H Αιντχόφεν συνεργάστηκε με την εταιρεία Pearle Opticiens με στόχο να βοηθήσει στην διάδοση της ευαισθητοποίησης σχετικά με τις συνέπειες της εντατικής χρήσης των ηλεκτρονικών μέσων. 

Η ομάδα Esports της Αιντχόφεν, καλωσόρισε την Pearle Opticiens, το Ολλανδικό υποκατάστημα της Pearle Vision. 
Η μονοετής συμφωνία ανάμεσα στις δύο πλευρές, θέλει να βοηθήσει στην διάδοση της ευαισθητοποίησης σχετικά με τις συνέπειες της εντατικής χρήσης των ηλεκτρονικών μέσων. 

Καθ’ όλη την διάρκειας της συνεργασίας η Pearle θα προωθεί την «προληπτική άσκηση» σχετικά με τον κανόνα 20-20-20 . 
Ο κανόνας αυτός αναφέρει πως για κάθε 20 λεπτά χρήσης ο χρήστης πρέπει να κοιτάει 20 μέτρα μακριά, για 20 δευτερόλεπτα , κάτι που ξεκουράζει τους μύες των ματιών.

Αυτή η ενέργεια θα προωθείται μέσα από τα social media της ηλεκτρονικής ομάδας της  Αιντχόφεν.
Ο Φρανς Γιάνσεν εμπορικός διευθυντής της Αιντχόφεν, σχολίασε την συμφωνία αυτή.

«Συνεργαστήκαμε με την Pearle, επειδή είναι σημαντικό οι νέοι άνθρωποι να προσέχουν τα μάτια τους κατά την διάρκεια των παιχνιδιών. Είμαστε εξαιρετικά χαρούμενοι που μια μάρκα όπως η Pearle μας βοηθά και χρησιμοποιεί τους δικούς μας αθλητές των Esports για να περάσει το μήνυμά της.

Ο οργανισμός που σχετίζεται με τον Ολλανδικό σύλλογο, την Αιντχόφεν, αυτή τη στιγμή έχει ρόστερ παικτών που αγωνίζεται στο league of Legends (γνωστό και ως LOL) αλλά και τρεις παίκτες στο Global Series του FIFA 20. 
Ο Μπας Νιούτινκ, γενικός διευθυντής στην GrandVision Benelux, πρόσθεσε: “Στην Pearle θέλουμε να δίνουμε συμβουλές να κρατάτε τα μάτια σας υγιή. Τα μάτια σας είναι ότι πιο πολύτιμο έχετε. Τα σοβαρά προβλήματα στους οφθαλμούς φανερώνονται σε πιο μεγάλη ηλικία, γι αυτό εμείς θεωρούμε πως πρέπει να ημερώνουμε τα νέα παιδιά και τους γονείς τους σχετικά με τις συνέπειες του να χρησιμοποιείς συνέχεια μια οθόνη. Μέσω της Αιντχόφεν θα μπορούμε να φτάσουμε εγκαίρως στους νέους ανθρώπους».