Αποθέωση και ταλαιπωρία (vid)

Ο Ολοφ Μέλμπεργκ ήταν το πρόσωπο της πτήσης της επιστροφής του Ολυμπιακού απ' την Μόσχα στην Αθήνα, το βράδυ της Τρίτης. Η αποστολή των «ερυθρόλευκων» περίμενε τον Σουηδό αμυντικό για περίπου δύο ώρες στο αεροδρόμιο της Μόσχας,

 Ο Ολοφ Μέλμπεργκ ήταν το πρόσωπο της πτήσης της επιστροφής του Ολυμπιακού απ’ την Μόσχα στην Αθήνα, το βράδυ της Τρίτης. Η αποστολή των «ερυθρόλευκων» περίμενε τον Σουηδό αμυντικό για περίπου δύο ώρες στο αεροδρόμιο της Μόσχας, καθώς ήταν στο νοσοκομείο της ρωσικής πρωτεύουσας. Ο έμπειρος κεντρικός αμυντικός πήρε εξιτήριο το απόγευμα της Τρίτης, αφού η αξονική τομογραφία που έκανε δεν έδειξε κάτι ανησυχητικό.

Θυμίζουμε πως στη διάρκεια του πρώτου ημιχρόνου, τραυματίστηκε σε σύγκρουσή του με τον Μπάλας Μέγερι. Σε καμία περίπτωση δεν είχε απώλεια μνήμης, ενώ στο ημίχρονο ήταν έντονα εκνευρισμένος που δεν μπορούσε να βοηθήσει τους συμπαίκτες του στην αναμέτρηση με την Ρουμπίν. Ωστόσο, επειδή είχε κτυπήσει στο κεφάλι, όφειλε να υποβληθεί σε ειδικές εξετάσεις στο νοσοκομείο. Κάτι που επιβάλουν και οι κανονισμοί της UEFA.

Όταν ο Σουηδός επιβιβάστηκε στο αεροπλάνο, γνώρισε την αποθέωση απ’ τα μέλη της αποστολής των «ερυθρόλευκων». Μάλιστα, ορισμένοι φώναξαν ρυθμικά το όνομά του, όπως θα ακούσετε και στο σχετικό βίντεο που σας προσφέρουμε.
Ο πιλότος, ο κ. Ζήσης Πεχλιβανούδης ως ένθερμος υποστηρικτής του Ολυμπιακού, έδωσε δια μικροφώνου τα συγχαρητήριά του στους ποδοσφαιριστές της ομάδας και τον Ερνέστο Βαλβέρδε για το «διπλό» στη Μόσχα. Μάλιστα, θέλησε να πει δύο καλά λόγια παραπάνω για τον Μπάλας Μέγερι και τον Ρόι Κάρολ, οι οποίοι είχαν εξαιρετική παρουσία στο «Λουζνίκι».

Την ίδια ώρα, πάγωσαν οι σωλήνες νερού του αεροπλάνου, με αποτέλεσμα να μην υπάρχει πόσιμο νερό για τους επιβάτες, για όσο διάστημα παρέμεναν στις θέσεις τους, περιμένοντας την απογείωση. Και ήταν μεγάλο, διότι ενώ το αεροπλάνο ήταν έτοιμο να τροχοδρομήσει, οι υπηρεσίες του αεροδρομίου υποχρέωσαν τους φροντιστές του Ολυμπιακού να αδειάσουν τα μεταλλικά κουτιά με τα οποία μεταφέρουν τα υλικά της ομάδας (με τη δικαιολογία πως ήταν υπέρβαρα) και να τα μεταφορτώσουν σε χάρτινες σακούλες!

Η σχολαστικότητα των Ρώσων είχε ως αποτέλεσμα να καθυστερήσει η πτήση για επιπλέον δύο ώρες. Παρεμπιπτόντως, δεν ήταν πτήση της γραμμής, αλλά ναυλωμένη (τσάρτερ). Επομένως, προκαλεί εντύπωση  η όλη συμπεριφορά των υπηρεσιών του αεροδρομίου της Μόσχας.

Ωστόσο, όσο διάστημα το αεροπλάνο ήταν σταθμευμένο στο αεροδρόμιο της Μόσχας, «πάγωσαν» τα φτερά και η άτρακτος εξαιτίας της συνεχούς χιονόπτωσης και των χαμηλών θερμοκρασιών. Έτσι, με ένα ειδικό σύστημα που διαθέτει το αεροδρόμιο, έγινε αποπαγοποίηση του αεροπλάνου (όπως βλέπετε στο βίντεο), προκειμένου να είναι εφικτή η πτήση προς τα Σπάτα.

Η εντυπωσιακή διαδικασία κράτησε περίπου δέκα λεπτά, με δύο φορτηγά που έμοιαζαν με πυροσβεστικά οχήματα, να προσεγγίζουν το αεροπλάνο και να εκτοξεύουν πάνω του με μεγάλη δύναμη, ειδικό υγρό (νερό με γλυκόλη) το οποίο σπάει τον πάγο. Μάλιστα, επειδή μυρίζει άσχημα το συγκεκριμένο  υγρό, ο πιλότος έκλεισε τον αέρα που μπαίνει στο αεροπλάνο.

Τελικώς, η πτήση αναχώρησε στις 10 ώρα Ελλάδας (απ’ τις 7.15 που είχε αρχικώς προγραμματιστεί ν’ αναχωρήσει) και μετά από μία καλή πτήση προσγειώθηκε στο αεροδρόμιο «Ελευθέριος Βενιζέλος» στη μία το πρωί της Τετάρτης. Εκεί, περίμενε τα μέλη της αποστολής ο Σάββας Θεοδωρίδης, καθώς και περίπου 20 φίλοι της ομάδας.


Σχολιασμός

Γράψτε το σχόλιό σας

ΕΤΑΙΡΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ

ΕΠΩΝΥΜΙΑ: NOVA TELECOMMUNICATIONS & MEDIA ΜΟΝΟΠΡΟΣΩΠΗ ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ (δ.τ. NOVA M.A.E.)

ΑΦΜ: 099936189, ΔΟΥ ΦΑΕ ΑΘΗΝΩΝ

ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ: ΛΕΩΦΟΡΟΣ ΑΘΗΝΩΝ 106, ΑΘΗΝΑ, 104 42

ΤΗΛ: 210-6158000, E-MAIL: info@novasports.gr

ΙΔΙΟΚΤΗΤΡΙΑ ΕΤΑΙΡΕΙΑ: NOVA M.A.E. ΜΕΛΟΣ ΤΟΥ ΟΜΙΛΟΥ ΕΤΑΙΡΕΙΩΝ “UNITED GROUP OF COMPANIES”

ΝΟΜΙΜΗ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΣ: ΚΥΡΙΑΚΗ ΣΙΛΒΕΣΤΡΙΑΔΟΥ

ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΡΙΑ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ: ΚΥΡΙΑΚΗ ΣΙΛΒΕΣΤΡΙΑΔΟΥ

ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ: ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΛΙΩΡΗΣ

ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΣΥΝΤΑΞΗΣ: ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ ΔΟΥΚΑΣ

ΔΙΚΑΙΟΥΧΟΣ ΤΟΥ ΟΝΟΜΑΤΟΣ ΤΟΜΕΑ (DOMAIN NAME): NOVA M.A.E.