Συμπληρώματα διατροφής στην Ελλάδα: Μια μόδα που… καλπάζει

Μεγάλη έρευνα έδειξε ότι οι περισσότεροι άνθρωποι που παίρνουν συμπληρώματα διατροφής ψάχνουν το  «ελιξήριο» που θα τους χαρίσει την μακροζωία. Για αυτό το λόγο μάλιστα δαπανούν αρκετά χρήματα. Ποια είναι τα ευρήματα της έρευνας και τι δείχνει για το προφίλ των καταναλωτών. Εξαιρετικά ενδιαφέρουσες αντιλήψεις και συμπεριφορές των υγιών, αλλά και των ασθενών ενηλίκων, αναφορικά με...

Μεγάλη έρευνα έδειξε ότι οι περισσότεροι άνθρωποι που παίρνουν συμπληρώματα διατροφής ψάχνουν το  «ελιξήριο» που θα τους χαρίσει την μακροζωία. Για αυτό το λόγο μάλιστα δαπανούν αρκετά χρήματα. Ποια είναι τα ευρήματα της έρευνας και τι δείχνει για το προφίλ των καταναλωτών.

Εξαιρετικά ενδιαφέρουσες αντιλήψεις και συμπεριφορές των υγιών, αλλά και των ασθενών ενηλίκων, αναφορικά με τα συμπληρώματα διατροφής και τη χρήση τους, προκύπτουν από την νέα έρευνα της ΑΚΟΣ (μη κερδοσκοπική εταιρία η οποία αποτελείται από επιστήμονες του χώρου της υγείας).

Σύμφωνα με αυτά, ένας στους δύο παίρνουν συμπληρώματα διατροφής αναζητώντας το «ελιξίριο» που θα τους διασφαλίσει μακροζωία και καλή ποιότητα υγείας, ενώ τρεις στους τέσσερις από όσους δεν παίρνουν, θέλουν να πάρουν.

Περίπου ένας στους τρεις αγοράζει συμπληρώματα διατροφής για λογαριασμό άλλου και ένας στους τέσσερις όσων συμμετείχαν στην έρευνα (23%) κρύβει από τον γιατρό του ότι παίρνει συμπληρώματα διατροφής είτε γιατί φοβάται ότι αυτός θα τον επικρίνειν είτε γιατί δεν εμπιστεύεται την κρίση του. Εντυπωσιακό είναι το γεγονός ότι πάνω από 50% δαπανούν μηνιαίως έως και 25 ευρώ ενώ ένας στους πέντε διαθέτει πάνω από 50 ευρώ για την αγορά συμπληρωμάτων διατροφής.

Με αφορμή τη νέα έρευνα η πρόεδρος της ΑΚΟΣ ογκολόγος-ακτινοθεραπευτής δρ. Δέσποινα Κατσώχη επισημαίνει: «Τα τελευταία χρόνια αυξάνεται ο αριθμός των πολιτών είτε είναι υγιείς, είτε αντιμετωπίζουν προβλήματα υγείας, οι οποίοι επιλέγουν να κάνουν χρήση συμπληρωμάτων διατροφής προκειμένου να θωρακίσουν τον οργανισμό τους και να λειτουργήσουν προληπτικά απέναντι σε σειρά ασθενειών. Θελήσαμε, λοιπόν, να αναζητήσουμε γιατί και πώς οδηγούνται σε αυτήν την επιλογή. Αρωγοί και σε αυτήν την έρευνά μας ειδικοί επιστήμονες, οι οποίοι συνέδραμαν στην κατάρτιση του ερωτηματολογίου και στην επεξεργασία των απαντήσεων».

Διαβάστε όλο το θέμα στο TVXS.gr


Σχολιασμός

Γράψτε το σχόλιό σας

ΕΤΑΙΡΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ

ΕΠΩΝΥΜΙΑ: NOVA TELECOMMUNICATIONS & MEDIA ΜΟΝΟΠΡΟΣΩΠΗ ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ (δ.τ. NOVA M.A.E.)

ΑΦΜ: 099936189, ΔΟΥ ΦΑΕ ΑΘΗΝΩΝ

ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ: ΛΕΩΦΟΡΟΣ ΑΘΗΝΩΝ 106, ΑΘΗΝΑ, 104 42

ΤΗΛ: 210-6158000, E-MAIL: info@novasports.gr

ΙΔΙΟΚΤΗΤΡΙΑ ΕΤΑΙΡΕΙΑ: NOVA M.A.E. ΜΕΛΟΣ ΤΟΥ ΟΜΙΛΟΥ ΕΤΑΙΡΕΙΩΝ “UNITED GROUP OF COMPANIES”

ΝΟΜΙΜΗ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΣ: ΚΥΡΙΑΚΗ ΣΙΛΒΕΣΤΡΙΑΔΟΥ

ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΡΙΑ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ: ΚΥΡΙΑΚΗ ΣΙΛΒΕΣΤΡΙΑΔΟΥ

ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ: ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΛΙΩΡΗΣ

ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΣΥΝΤΑΞΗΣ: ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ ΔΟΥΚΑΣ

ΔΙΚΑΙΟΥΧΟΣ ΤΟΥ ΟΝΟΜΑΤΟΣ ΤΟΜΕΑ (DOMAIN NAME): NOVA M.A.E.