Ο αρχικός ενθουσιασμός για τη συμφωνία Μπαρτσελόνα-Spotify έχει δώσει τη θέση του σε μια πιο ρεαλιστική προσέγγιση των οικονομικών δεδομένων που δείχνουν πτώση της χρηματιστηριακής αξίας των "μπλαουγκράνα".

Τελικά η τιμή της φανέλας της Μπαρτσελόνα αλλά κι η ονοματοδοσία του Καμπ Νου δείχνουν πτωτική πορεία παρά τον ενθουσιασμό για την συμφωνία με την Spotify.

Η αποχώρηση του Μέσι, η αγωνιστική κατρακύλα της ομάδας αλλά και η επικείμενη ανακαίνιση του Καμπ Νου, δείχνουν μια πτωτική πορεία στην χρηματηστηριακή αξία της Μπαρτσελόνα, της φανέλας της αλλά και του ιστορικού της γηπέδου.

Ο αρχικός ενθουσιασμός για την συμφωνία με τη Spotify, ακολουθείται από μια πιο ρεαλιστική ανάλυση των δεδομένων που δείχνει πως τελικά ίσως να μην είναι τόσο συμφέρουσα. Κι αυτό διότι το υπό ανακαίνιση Καμπ Νου, το οποίο για πρώτη φορά θα αλάξει όνομα, θα αποφέρει στο ταμείο της ομάδας από αυτή τη συμφωνία περί τα 5 εκατομμύρια ευρώ το χρόνο μέχρι το 2025, ποσό “ψίχουλα” για την ιστορία, τις ανάγκες αλλά και το brand της Μπαρτσελόνα.

Άλλωστε η αρχική συμφωνία για τα 280 εκατομμύρια ευρώ σε βάθος τριετίας, αν φιλτραριστεί με πιο λογικά νούμερα, αποδεικνύεται πως στους “μπλαουγκράνα” θα μείνουν 187,5 εκατομμύρια ευρώ. Ιδιαίτερα για το Καμπυ Νου, το πόσο αυτό δείχνει το πόσο “φτηνό” έχει γίνει μέσα στην τελευταία διετία και τουλάχιστον το πως θα αξιολογείται τουλάχιστον μέχρι το 2025.

Φυσικά, αν και ακόμα δε είναι επίσημο, η Μπαρτσελόνα αναμένεται να παίξει μια ολόκληρη χρονιά στο Μοντζουίκ.

Σίγουρα δεν είναι ψέμα, το ότι από το 2024 η συμφωνία με την Spotify κάνει λόγο για 400 εκατομμύρια ευρώ που θα έχει λαμβάνειν για τα επόμενα 20 χρόνια σχετικά με την ονοματοδοσία του γηπέδου.

Σε ότι έχει να κάνει με την αρχική συμφωνία των 280 εκατομμυρίων για τα επόμενα τρία χρόνια όμως, ήδη οι αναλύσεις δείχνουν τα εξής. Πως από αυτά τα 280 εκατομμύρια η Μπαρτσελόνα θα λάβει τα 225, δηλαδή 75 εκατομμύρια το χρόνο. Αυτά “σπάνε” σε 65 εκατομμύρια για την ανδρική και τη γυναικεία ομάδα, 5 εκατομμύρια για την προπονητική φανέλα και 5 εκατομμύρια για το Καμπ Νου.

Άλλοι αναλυτές υποστηρίζου ότι το ποσό θα είναι ακόμα μικρότερο και δε θα ξεπερνά τα 62,5 εκατομμύρια ευρώ το χρόνο. Δηλαδή 57,5 για τις φανέλες και 5 για το Καμπ Νου. Αν ισχύει αυτό, σημαίνει πως η αξία της φανέλας της Μπαρτσελόνα έχει πέσει σε σχέση με τη συμφωνία με τη Rakuten-Beko-Stanley που απέφερε 68,5 εκατομμύρια ευρώ το χρόνο.

Γι’ αυτό το λόγο άλλωστε, σύμφωνα με ισπανικά ΜΜΕ, παραιτήθηκε από τη θέση του CEO του συλλόγου ο Φεράν Ρεβερτέρ, ο οποίος πίστευε ότι η Μπαρτσελόνα θα έπρεπε να πετύχει καλύτερη συμφωνία με τη Spotify. Όπως και να΄χει θα πρέπει η Μπαρτσελόνα και η Spotify να δημοσιοποιήσουν τα δεδομένα της συμφωνίας καθώς ο κόσμος της ομάδας έχει ήδη αρχίσει να την αμφισβητεί.