Ο οδηγός της Ferrari Σεμπάστιαν Φέτελ κέρδισε ένα Grand Prix με τη βοήθεια κινήσεων τακτικής και δύο pit stop.Όλοι οι οδηγοί σταμάτησαν δυο φορές εκτός από τον Πασκάλ Βερλέιν με τη Sauber.

Ο οδηγός της Ferrari, Σεμπάστιαν Φέτελ κέρδισε στο Grand Prix του Μπαχρέιν ακολουθώντας στρατηγική 2 αλλαγών. Είχε ξεκινήσει από τη δεύτερη σειρά της εκκίνησης. 

Όλοι οι οδηγοί εκτός από τον Πασκάλ Βερλέιν με τη Sauber έκαναν δυο αλλαγές ελαστικών. Ο  έτερος οδηγός της Sauber, Μάρκους Έρικσον ήταν ο μόνος που εκκίνησε στον αγώνα με τη μαλακή γόμα. Στις ζεστές συνθήκες της βραδιάς η χαμηλή θερμική παραμόρφωση και στις δύο γόμες επέτρεψε στους οδηγούς να πιέζουν συνεχώς σε όλη τη διάρκεια που χρησιμοποιούσαν το ίδιο σετ ελαστικών. 

Μάριο Ισόλα Επικεφαλής αγωνιστικού τμήματος

“Η στρατηγική ήταν η καρδιά του συγκεκριμένου αγώνα και επηρεάστηκε σαφώς από την εμφάνιση του αυτοκινήτου ασφαλείας στην αρχή του αγώνα. Σε κάθε περίπτωση η στρατηγική δυο αλλαγών ήταν ξεκάθαρα η σωστή επιλογή σ’ αυτές τις συνθήκες. Είδαμε όμως διαφορετικές εκδοχές στρατηγικής που οφείλονταν στη διαδοχή μαλακής, πολύ μαλακής γόμας που επέλεξαν οι οδηγοί. Οι πιο δροσερές συνθήκες σε σχέση με τις προηγούμενες μέρες είχαν ως αποτέλεσμα μικρότερη πτώση στην απόδοση λόγω θερμικής καταπόνησης για την πολύ μαλακή γόμα και εξαίρετη σταθερότητα για τη μαλακή γόμα”.

Ο Σεμπάστιαν Φέτελ  κέρδισε στον αγώνα ακολουθώντας στρατηγική δυο αλλαγών ελαστικών όπως όλοι περίμεναν (εξαρτιόταν από τα επίπεδα πτώσης στην απόδοση λόγω θερμικής παραμόρφωσης της πολύ μαλακής γόμας). 

Όπως αποδείχτηκε η πτώση στην απόδοση λόγω θερμικών καταπονήσεων ήταν μέτρια. Ήταν εφικτή λοιπόν η στρατηγική της χρήσης κάθε σετ πολύ μαλακής γόμας για 19 γύρους και στο τέλος η χρήση της μαλακής γόμας μέχρι την καρό σημαία (σύνολο 57 γύροι). Η εμφάνιση του αυτοκινήτου ασφαλείας έφερε πολλούς οδηγούς στα πιτς στον 13ο  γύρο. Οι Φέτελ και Μπότας, μπήκαν νωρίτερα. Ο Φέτελ έκανε τις αλλαγές του στον 10ο  και στον 33ο  γύρο.

Μεγαλύτερη απόσταση ανά γόμα ελαστικών
ΓΟΜΑ   ΟΔΗΓΟΣ ΓΥΡΟΙ

ΜΑΛΑΚΗ       Βερλέιν        45
ΠΟΛΥ ΜΑΛΑΚΗ  Ocon           26