Ομάδα : Force India
Χώρα : Γερμανία
Ημερομηνία γέννησης : 11/01/1983
Τόπος γέννησης : Στάρνμπεργκ
Συμμετοχές σε γκραν πρι : 71
Παγκόσμια πρωταθλήματα : –
Υψηλότερη θέση τερματισμού : 4η (1 φορά)
Υψηλότερη θέση στην εκκίνηση: 2η (1 φορά)
Φορές στο βάθρο : –
Βαθμοί : 53
Καριέρα : Spyker (2007), Force India (2008-2010)
Διαδικτυακή διεύθυνση : www.adriansutil.com
Ιστορία του στα μηχανοκίνητα
2002: Κατακτά τον τίτλο στο ελβετικό πρωτάθλημα Formula Ford, σημειώνοντας 12 νίκες στους ισάριθμους αγώνες της χρονιάς.
2003: Εκτος στο γερμανικό πρωτάθλημα Formula ADAC BMW.
2004: Μετέχει στο πρωτάθλημα F3 Euroseries με την Team Kolles.
2005: Κατακτά τη δεύτερη θέση στο πρωτάθλημα Formula Three Euroseries, μένοντας πίσω από τον Λιούις Χάμιλτον, με απολογισμό δύο νίκες, δύο pole positions και άνοδο στο βάθρο σε 11 αγώνες.
2006: Κατακτά τον τίτλο στο ιαπωνικό πρωτάθλημα Formula Three. Δοκιμάζεται από τη Spyker και κάνει καλές εμφανίσεις στα ελεύθερα δοκιμαστικά τριών γκραν πρι, στα οποία είναι ο τρίτος οδηγός της ομάδας.
2007: Κάνει ντεμπούτο ως οδηγός αγώνων στη Φόρμουλα Ένα με τη Spyker. Εντυπωσιάζει η ταχύτητα και η σταθερότητά του με ένα μη ανταγωνιστικό μονοθέσιο και γρήγορα αποκτά τον «τίτλο» ενός μελλοντικού αστέρα. Σημειώνει υπό βροχή τον καλύτερο χρόνο στην τελευταία περίοδο των ελεύθερων δοκιμαστικών στο Μονακό, ενώ παίρνει τον πρώτο -δικό του και της ομάδας- βαθμό στην Ιαπωνία.
2008: Παραμένει στο ρόστερ της ομάδας, η οποία από Spyker μετονομάζεται σε Force India, ωστόσο καταβάλλει έντονη προσπάθεια για να ξεπεράσει τις δυσκολίες με το μη ανταγωνιστικό μονοθέσιο. Κορυφαία στιγμή της σεζόν είναι το γκραν πρι του Μονακό, όπου διεκδικεί την τέταρτη θέση, ωστόσο εγκαταλείπει ύστερα από ατύχημα σε σύγκρουση με τον Κίμι Ραϊκόνεν.
2009: Η βελτίωση της Force India τον βοηθάει να τερματίσει ένατος στο εναρκτήριο γκραν πρι της χρονιάς, στην Αυστραλία. Παίρνει τη δεύτερη θέση της εκκίνησης στην Ιταλία και τερματίζει τέταρτος στον αγώνα στη Μόντσα, αποτελέσματα που είναι τα καλύτερα στην καριέρα του, μολονότι είναι ο μοναδικός αγώνας της σεζόν, στον οποίο βαθμολογείται.
2010: Προβάλλει ως το ανεπίσημο Νο 1 της Force India, καθώς υπερισχύει έναντι του «ομόσταυλού» του, Βιταντόνιο Λιούτσι, σε ρυθμό, ενώ πλασάρεται τακτικά στο τρίτο μέρος των χρονομετρημένων δοκιμαστικών, καθώς και στις τελευταίες θέσεις της βαθμολογούμενης δεκάδας. Προς το τέλος της σεζόν, ωστόσο, «πέφτει» η απόδοση της ομάδας και μένει ενδέκατος στη βαθμολογία των οδηγών.