Τρεις παγκόσμιες πρεμιέρες για την Opel στην Φρανκφούρτη : Grandland X, Insignia GSi και Country Tourer. Επιπλέον έγινε η παρουσίαση του Grandland X, που θα γίνει το πρώτο plug-in υβριδικό Opel και η συνέντευξη τύπου με το αφεντικό της Opel, Μίκαελ Λοχσέλερ και τον CEO του Groupe PSA, Κάρλος Ταβάρες.

Τρεις παγκόσμιες πρεμιέρες για την Opel στην Φρανκφούρτη : Grandland X, Insignia GSi και Country Tourer. Επιπλέον έγινε η παρουσίαση του Grandland X, που  θα γίνει το πρώτο plug-in υβριδικό Opel και η συνέντευξη τύπου με το αφεντικό της Opel, Μίκαελ Λοχσέλερ και τον CEO του Groupe PSA, Κάρλος Ταβάρες.

Ο CEO της Opel, Μίκαελ Λοχσέλερ, εγκαινίασε σήμερα με Συνέντευξη Τύπου το περίπτερο της Opel στο 67ο Διεθνές Σαλόνι Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης (ανοιχτό καθημερινά έως 24 Σεπτεμβρίου). Παρουσία 300 εκπροσώπων του Τύπου και του CEO του Groupe PSA, Κάρλος Ταβάρες, ο CEO της Opel παρουσίασε τρεις παγκόσμιες πρεμιέρες. 

Η μάρκα προτίθεται να ταράξει τα νερά της ανερχόμενης κατηγορίας SUV με το συμπαγές Grandland X. Ο Λοχσέλερ ανακοίνωσε επίσης, ότι το νέο μοντέλο θα διατίθεται σύντομα με νέο κορυφαίο κινητήρα diesel και οκτατάχυτο, αυτόματο κιβώτιο. Επιπλέον, το Grandland X θα είναι το πρώτο Opel που θα προσφέρεται σε plug-in υβριδική έκδοση.

Το επίκεντρο της προσοχής βρέθηκαν και τα μοντέλα Opel Insignia. Το δυναμικό GSi συνεχίζει τη μακρά παράδοση της Opel στις ‘σπορ λιμουζίνες’ με αυτό το κάτι διαφορετικό, ενώ το τετρακίνητο Country Tourer είναι η ιδανική επιλογή για τους λάτρεις της περιπέτειας.

«Συνεχίσουμε τη μεγαλύτερη προϊοντική επέλαση στην ιστορία της Opel με αυτές τις τρεις παγκόσμιες πρεμιέρες. Έχουμε κάνει αποφασιστικές προσθήκες στη γκάμα μας φέτος με τον πρωταθλητή ηλεκτρικής αυτονομίας Ampera-e, το Crossland X crossover, το όχημα ελεύθερου χρόνου Vivaro Life και το Grandland X SUV» εξήγησε ο Λοχσέλερ στη Φρανκφούρτη. «Εμείς στην Opel είμαστε περήφανοι που ανήκουμε τώρα στο PSA Groupe. Μαζί, θα δημιουργήσουμε έναν Ευρωπαίο πρωταθλητή. Και όλα αυτά, συνεχίζοντας παράλληλα να κάνουμε τη Γερμανική τεχνολογία προσιτή σε όσο το δυνατόν περισσότερους πελάτες, πιστοί στο δόγμα της μάρκας μας, ‘το μέλλον ανήκει σε όλους’.»