Σύμφωνα με έρευνα εταιρείας που ασχολείται με τα social media, οι «Νερατζούρι» κατέγραψαν άνοδο 63,7% για το 2019.

Mε την απόκτηση του πλειοψηφικού πακέτου των μετοχών της Ίντερ, η Suning επένδυσε όχι μόνο στο ποδοσφαιρικό ανθρώπινο δυναμικό αλλά και στο ραγδαία ανερχόμενο χώρο των social media και το 2019 επιβραβεύθηκε. Σύμφωνα με σχετική έρευνα οι Μιλανέζοι σημείωσαν άνοδο 63,7% στα social media με την Τότεναμ να έπεται με  44,1%. Προφανώς η βελτίωση εντός των τεσσάρων γραμμών του γηπέδου έφερε και την άνοδο στα social media.