περσινή σεζόν πολύ κοντά στις κυρώσεις της παράβασης των κανόνων του Financial Fair Play και αναζητεί μέσω των χορηγών μεγάλο μέρος των ποσών που έχει ξοδέψει για τις ηχηρές της μεταγραφές! Σε σημερινό της άρθρο με τίτλο “Η ονομασία του Παρκ ντε Πρενς, μεταξύ οικονομικού πειρασμού και του ρίσκου της αντίστασης”, η γαλλική “L’Equipe” παρουσιάζει την οικονομική τρύπα στα λογιστικά των Παριζιάνων, που μπορεί να συρρικνωθεί μέσα από την προοπτική ονοματοδοσίας του σταδίου.