Ο εκτελεστικός διευθυντής της Ντόρτμουντ Χανς – Γιόακιμ Βάτσκε τόνισε ότι δεν υπάρχει πικρία στην ομάδα προς τον Ματς Χούμελς για την απόφασή του να επιστρέψει στην Μπάγερν.
Ο Γερμανός αμυντικός ανακοίνωσε την απόφασή του να μετακομίσει στην Βαυαρία μετά από οκτώ χρόνια στη Μπορούσια, με αποτέλεσμα να αποδοκιμαστεί από μερίδα του κόσμου σε εντός έδρας παιχνίδι με την Βόλφσμπουργκ.
Ο Βάτσκε όμως, τόνισε στην Ruhr Nachrichten ότι ο σύλλογος δεν του κρατάει κακία και συνέστησε στους οπαδούς να τον αποχαιρετίσουν σύμφωνα με την προσφορά του.
«Ελπίζω και θέλω να υπάρξει μία θετική αντίδραση προς τον Χούμελς. Δεν υπάρχει λόγος πικρίας, σεβόμαστε την απόφασή του, αν και την θεωρούμε ατυχή. Θα μιλήσουμε με τον Ματς για το πότε θέλει να γίνει ο αποχαιρετισμός. Κανονικά θα γινόταν στο ματς με την Κολονία, αλλά η σεζόν μας δεν τελειώνει εκεί (σ.σ.: υπάρχει και ο τελικός Κυπέλλου με την Μπάγερν) και δεν θέλουμε να δώσουμε την εντύπωση ότι η χρονιά έχει λάβει τέλος», είπε ο Βάτσκε, προσθέτοντας ότι τόσο ο Χούμελς όσο και η Ντόρτμουντ κέρδισαν από την μεταξύ τους σχέση:
«Η μεταγραφή του είναι ατυχής γιατί είναι ο αρχηγός και το πρότυπό μας. Η απογοήτευση είναι λάθος λέξη, αλλά λυπάμαι πολύ, είχαμε πολύ καλή σχέση όλα αυτά τα χρόνια. Χάνουμε τον αρχηγό μας, αλλά ήταν 8.5 χρόνια πολύ θετικά και γι’ αυτόν και για μας. Πήρε δύο πρωταθλήματα με την Ντόρτμουντ και έγινε παγκόσμιος πρωταθλητής. Τον είχαμε αγοράσει πολύ φτηνά από την Μπάγερν και τώρα τον πουλήσαμε με ένα μεγάλο ποσό».
Όσον αφορά τον διάδοχό του στο κέντρο της άμυνας, ο Βάτσκε τόνισε ότι δεν θα ξοδευτούν απαραίτητα πολλά χρήματα για την απόκτησή του:
«Ο Μίχαελ Τσορκ εργάζεται γι’ αυτό. Δεν έχουμε οικονομικό όριο, αλλά έχουμε αποδείξει στο παρελθόν ότι η πιο ακριβή λύση δεν είναι πάντα και η καλύτερη. Ο ίδιος ο Ματς είναι ένα καλό παράδειγμα».
Ο Βάτσκε, τόνισε τέλος ότι στο θέμα του Ιλκάι Γκουντογκάν, οι λύσεις που υπάρχουν είναι ανανέωση συμβολαίου ή μεταγραφή το καλοκαίρι, ενώ πρόσθεσε ότι μέσα στις επόμενες μέρες θα ξεκινήσουν συζητήσεις για την ανανέωση του συμβολαίου του Χένριχ Μκιταριάν.