H εντυπωσιακή εμφάνιση του Μαρκ Μαρκέθ στο σιρκουί Angel Nieto της Χερέθ στην Ισπανία χάρισε στον ίδιο και στην ομάδα της Repsol Honda τη δεύτερη συνεχόμενη νίκη και την πρώτη θέση στην κατάταξη στο Πρωτάθλημα Οδηγών και Κατασκευαστών.

H εντυπωσιακή εμφάνιση του Μαρκ Μαρκέθ  στο σιρκουί Angel Nieto της Χερέθ στην Ισπανία χάρισε στον ίδιο και στην ομάδα της Repsol Honda τη δεύτερη συνεχόμενη νίκη και την πρώτη θέση στην κατάταξη στο Πρωτάθλημα  Οδηγών και Κατασκευαστών. 

Ήταν η 63η νίκη στην καριέρα του Μαρκ και η 37η  στην κατηγορία MotoGP – όσες ακριβώς είχε πετύχει και ο Μάικ Χέιλγουντ στη μεγάλη κατηγορία – αλλά και μία μεγάλη επιτυχία σε μία πίστα που πάντα το δυσκόλευε, κάτι που είναι ενδεικτικό της εξαιρετικής αίσθησης που έχει φέτος ο αναβάτης πάνω στην RC213V.

Από την άλλη, ένα αγωνιστικό ατύχημα στη στροφή έξι στον 18ο γύρο στέρησε από τον Ντάνι Πεντρόζα τη δυνατότητα να ανέβει στο podium . Στο ίδιο ατύχημα ενεπλάκησαν και οι Χόρχε Λορένθο και Αντρέα Ντοβιτσιόζο. Ο Πεντρόζα γλύτωσε χωρίς σημαντικούς τραυματισμούς από πτώση με highsiding, αλλά υπέφερε από πόνους στο δεξιό γοφό, γι’ αυτό και θα περιμένει πριν αποφασίσει αν θα συμμετάσχει στη μονοήμερη δοκιμή της Repsol Honda Team στην πίστα πάντα της Χερέθ. 

Ο πέμπτος αγώνας του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος MotoGP θα πραγματοποιηθεί στην πίστα του Le Mans στη Γαλλία στις  20 Μαΐου 2018.

1ος  Μαρκ Μαρκέθ

«Αυτή η νίκη μπροστά σε ένα πραγματικά απίστευτο κοινό είναι μεγάλη υπόθεση! Είμαι πολύ χαρούμενος με το αποτέλεσμα, το οποίο έχει ιδιαίτερη σημασία σ’ αυτήν την πίστα, όπου ήταν ανέκαθεν δύσκολο για μένα να νικήσω. Με αυτό το δεδομένο ήμουν σίγουρος πριν από την εκκίνηση ότι θα μπορούσα να παλέψω για τη νίκη σήμερα. Το κλειδί ήταν η επιλογή του πίσω ελαστικού. Κάναμε τη συγκεκριμένη επιλογή του μεσαίου ελαστικού μετά το πρωινό warm-up και ήταν η σωστή κίνηση. Στη συνέχεια είχα τη δυνατότητα να περάσω μπροστά την κατάλληλη στιγμή και να πιέσω όταν είχα την ευκαιρία. Μία κρίσιμη στιγμή ήταν όταν πάτησα σε κάποια χώματα στην πίστα. Όταν αντιλήφθηκα ότι η άσφαλτος ήταν καλυμμένη με χώμα ήταν ήδη αργά. Έκλεισα το γκάζι αλλά είχα ένα τεράστιο γλίστρημα! Ας πούμε ότι ήταν θέαμα «αλά Marquez”! Είμαι χαρούμενος για την πρώτη μου νίκη στην πίστα Angel Nieto και για το ότι προηγούμαι με διαφορά στο Πρωτάθλημα. Θα έχουμε δοκιμές αύριο εδώ και θα προσπαθήσουμε να συνεχίσουμε την καλή δουλειά. Η αγωνιστική σεζόν θα είναι μεγάλη και πρέπει να μείνουμε ιδιαίτερα συγκεντρωμένοι». 

Ντάνι Πεντρόζα

«Νιώθω έντονους πόνους στο δεξιό ισχίο, το οποίο είναι πολύ πρησμένο αυτή τη στιγμή, οπότε αύριο θα δούμε πώς θα αισθάνομαι και αν θα μπορέσω να οδηγήσω στις δοκιμές. Όσον αφορά στον αγώνα σαφώς είναι πραγματικά κρίμα. Οδηγούσα καλά και μπορούσα να κρατώ πολύ καλό ρυθμό, αν και δεν ένιωθα εντελώς άνετα στην επιτάχυνση, και δυσκολευόμουν στις προσπεράσεις. Είχα κολλήσει πίσω από τον Dovi και το Jorge, προσπαθώντας να καταλάβω αν θα μπορούσα να κάνω οικονομία ελαστικών και να βελτιώσω το ρυθμό μου προς το τέλος του αγώνα, ή αν κάποιος από τους δύο θα έκανε ένα λάθος. Τελικά το έκαναν και άνοιξαν τη γραμμή τους. Κράτησα την κανονική, εσωτερική γραμμή και το επόμενο που ένιωσα ήταν ένα μεγάλο χτύπημα και έκανα highsiding. Δυστυχώς το συμβάν κατέληξε σε πτώση και για τους τρεις μας. Είμαι πολύ στεναχωρημένος και απογοητευμένος για όλους μας, μια και κάναμε ένα καλό αγώνα που κατέληξε σε μηδέν βαθμούς, αλλά και επειδή και οι τρεις είμαστε συνηθισμένοι στο σωστό στιλ οδήγησης και δεν αξίζαμε αυτό το αποτέλεσμα. Ωστόσο, αυτό που με λυπεί και με απογοητεύει περισσότερο είναι ότι βλέπω τη Διεύθυνση του αγώνα να μην καταλαβαίνει και τόσο καλά πώς να διαχειριστεί τέτοιες καταστάσεις και πώς να πάρει αποφάσεις για όσα συμβαίνουν στην πίστα. Στο τέλος της ημέρας, υπάρχουν πολλοί άνθρωποι που μας παρακολουθούν και πολλοί άλλοι αναβάτες που μας βλέπουν σαν παράδειγμα προς μίμηση. Τους ρώτησα πώς έκριναν το γεγονός: ήμουν σε σωστή εσωτερική γραμμή; Ναι. Ήταν οι άλλοι δύο εξωτερικά και επέστρεφαν στη σωστή γραμμή μετά από λάθος τους; Ναι. Οπότε ποιος έχει προτεραιότητα σε αυτήν την περίπτωση, αυτός που βρίσκεται μέσα στη στροφή ή εκείνοι που είναι εκτός γραμμής; Αυτός που βρίσκεται μέσα στη γραμμή. Οπότε ποιος έφταιγε; Όμως δεν έλαβα απάντηση, μου είπαν μόνο ότι ήδη είχαν πάρει την απόφασή τους και ότι αν δεν συμφωνώ με αυτή – που δε συμφωνώ – να ασκήσω ένσταση εναντίον του Λορένθο, αν θέλω. Όμως δεν το θέλω αυτό, όπως δεν θέλω και ο Χόρχε να τιμωρηθεί. Θέλω μόνο οι ίδιοι να καταλάβουν τι συμβαίνει στην πίστα».