Στην υπογραφή μίας από τις μεγαλύτερες χορηγικές συμφωνίες όλων των εποχών προχώρησε η διοίκηση της Τσέλσι, η οποία έκλεισε συμβόλαιο πενταετούς διάρκειας με την ιαπωνική εταιρία ελαστικών Yokohama για διαφήμιση στη φανέλα της.

Στην υπογραφή μίας από τις μεγαλύτερες χορηγικές συμφωνίες όλων των εποχών προχώρησε η διοίκηση της Τσέλσι, η οποία έκλεισε συμβόλαιο πενταετούς διάρκειας με την ιαπωνική εταιρία ελαστικών Yokohama για διαφήμιση στη φανέλα της.
 
Οι Λονδρέζοι συνεργάζονταν με τη Samsung από το 2005, αλλά η φίρμα στις φανέλες τους αλλάζει από το ξεκίνημα της ερχόμενης σεζόν, με συνολικό οικονομικό όφελος 200 εκατ. λίρες (275 εκατ. ευρώ).