Την εμπορική της στρατηγική σε καθηγητές και φοιτητές του τμήματος Οργάνωσης και Διαχείρισης Αθλητισμού του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου στη Σπάρτη παρουσίασε η ΠΑΕ ΟΦΗ.
Αναλυτικά η ανακοίνωση των Κρητικών:
«Με ιδιαίτερη επιτυχία, παρουσία καθηγητών και φοιτητών, έγινε χθες το πρωί στη Σπάρτη διάλεξη/παρουσίαση της εμπορικής στρατηγικής της ΠΑΕ ΟΦΗ.
Την παρουσίαση έκανε ο εμπορικός διευθυντής της ΠΑΕ ΟΦΗ, Πάνος Κατσαϊτης, προσκεκλημένος του επίκουρου καθηγητή του τμήματος Οργάνωσης και Διαχείρισης Αθλητισμού του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου, κ. Τάκη Αλεξόπουλο και του συλλόγου των φοιτητών.
Το θέμα της ομιλίας ήταν ο ΟΦΗ, η δυναμική του και η εμπορική του αξία, καθώς και οι ενέργειες marketing που έχουν γίνει την φετινή περίοδο.
Ιδιαίτερη εντύπωση προκάλεσαν στους φοιτητές τα νούμερα που αφορούσαν τα εισιτήρια διαρκείας, την πληρότητα του Γεντι Κουλέ και τις 63 εταιρείες που συμμετέχουν στο φετινό χορηγικό και διαφημιστικό πρόγραμμα της ΠΑΕ.
Η προώθηση εισιτηρίων διαρκείας μέσω την ΣΜ Χαλκιαδάκη, ενέργεια που έγινε για πρώτη φορά στην Ελλάδα, η πλατφόρμα διάθεσης εισιτηρίων μέσω internet, και βέβαια το Νερό ΟΦΗ, ήταν τα βασικά θέματα συζήτησης σε μια παρουσίαση που διήρκεσε σχεδόν 3 ώρες και κάλυψε όλο το φάσμα των ενεργειών αθλητικού marketing της ΠΑΕ.
Στο τέλος της εκδήλωσης το κεντρικό αμφιθέατρο του Πανεπιστημίου γέμισε με τα χρώματα του ΟΦΗ αφού η ΠΑΕ είχε μεριμνήσει να αποστείλει αναμνηστικά δώρα για όλους τους φοιτητές και τους καθηγητές.
Η ΠΑΕ ΟΦΗ ευχαριστεί το τμήμα Οργάνωσης και Διαχείρισης Αθλητισμού του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου, τον επίκουρο καθηγητή κ Τάκη Αλεξόπουλο και τον σύλλογο των φοιτητών για την πρόσκλησή τους και εύχεται κάθε πρόοδο στην ακαδημαϊκή και επαγγελματική τους σταδιοδρομία».