Ο Βαλτέτι Μπότας και η Μercedes κυριάρχησαν στον τελευταίο αγώνα του 2017 ακλουθώντας την αναμενόμενη στρατηγική μιας αλλαγής από πάρα πολύ μαλακή γόμα σε πολύ μαλακή γόμα.

Ο Βαλτέτι Μπότας και η Μercedes κυριάρχησαν στον τελευταίο αγώνα του 2017 ακλουθώντας την αναμενόμενη στρατηγική μιας αλλαγής από πάρα πολύ μαλακή γόμα σε πολύ μαλακή γόμα.

Όλοι οι οδηγοί πλην του Λανς Στρολ  με Williams έκαναν μια αλλαγή. Σε πολλά μονοθέσια παρατηρήθηκε πολύ χαμηλή Φθορά και πτώση απόδοσης λόγο θερμικής καταπόνησης.

Η σεζόν του 2017 ολοκληρώθηκε με νίκη του οδηγού της Mercedes, Βαλτέρι Μπότας O Φινλανδός ακολούθησε στρατηγική μιας αλλαγής από πάρα πολύ μαλακή, σε πολύ μαλακή γόμα. 
Η συντριπτική πλειονότητα των οδηγών ακολούθησαν την ίδια στρατηγική. Η φθορά και η πτώση στην απόδοση λόγω θερμικής καταπόνησης ήταν μικρές στην λεία επιφάνεια ασφάλτου της Yas Marina, ειδικά ενόσω η θερμοκρασία έπεφτε καθώς νύχτωνε. Μόνο τρεις οδηγοί εκκίνησαν με την πολύ μαλακή γόμα. Ο οδηγός της Williams, Λανς Στρολ ήταν ο μόνος που έκανε παραπάνω από ένα πιτ στοπ: Συγκεκριμένα πραγματοποίησε τρία συνολικά. 

MARIO ISOLA – ΕΠΙΚΕΦΑΛΗΣ ΑΓΩΝΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
“Δεν υπήρξαν εκπλήξεις κατά τη διάρκεια του τελευταίου αγώνα της χρονιάς. Ο Bottas άξιζε τη νίκη. Εκκίνησε από την pole και ακολούθησε στρατηγική μιας αλλαγής. Ερχόμενοι σ’ αυτό τον αγώνα πιστεύαμε ότι θα υπάρχει ευρύ παράθυρο για την αλλαγή ελαστικών και αυτό επαληθεύτηκε. 
Είδαμε μερικές ομάδες να προσπαθούν να κερδίσουν θέσεις στην πίστα προλαβαίνοντας στην αλλαγή τους αντιπάλους τους. Κανείς όμως δεν τα κατάφερε μ’ αυτή την τακτική. Η προσοχή μας τώρα επικεντρώνεται στο 2018, οι οδηγοί παραμένουν στη Yas Marina για να δοκιμάσουν για πρώτη φορά τη νέα γκάμα ελαστικών που παρουσιάσαμε την Πέμπτη. Ειδικά οι πιο μαλακές γόμες ταιριάζουν στη συγκεκριμένη πίστα και θα έχει πολύ ενδιαφέρον να δούμε πως θα συμπεριφερθεί εδώ η εξαιρετικά μαλακή γόμα ‘hypersoft’. Όσα θα μάθουμε στις δοκιμές αυτές θα επηρεάσουν τις επιλογές ελαστικών που θα κάνουμε για τη νέα χρονιά. ”

ΜΕΤΡΗΤΗΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣ
Ο Βαλτέρι Μπότας  πραγματοποίησε τη μοναδική του αλλαγή από πάρα πολύ μαλακή σε πολύ μαλακή γόμα στον 21ο γύρο. Την ίδια στρατηγική ακολούθησαν οι πρώτοι 13 στην τελική κατάταξη.