Η αυλαία της σεζόν έπεσε με κρότο στο Λονδίνο, που ολοκλήρωσε τη φιλοξενία του στους τελικούς της ΑΤΡ μετά από δώδεκα χρόνια. Μια δωδεκαετία που ολοκληρώθηκε όπως άρχισε, με Ρώσο νικητή. Το 2009 ήταν ο Νικολάι Νταβιντένκο, το 2020 ήταν ο Ντανίλ Μεντβέντεφ.
Ο Μεντβέντεφ που πήρε τη σκυτάλη από το Στέφανο Τσιτσιπά, αποτελεί κι αυτός μέλος της νέας γενιάς του τένις που κυριάρχησε στους τελικούς κατά την τελευταία τριετία. Το 2018 θριάμβευσε ο Αλεξάντερ Ζβέρεφ, το 2019 ο Στέφανος Τσιτσιπάς, το 2020 ο Ντανίλ Μεντβέντεφ.
Στον τελικό με τον Ντόμινικ Τιμ ξεδίπλωσε τις αρετές του για να φτάσει σε μια σπουδαία ανατροπή, υπενθυμίζοντας ότι αποτελεί έναν από τους πιο δύσκολους τενίστες για να τον νικήσεις. Μπορεί το παιχνίδι του να μην έχει την ομορφιά των σπουδαίων του αθλήματος, όμως η κίνηση με τα πόδια, η σταθερότητα από τη βασική γραμμή και η οξυδέρκεια του στο κορτ συνθέτουν έναν εξαιρετικά ενδιαφέροντα τενίστα.
Έγινε ο πρώτος μετά το 2007 που νίκησε τους πρώτους τρεις στην κατάταξη σε τουρνουά της ΑΤΡ. Τότε ήταν ο Νταβίντ Ναλμπαντιάν στη Μαδρίτη και ο Νόβακ Τζόκοβιτς στο Μόντρεαλ και πρώτος στην ιστορία των τελικών της ΑΤΡ. Παράλληλα αποτέλεσε τον έκτο διαφορετικό νικητή τα τελευταία έξι χρόνια στο Λονδίνο.
Σταθεροποιημένος στην ελίτ ο Τσιτσιπάς
Αναμφίβολα ο Μεντβέντεφ θα είναι ένας από τους πρωταγωνιστές του ανδρικού τένις τα επόμενα χρόνια, όπως και ο δικός μας Στέφανος Τσιτσιπάς. Η πορεία του φέτος σταμάτησε στους ομίλους μετά τη μεγαλειώδη περυσινή παρουσία. Στον “τελικό” με το Ράφαελ Ναδάλ που θα έκρινε την πρόκριση στα ημιτελικά ο Έλληνας τενίστας ηττήθηκε στα σημεία. Το καλό σερβίς του δεν ήταν εκεί στα κρίσιμα σημεία, όπως έλειψε και λίγη υπομονή σε κάποιες οριακές περιπτώσεις. Εύκολο να το λες και να το γράφεις, δύσκολο να το κάνεις όταν μάλιστα απέναντι σου είναι ο Ναδάλ
Είναι μια εξαιρετικά δύσκολη σεζόν, χωρίς ρυθμό λόγω της πανδημίας, που τον βρίσκει στο νούμερο 6 της κατάταξης. Σταθεροποιημένος στα ψηλά πατώματα, βλέπει με καθαρή ματιά την ερχόμενη, με την ελπίδα ότι θα έχει όσο το δυνατόν μεγαλύτερη κανονικότητα στο ημερολόγιο της.