Ανακοίνωση μέσω της οποίας εκφράζει τα παράπονά της στους φιλάθλους του Πανιωνίου, για τη χαμηλή προσέλευσή τους στα παιχνίδια της φετινής σεζόν, εξέδωσε η «κυανέρυθρη» ΚΑΕ.

Ανακοίνωση μέσω της οποίας εκφράζει τα παράπονά της στους φιλάθλους του Πανιωνίου, για τη χαμηλή προσέλευσή τους στα παιχνίδια της φετινής σεζόν, εξέδωσε η «κυανέρυθρη» ΚΑΕ.

Αναλυτικά:

«Μετά τους πρώτους αγώνες της φετινής σεζόν η ΚΑΕ Πανιώνιος έχει να παρατηρήσει τα εξής: Ο Πανιώνιος τις δύο προηγούμενες σεζόν τερμάτισε στην τρίτη θέση της τελικής βαθμολογίας της Α1. Η φετινή αγωνιστική χρονιά έχει αρχίσει με την ομάδα μας να έχει προκριθεί στην ημιτελική φάση του Κυπέλλου και να έχει θετικό πρόσημο στο ελληνικό Πρωτάθλημα (4-1 νίκες) και στο Eurocup (3-2 νίκες).

Πριν την έναρξη της φετινής σεζόν η διοίκηση κατέβαλλε μεγάλη προσπάθεια για να αγωνιστεί ο Πανιώνιος στην ευρωπαϊκή διοργάνωση. Παράλληλα η διοίκηση συναισθανόμενη τις οικονομικές δυσκολίες της εποχής κράτησε στα ίδια επίπεδα τις τιμές των εισιτηρίων (διαρκείας και απλών) και προσέφερε 50 διαρκείας σε συμβολική τιμή σε ανέργους.

Ο Πανιώνιος, όμως, την προηγούμενη αγωνιστική χρονιά ήταν 9ος στην διάθεση των εισιτηρίων μεταξύ των 14 ομάδων της Α1 και την φετινή στους δύο πρώτους εντός έδρας αγώνες του πρωταθλήματος έχει διαθέσει 855 εισιτήρια και κατατάσσεται στην 12η θέση ανάμεσα στις ΚΑΕ της Α1. Η προσέλευση στο Ελληνικό στις αναμετρήσεις του EuroCup είναι, επίσης, μικρή.

Ο Πανιώνιος δεν είναι προσωπική υπόθεση του Ηλία Λιανού και οι φίλοι της ομάδας μας πρέπει να αντιληφθούν ότι πρέπει να συνεισφέρουν και εκείνοι με την αγορά εισιτηρίων και την προσέλευση τους στο γήπεδο για να παραμείνει ο «Ιστορικός» σε ανταγωνιστικό επίπεδο και να συνεχίσει να αποτελεί το καμάρι του συλλόγου. Σε διαφορετική περίπτωση ο ένας κάποια στιγμή θα κουραστεί να σέρνει το κάρο και εκείνο θα μείνει στην μέση του δρόμου».