Είτε το πιστεύετε, είτε όχι, η φανέλα του Οσίμα της Καβασάκι, κοστίζει περισσότερα χρήματα από αυτές των Μέσι, Σαλάχ και Μπενζεμά. Και υπάρχει εξήγηση γι' αυτό το ιαπωνικό... παράδοξο!

Φανέλα Χουλκ (Ατλέτικο Μινέιρο): Κόστος 55 ευρώ

Φανέλα Σαλάχ (Λίβερπουλ) – Κόστος: 99 ευρώ

Φανέλα Μέσι (Παρί Σεν Ζερμέν) – Κόστος: 108 ευρώ

Φανέλα Μπενζεμά (Ρεάλ Μαδρίτης) – Κόστος: 140 ευρώ

Φανέλα Οσίμα (Καβασάκι Φροντάλε) – Κόστος 171 ευρώ!

Παρατηρήσατε κάτι περίεργο στη σύγκριση των τιμών; Με καμία διάθεση… υποτίμησης στον αξιότιμο κύριο Ριότα Οσίμα, ο οποίος αγωνίζεται στη γιαπωνέζικη Καβασάκι Φροντάλε, είναι στα όρια του… παράλογου η τιμή της φανέλας του σε σχέση με αυτή των σούπερσταρ του παγκόσμιου ποδοσφαίρου. Κι όμως, η διαφορά στην πώληση των επίσημων εμφανίσεων των γιαπωνέζικων ομάδων σε σχέση με των ευρωπαϊκών και λατινοαμερικανικών συλλόγων είναι τεράστια!

Εύκολη εξήγηση δεν υπάρχει για τις απίθανες τιμές των αθλητικών προϊόντων, τα οποία πωλούνται από τις ομάδες του ιαπωνικού πρωταθλήματος.

Ο πρώτος θα μπορούσε να είναι το υψηλότερο εισόδημα των Ιαπώνων σε σχέση με πολίτες άλλων χωρών. Όμως και αυτό το στοιχείο δεν μπορεί να δικαιολογήσει τη μεγάλη διαφορά στην τιμή πώλησης της φανέλας του τεράστιου Μέσι με αυτή του άσημου Οσίμα της Καβασάκι.

Το θέμα προκάλεσε το ενδιαφέρον του Marketing Registrado, το οποίο έκανε την μελέτη του και έβγαλε… άκρη.

  • Οι ομάδες δέχονται πρώτα τις παραγγελίες των πελατών και στη συνέχεια απευθύνονται στις εταιρείες για την προμήθεια. Με αυτόν τον τρόπο γνωρίζουν τον αριθμό των παραγγελιών και βγάλουν το μεγαλύτερο δυνατό κέρδος, δίχως να παίρνουν κανένα οικονομικό ρίσκο. Μάλιστα υπάρχουν περιπτώσεις στις οποίες οι φίλαθλοι παραλαμβάνουν τις φανέλες που έχουν παραγγείλει αρκετούς μήνες μετά την παραγγελία τους!
  • Οι φίλαθλοι στην Ιαπωνία θα αγοράσουν τη φανέλα της αγαπημένης τους ομάδας, ανεξάρτητα από το κόστος. Η ζήτηση είναι συγκεκριμένη, το αγοραστικό κοινό υπάρχει, επομένως οι ομάδες προσπαθούν να βγάλουν το μάξιμουμ των εσόδων!
  • Αν και υπάρχει συγκεκριμένο αγοραστικό κοινό, αυτό δεν σημαίνει ότι οι ιαπωνικές ομάδες… πλουτίζουν από τα προϊόντα τους. Σε σχέση με το μπέιζμπολ ή το μπάσκετ, οι πωλήσεις είναι περιορισμένες, επομένως οι ομάδες κρατούν ψηλά τις τιμές για να γεμίσουν τα ταμεία τους με όσα περισσότερα χρήματα μπορούν!