Περισσότερα κατά 11,2% ήταν τα εισιτήρια που διατέθηκαν φέτος στη Σούπερ Λίγκα συγκριτικά με την προηγούμενη περίοδο. Όπως ενημέρωσε η διοργανώτρια αρχή, για την χρονιά που μόλις τελείωσε, μαζί με τα πλέι οφ, διατέθηκαν 1.042.228 εισιτήρια, ενώ πέρυσι ο αριθμός ήταν 936.713 σε πρωτάθλημα 18 ομάδων και όχι 16.
Πρώτος στα εισιτήρια ήταν ο Ολυμπιακός με 272.903 (20.946 μέσος όρος εισιτηρίων), ενώ αξίζει να σημειωθεί ότι οι 5 πρώτες ΠΑΕ στα εισιτήρια (Ολυμπιακός, ΑΕΚ, ΠΑΟΚ, Παναθηναϊκός, Ηρακλής) κατέχουν το 76% των συνολικών εισιτηρίων. Όσο για τις ομάδες που σημείωσαν μεγαλύτερη αύξηση στο μέσο όρο εισιτηρίων, αυτές ήταν ο Πλατανιάς με 37% και ο Πανιώνιος με 31%.
Η ανακοίνωση της Σούπερ Λίγκας:
«Με την ολοκλήρωση των ιδιαίτερα ανταγωνιστικών αναμετρήσεων για τα Play Off 2015-16 της Super League, τα συνολικά εισιτήρια για την αγωνιστική περίοδο 2015-16 ξεπέρασαν το όριο του ενός εκατομμυρίου και ανήλθαν στα 1.042.228, καταγράφοντας αύξηση κατά 11,2% σε σύγκριση με την προηγούμενη αγωνιστική περίοδο 2014-15, κατά την οποία διατέθηκαν 936.713 συνολικά εισιτήρια, τόσο στην κανονική διάρκεια, όσο και στα Play Off.
Ο συνολικός αριθμός εισιτηρίων, κατά την κανονική περίοδο του Πρωταθλήματος της Super League 2015-16, εμφανίζεται αυξημένος σε σχέση με την προηγούμενη αγωνιστική περίοδο, παρά το γεγονός ότι υπήρξε σημαντική ελάττωση στον αριθμό των αγώνων, λόγω της μείωσης των ομάδων που συμμετέχουν στο Πρωτάθλημα της Super League από 18 το 2014-15, σε 16 το 2015-16.
Κατά την κανονική διάρκεια του Πρωταθλήματος της Super League 2015-16 τα συνολικά εισιτήρια ανήλθαν σε 969.286, σημειώνοντας αύξηση κατά 10,6%, σε σύγκριση με τα 876.402 εισιτήρια κατά την αγωνιστική περίοδο 2014-15.
Η αύξηση στα εισιτήρια είναι πιο εμφανής στον μέσο όρο εισιτηρίων ανά αγώνα, στον οποίο αποτυπώνεται μια σημαντική αύξηση της τάξεως των 1.026 εισιτηρίων ανά αγώνα, σε σύγκριση με την προηγούμενη αγωνιστική περίοδο, και η οποία, ενδεχομένως, να οφείλεται σε λόγους όπως το φθηνότερο εισιτήριο, η τόνωση του ενδιαφέροντος των φιλάθλων, η επιστροφή δύο ιστορικών ομάδων με ισχυρή βάση φιλάθλων, των ΠΑΕ ΑΕΚ και ΠΑΕ ΗΡΑΚΛΗΣ στη Super League, κ.α.
Είναι χαρακτηριστικό το ότι από 3.384 εισιτήρια κατά μέσο όρο το 2014-15 την αγωνιστική περίοδο 2015-16 του Πρωταθλήματος της Super League είχαμε 4.410 εισιτήρια ανά αγώνα, δηλαδή μια αύξηση 30,3%. Στα Play Off της Super League καταγράφηκε μια σημαντική αύξηση κατά 21% στα συνολικά εισιτήρια (από 60.311 το 2014/15 σε 72.942 το 2015/16), μια θεαματική αύξηση που ανήλθε στο 44% στο μέσο όρο των εισιτηρίων (από 5.026 το 2014-15 σε 7.294 το 2015-16).
Τέλος, σημειώνεται ότι 10 αγώνες (8 στην κανονική διάρκεια του Πρωταθλήματος της Super League και 2 στα Play Off) διεξάχθηκαν κεκλεισμένων των θυρών, σε συνέχεια σχετικών αποφάσεων των αρμόδιων πειθαρχικών οργάνων.
Μέση τιμή εισιτηρίου
Η οικονομική κρίση που βιώνει η ελληνική κοινωνία δεν άφησε ασυγκίνητες τις ομάδες της Super League, οι οποίες μείωσαν τις τιμές των εισιτηρίων, διαμορφώνοντας μια μέση τιμή 7,91 ευρώ, στα χαμηλότερα δηλαδή επίπεδα από την ίδρυση της διοργανώτριας αρχής της κορυφαίας διασυλλογικής διοργάνωσης της χώρας μας. Ανατρέχοντας στα ιστορικά στοιχεία, διαπιστώνεται ότι η μέση τιμή εισιτηρίου έχει μειωθεί συνολικά κατά 38% τα τελευταία χρόνια και από τα 12,78€ (μέση τιμή εισιτηρίου) κατά την αγωνιστική περίοδο 2007/08, έχει μειωθεί στα 7,91€ κατά την αγωνιστική περίοδο 2015-16.
