Ο Ντόβι (Ducati) κέρδισε τον πρώτο αγώνα της χρονιάς με διαφορά μόλις 0,027” από τον δεύτερο Μαρκ Μαρκέθ (Honda). Τρίτος ανέβηκε στο podium ο Βαλεντίνο Ρόσι (Yamaha).

Στο σύνολό τους οι αναβάτες επέλεξαν το μαλακό πίσω ελαστικό. Διαφορετικές επιλογές είχαμε στο μπροστά ο Μαρκέθ επέλεξε τη σκληρή γόμα ενώ Ντοβιζιόσο και Ρόσι τη μεσαία.
Ο αγώνας ξεκίνησε με τον πρώτο στην εκκίνηση Γιόχαν Ζάρκο να κάνει το καλύτερο ξεκίνημα και να μένει εκεί ως το 18ο γύρο. Τότε οι Ντοβιζιόσο, Μαρκέθ και Ρόσι τον προσπέρασαν και έφτιαξαν διαφορά ασφαλείας. Η «μάχη» τους κράτησε ως τους τελευταίους πέντε γύρους.

Ο «Ντόβι» πέρασε πρώτος και είχε μόνο να αντιμετωπίσει τον Μάρκεθ. Ο αναβάτης της Ducati δεν ξεκίνησε καλά αλλά κράτησε τα ελαστικά του. Ο Μάρκεθ έκανε την επίθεσή του στην προτελευταία και τελευταία στροφή της πίστας, στον τελευταίο γύρο. Ο Ιταλός θυμόταν την τακτική του αντιπάλου του αμύνθηκε αντέδρασε σωστά στην επίθεση του αντιπάλου του και πέτυχε την ένατη νίκη του στο Πρωτάθλημα. Μετά από τρεις συνεχόμενες δεύτερες θέσεις με την Ducati στο Κατάρ, ο «Ντόβι» κέρδισε.

«Θέλω να τους ευχαριστήσω όλους στην Ducati… κάναμε ένα σημαντικό βήμα σε σχέση με πέρυσι» δήλωσε ο Ιταλός και πρόσθεσε: «Με τον Μαρκ φαίνεται εύκολο, αλλά ποτέ δεν είναι. Κατάφερε και πήρε τη στροφή πιο κλειστά απ’ ότι συνήθως, όμως ήμουν σε εγρήγορση και πήρα τη σωστή απόφαση. Δεν πίστευα ότι θα το επιχειρούσε, προσπάθησα όμως να συμπεριφερθώ όπως συνήθως, χρησιμοποιώντας τη δύναμη της Ducati».

Τρίτος τερμάτισε ο Βαλεντίνο Ρόσι με διαφορά 7/10 του δευτερολέπτου από τους δύο. Παρά τα προβλήματα που είχε η Μ1 κατάφερε να κάνει έναν υπέροχο αγώνα, μένοντας κοντά στους δυο πρώτους.

Ο Καλ Κράτσλοου πήρε την τέταρτη θέση στον αγώνα, μπροστά από τον Ντανίλο Πετρούτσι, που πέτυχε νέο ρεκόρ τελικής ταχύτητας (351.9χλμ/ώρα). Έκτη θέση για τον Βινιάλες, που ξεκίνησε άσχημα (έμεινε 14ος ) μόλις βρήκε το ρυθμό του είχε φθορά στα ελαστικά και δεν μπορούσε να πιέσει περισσότερο. Πτώσεις είχαν οι Ρινς και Λορένθο.

Τα αποτελέσματα
1. Αντρέα Ντοβισιόσο (Ducati) 42: 34,654”
2. Μαρκ Μαρκέθ (Honda) +0,027”
3. Βαλεντίνο Ρόσι (Yamaha) +0,797”
4. Καλ Κράτσλοου (LCR Honda) +2,881”
5. Ντανίλο Πετρούτσι (Pramac Ducati) +3,821”
6. Μάβερικ Βινιάλες (Yamaha) + 3,888”
7. Ντάνι Πεντρόζα (Honda) + 4,621”
8. Γιόχαν Ζάρκο (Tech3 Yamaha) +7,112”
9. Αντρέα Ιανόνε (Suzuki) +12,957”
10. Τζακ Μίλερ (Pramac Ducati) +14,594”