Ο νέος εμπορικός διευθυντής της ΠΑΕ ΠΑΟΚ, Θράσος Σαββίδης, είχε την δυνατότητα την Πέμπτη να αναφερθεί στο χορηγικό πρόγραμμα της ομάδας. Μίλησε στην εκδήλωση που διοργανώθηκε για τους χορηγούς της ΠΑΕ, αλλά και για την προσπάθεια προσέλκυσης νέων, ενώ έκανε και χιούμορ με την… ασπρόμαυρη μουστάρδα.
Αρχικά αναφέρθηκε στην όλη εκδήλωση: “Για την ΠΑΕ η εκδήλωση είναι πολύ σημαντική, διότι οι χορηγοί είναι πάνω απ’ όλα φίλαθλοι του ΠΑΟΚ και στρατηγικοί σύμμαχοι. Θέλουμε συνεργασία, να είναι ευχαριστημένοι και να έχουμε όλες οι πλευρές οφέλη. Οι σχέσεις πρέπει να είναι πάνω απ’ όλα ανταποδοτικές για να είμαστε όλοι ευχαριστημένοι”.
Φυσικά δεν παρέλειψε να μιλήσει για το όνομα της ομάδας και την εμπορικότητά του: “Η ΠΑΕ ΠΑΟΚ είναι leader στον κλάδο της, ένα μεγάλο brand name με απαιτητικό κόσμο, που πρέπει να είναι απαιτητικός. Η περίοδος είναι δύσκολη για όλους, όχι μόνο για τον ΠΑΟΚ. Για μένα, τέτοιες περίοδοι κρύβουν ευκαιρίες και το ποδόσφαιρο αν το διαχειριστούμε σωστά μπορεί να είναι λύση και διέξοδος για τις ανάγκες του κόσμου”.
Ποιο είναι όμως το όραμά του ΠΑΟΚ; “Το όραμα του ΠΑΟΚ επιγραμματικά είναι ευημερία, αυτάρκεια προστιθέμενη αξία, ικανοποίηση”.
Οσο για την την διαδικασία πρόσληψης του: “Για μένα ήταν κάτι πολύ συνηθισμένο, μου έκανε την καλύτερη των εντυπώσεων και είναι από τους λόγους που ο ΠΑΟΚ με έλκυσε”.
Τέλος ρωτήθηκε και για το αν θα βγει επιτέλους… άσπρη μουστάρδα: “Θα προσπαθήσουμε για άσπρη μουστάρδα με μαύρες ρίγες (γέλια.)”.