H SsangYong Motor Company λανσάρισε το νέο XLV, στο διεθνή τύπο κατά την έναρξη της Έκθεσης Αυτοκινήτου της Γενεύης στην Ελβετία.
Το νέο XLV, που παίρνει το όνομά του από τις λέξεις «eXciting smart Lifestyle Vehicle», είναι σχεδιασμένο σαν ένα πολυχρηστικό SUV, ενώ με το επιπλέον μήκος του προσφέρει ένα διευρυμένο χώρο αποσκευών που το καθιστά ακόμα πιο πρακτικό για οικογενειακή χρήση.
Έχοντας ως βάση την πλατφόρμα του Tivoli, με 2,6 μέτρα μεταξονίου, το XLV έχει ένα επιμηκυμένο αμάξωμα από την 3η κολόνα (C-pillar) και πίσω, μια αύξηση της τάξης των 238 χλστ. περισσότερων από το Tivoli στο οποίο βασίζεται. Έτσι ο χώρος αποσκευών του ανεβαίνει στα 720 λίτρα, ενώ η καμπίνα των επιβατών εξακολουθεί και προσφέρει άνετο χώρο φιλοξενίας για 5 ψηλούς ενήλικες, οι οποίοι μπορούν να ταξιδεύουν με άνεση για τα πόδια, τους ώμους και τα κεφάλια τους.
Το νέο XLV προσφέρεται στην Ελλάδα με κινητήρα turbo-diesel 1,6 λίτρου, προδιαγραφών Euro 6. Ο κινητήρας πετρελαίου e-XDi160 Euro 6 έχει ισχύ 115 ίππων στις 3.400-4.000 σ.α.λ., η μέγιστη ροπή του ορίζεται στα 300 Nm στις 1.500-2.500 σ.α.λ., ενώ με τη βοήθεια του υπερσυμπιεστή E-VGT 5ης γενιάς προσφέρει μια γραμμική, ομαλή και δυναμική οδηγική εμπειρία. Ο κινητήρας 1,6 diesel έχει εκπομπές ρύπων CO2 της τάξης των 117 γρ./χλμ. (στην έκδοση 2WD, με 6τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο και σύστημα start/stop).
Παράλληλα, ο κινητήρας συνδυάζεται με δύο είδη μετάδοσης: Ένα 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο και ένα 6τάχυτο αυτόματο κιβώτιο της εταιρείας Aisin.
Η ασφάλεια των επιβατών θωρακίζεται με 7 αερόσακους, που περιλαμβάνουν μετωπικούς, πλευρικούς και κεφαλής, αλλά και αερόσακο για τα γόνατα του οδηγού. Επίσης υπάρχει ένα πολυδιάστατο Σύστημα Ελέγχου Ευστάθειας (ESP) που συνοδεύεται από τα Συστήματα ARP (Active Rollover Protection – Ενεργή Προστασία από την Ανατροπή), Brake Assist (Σύστημα Υποβοήθησης Φρεναρίσματος), Hill Start Assist (Σύστημα Υποβοήθησης Εκκίνησης στην Ανηφόρα), ESS (Emergency Stop Signal – Φώτα Φρεναρίσματος με λειτουργία Κινδύνου), Σύστημα Ελέγχου Πίεσης των Ελαστικών (TPMS), καθώς και ηχητική και οπτική ενημέρωση χρήσης για τις 5 ζώνες ασφαλείας στο εσωτερικό. Παράλληλα, τα φώτα ημέρας LED είναι στάνταρ εξοπλισμός, ενώ τα φώτα υψηλής απόδοσης (xenon) είναι επίσης διαθέσιμα.
Το XLV είναι διαθέσιμο και με έξυπνο σύστημα τετρακίνησης. Το ηλεκτρονικά ελεγχόμενο σύστημα τετρακίνησης, φροντίζει για την κατανομή της ροπής μεταξύ των δύο αξόνων και προσαρμόζεται αυτόματα ανάλογα το είδος του οδοστρώματος και των συνθηκών οδήγησης, προκειμένου να προσφέρει τη μέγιστη επίδοση. Μάλιστα, το XLV στις τετρακίνητες εκδόσεις, εξοπλίζεται με πίσω ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων, για άνετη και ασφαλή κίνηση στο δρόμο, αυξημένη ελευθερία άρθρωσης των τροχών αλλά και βέλτιστη πρόσφυση εκτός δρόμου.
Το νέο XLV προσφέρεται με επιλογές 8 χρωμάτων αμαξώματος, τα οποία μπορούν να προσωποποιηθούν περαιτέρω με τη επιλογή two-tone, που εξασφαλίζει ακόμα μεγαλύτερη προσαρμοστικότητα στις ατομικές στιλιστικές επιλογές του πελάτη.
Στο εσωτερικό προσφέρεται η επιλογή μεταξύ μπεζ και μαύρων χρωματισμών, που μπορούν να συνδυαστούν είτε με ύφασμα πολυτελείας, είτε με συνδυασμό υφάσματος / δερματίνης, είτε με πραγματικό δέρμα. Παράλληλα, υπάρχει και η δυνατότητα επιλογής δερμάτινου εσωτερικού σε κόκκινες αποχρώσεις.
TEXNIKA ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ |
Diesel |
|||||
ΚΙΝΗΣΗ |
2WD |
AWD |
||||
ΜΕΤΑΔΟΣΗ |
6MT |
6AT |
6MT |
6AT |
||
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ |
Μήκος |
mm |
4,440 |
|||
Ύψος |
mm |
1,605 |
||||
Μεταξόνιο |
mm |
2,600 |
||||
Βάρος |
kg |
1,405 |
1,425 |
1,505 |
1,535 |
|
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ |
Καύσιμο |
– |
Diesel |
|||
Κυβισμός |
cc |
1,597 |
||||
ΔιαμετροςΧΔιαδρομή |
mm |
76 x 88 |
||||
Συμπίεση |
– |
15.5 : 1 |
||||
Αριθμός Κυλίνδρων |
– |
4 In-line |
||||
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ |
Ισχύς |
kW/rpm |
84.6 / 3,400~4,000 |
|||
ps/rpm |
115 / 3,400~4,000 |
|||||
Ροπή |
Nm/rpm |
300 / 1,500~2,500 |
||||
kg.m/rpm |
30.6 / 1,500~2,500 |
|||||
Τελ. Ταχύτητα |
km/h |
170 |
174 |
170 |
174 |
|
Μικτή Κατανάλωση |
L/100km |
4.5 |
5.9 |
4.9 |
6.3 |