Ο Ατρόμητος μετά τη νίκη στην πρεμιέρα του πρωταθλήματος, εκτός έδρας με αντίπαλο τον Παναιτωλικό, θα παίξει για πρώτη φορά στην έδρα του μπροστά στον κόσμο του.
Οι άνθρωποι της ομάδας θέλουν να δουν τον κόσμο να γεμίζει το γήπεδο και περιμένουν επίσης να «φύγουν» περισσότερα εισιτήρια διαρκείας.
Αναλυτικά η ανακοίνωση:
Καθώς πλησιάζουμε στο πρώτο εντός έδρας παιχνίδι του Ατρόμητου στη Superleague ΣΟΥΡΩΤΗ με την Ξάνθη, το τμήμα διαχείρισης εισιτηρίων ανακοινώνει τις ώρες λειτουργίας διάθεσης διαρκείας την εβδομάδα πριν την 2η αγωνιστική του πρωταθλήματος.
Η ομάδα μας ξεκίνησε με τον καλύτερο τρόπο τις εγχώριες αγωνιστικές υποχρεώσεις καταφέρνοντας να ξεπεράσει το εμπόδιο του Παναιτωλικού στην 1η αγωνιστική κερδίζοντας με 1-2 την ομάδα του Αγρινίου.
Πλέον ακολουθούν τρία εντός έδρας παιχνίδια με Ξάνθη, Λαμία και Α.Ε.Λ. γεγονός που περιμένουν με ανυπομονησία κόσμος και παίκτες ώστε να βρεθούν και πάλι στο Δημοτικό Στάδιο Περιστερίου πανηγυρίζοντας μαζί τις επιτυχίες της ομάδας μας.
Τα εισιτήρια διαρκείας της νέας περιόδου έχουν τις προσφορές των προηγούμενων χρόνων (παιδικό, φοιτητικό, ΑΜΕΑ, στρατιωτικό, ανέργου και οικογενειακό) και έχουν ισχύ για τους εντός έδρας αγώνες του πρωταθλήματος Ελλάδας, του κυπέλλου Ελλάδας και των φιλικών.
Συνεχίζεται η προσφορά του ενός δώρο παιδικού εισιτηρίου διαρκείας με την αγορά ενός κανονικού για όλες τις θύρες εκτός της 3.
Οι τρόποι πληρωμής παραμένουν σταθεροί και υπάρχει η δυνατότητα πληρωμής με μετρητά, με πιστωτικές κάρτες Visa & Mastercard εκτός Diners και American Express (με 3 άτοκες δόσεις σε όλα τα εισιτήρια διαρκείας που η τιμή τους είναι ίση ή μεγαλύτερη των 200€), με κατάθεση στο λογαριασμό της ΠΑΕ Ατρόμητος.
Σημείο πώλησης και εξυπηρέτησης θα είναι το γραφείο Διαχείρισης Εισιτηρίων στο Δημοτικό Στάδιο Περιστερίου (είσοδος από Atromitos store, Θύρα 2), τηλέφωνο επικοινωνίας 2105777706.
Ωράριο λειτουργίας Δευτέρα έως και Παρασκευή 12.00 – 20.00.