Εισιτήρια
Πρώτος στα εισιτήρια είναι ο Ολυμπιακός με 272.903 (20.946 μέσος όρος εισιτηρίων), ενώ αξίζει να σημειωθεί ότι οι 5 πρώτες ΠΑΕ στα εισιτήρια (ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ, ΑΕΚ, ΠΑΟΚ, ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ, ΗΡΑΚΛΗΣ) κατέχουν το 76% των συνολικών εισιτηρίων. Στην πρώτη 5αδα βρίσκονται οι 3 ομάδες (ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ, ΠΑΟΚ, ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ) που βρίσκονταν και κατά την προηγούμενη αγωνιστική περίοδο συν τις δύο ΠΑΕ (ΑΕΚ, ΗΡΑΚΛΗΣ) που προβιβάστηκαν από τη Football League.
Επίσης, τα συνολικά εισιτήρια (208.642) από την επιστροφή της ΑΕΚ και του ΗΡΑΚΛΗ στη μεγάλη κατηγορία ήταν 2,5 φορές περισσότερα από τα συνολικά εισιτήρια (84.948) των ΠΑΕ που υποβιβάσθηκαν την προηγούμενη αγωνιστική περίοδο (ΕΡΓΟΤΕΛΗΣ, ΑΟΚ, ΝΙΚΗ ΒΟΛΟΥ, ΟΦΗ). Αύξηση στα εισιτήρια, σε απόλυτους αριθμούς, είχαν οι ΠΑΕ ΠΑΟΚ, ΠΑΣ ΓΙΑΝΝΙΝΑ, ΠΛΑΤΑΝΙΑΣ και ΠΑΝΙΩΝΙΟΣ ενώ αύξηση στο μέσο όρο εισιτηρίων είχαν 6 ΠΑΕ (ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ, ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ, ΠΑΝΙΩΝΙΟΣ, ΠΑΟΚ, ΠΑΣ ΓΙΑΝΝΙΝΑ και ΠΛΑΤΑΝΙΑΣ).
Τη μεγαλύτερη αύξηση στο μέσο όρο εισιτηρίων σημείωσαν η ΠΑΕ ΠΛΑΤΑΝΙΑΣ με 37% και η ΠΑΕ ΠΑΝΙΩΝΙΟΣ με 31%. Η αγωνιστική ημέρα που είχε τα περισσότερα εισιτήρια ήταν η 1η με 58.842, ενώ η αντίστοιχη που είχε τα λιγότερα εισιτήρια ήταν η 29η με 10.163 εισιτήρια. Η 1η αγωνιστική διεξάχθηκε στις 22-24 Αυγούστου και εντός έδρας αγωνίστηκαν οι ΑΕΚ, ΑΤΡΟΜΗΤΟΣ, ΒΕΡΟΙΑ, ΑΕΛ ΚΑΛΛΟΝΗΣ, ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ, ΠΑΝΑΙΤΩΛΙΚΟΣ, ΠΑΝΘΡΑΚΙΚΟΣ και ΠΑΟΚ. Η 29η αγωνιστική διεξήχθη στις 10 Απριλίου και εντός έδρας αγωνίστηκαν οι ΑΕΚ (κεκλεισμένων), ΑΣΤΕΡΑΣ ΤΡΙΠΟΛΗΣ, ΒΕΡΟΙΑ, ΑΕΛ ΚΑΛΛΟΝΗΣ, ΠΑΝΑΙΤΩΛΙΚΟΣ, ΠΑΝΘΡΑΚΙΚΟΣ, ΠΑΟΚ (κεκλεισμένων) και ΠΑΣ ΓΙΑΝΝΙΝΑ.
Ο αγώνας με τα περισσότερα εισιτήρια στο φετινό πρωτάθλημα ήταν το ΑΕΚ – ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ (22η Αγωνιστική) με 31.121 εισιτήρια, ενώ ο αγώνας με τα λιγότερα ήταν το ΛΕΒΑΔΕΙΑΚΟΣ – ΑΕΠ ΗΡΑΚΛΗΣ (18η Αγωνιστική) με 197 εισιτήρια.
Μέσος όρος εισιτηρίων ανά ημέρα αγώνα
Ένα ακόμα ενδιαφέρον στοιχείο που προκύπτει από την ανάλυση των στοιχείων, είναι ότι οι φίλαθλοι προτιμούν την Κυριακή, αφού σε 122 αγώνες ο μέσος όρος εισιτηρίων ήταν 4.760 ανά αγώνα. Το Σάββατο εμφανίζει άνοδο σε σχέση με την αγωνιστική περίοδο 2014-15, με 3.857 εισιτήρια σε 76 αγώνες, έναντι 2.800 εισιτηρίων. Στον αντίποδα, τη Δευτέρα σε 23 αγώνες ο μέσος όρος εισιτηρίων ήταν 2.291. Αξίζει να σημειωθεί επίσης τα εισιτήρια τις εμβόλιμες αγωνιστικές ήταν περισσότερα φέτος αφού σε 11 αγώνες που διεξάχθηκαν για διάφορους λόγους Τρίτη, Τετάρτη και Πέμπτη ο μέσος όρος εισιτηρίων ήταν 3.889».
Αύξηση στα εισιτήρια της Σούπερ Λιγκ
Περισσότερα κατά 11,2% ήταν τα εισιτήρια που διατέθηκαν φέτος στη Σούπερ Λίγκα συγκριτικά με την προηγούμενη περίοδο. Όπως ενημέρωσε η διοργανώτρια αρχή, για την χρονιά που μόλις τελείωσε, μαζί με τα πλέι οφ, διατέθηκαν 1.042.228 εισιτήρια, ενώ πέρυσι ο αριθμός ήταν 936.713 σε πρωτάθλημα 18 ομάδων και όχι 16.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