ΣΕΜΠΑΣΤΙΑΝ ΦΕΤΕΛ
Ομάδα                       : Red Bull
Χώρα                        : Γερμανία
Ημερομηνία γέννησης         : 03/07/1987
Τόπος γέννησης              : Χεπενχάιμ
Συμμετοχές σε γκραν πρι     : 62
Παγκόσμια πρωταθλήματα      : 1 (2010)
Υψηλότερη θέση τερματισμού  : 1η (10 φορές)
Υψηλότερη θέση στην εκκίνηση: 1η (15 φορές)  
Φορές στο βάθρο             : 19
Βαθμοί                      : 381
Καριέρα                     : BMW-Ζάουμπερ (2007), Toro Rosso (2007-2008), Red Bull (2009-2010)
Διαδικτυακή διεύθυνση       : www.sebastianvettel.de

Ιστορία του στα μηχανοκίνητα

2001: «Τρέχει» σε αγώνες καρτ και κατακτά τους τίτλους Γερμανίας και Ευρώπης σε επίπεδο Junior.

2003: Σημειώνει πέντε νίκες σε 19 αγώνες και κατακτά τη δεύτερη θέση στο πρωτάθλημα Formula BMW ADAC.

2004: Κατακτά τον τίτλο στο πρωτάθλημα Formula BMW ADAC. Ανεβαίνει στο βάθρο των νικητών και στους 20 αγώνες της διοργάνωσης, σημειώνοντας 18 νίκες.

2005: Παίρνει την πέμπτη θέση στο πρωτάθλημα Formula 3 Euro series, όπου ανεβαίνει πέντε φορές στο βάθρο των νικητών και ανακηρύσσεται καλύτερος «ρούκι» οδηγός. Παίρνει την πρώτη «γεύση» από τον κόσμο της Φόρμουλα Ένα, καθώς δοκιμάζεται από την BMW Γουίλιαμς στη Χερέθ.

2006: Κατακτά τη δεύτερη θέση στο πρωτάθλημα Formula 3 Euro series, έχοντας σημειώσει τρεις νίκες. Επίσης, μετέχει σε τρεις αγώνες του πρωταθλήματος World Series by Renault, όπου πανηγυρίζει δύο νίκες. Ανακοινώνεται από την BMW Ζάουμπερ ότι θα οδηγεί το μονοθέσιό της στα ελεύθερα δοκιμαστικά της Παρασκευής, όπου πραγματοποιεί πολύ καλές εμφανίσεις, και πως θα είναι αναπληρωματικός οδηγός της ομάδας.

2007: Γίνεται ο νεώτερος οδηγός στην Ιστορία της Φόρμουλα Ένα που βαθμολογείται. Παίρνει τη θέση του Ρόμπερτ Κούμπιτσα στην Ινδιανάπολη και τερματίζει όγδοος. Εξασφαλίζει θέση οδηγού στην Toro Rosso από τον Αύγουστο και το ουγγρικό γκραν πρι και φέρνει το καλύτερο αποτέλεσμα της ομάδας μέχρι τότε, με την τέταρτη θέση στην Κίνα.

2008: Η πρώτη πλήρης σεζόν του στη Φόρμουλα Ένα τον βρίσκει να αναδεικνύεται νεώτερος νικητής σε αγώνα, όταν επικρατεί υπό βροχή στη Μόντσα. Καταλαμβάνει την όγδοη θέση στους οδηγούς με συγκομιδή 35 βαθμών και ανταμείβεται με τη «μεταγραφή» από την Toro Rosso στη Red Bull για το 2009.

2009: Παίρνει την «παρθενική» pole position και νίκη της Red Bull στην Κίνα, ενώ βλέπει εκ νέου πρώτος την καρό σημαία στο Σιλβερστόουν και τη Σουζούκα. Η «πρωτιά» του στο «παρθενικό» γκραν πρι του Αμπού Ντάμπι, στον τελευταίο αγώνα της χρονιάς, τον βοηθάει να κατακτήσει τη δεύτερη θέση στο πρωτάθλημα οδηγών.

2010: Παρά ορισμένα οδηγικά λάθη και κάποια τεχνικά προβλήματα, καθώς και την έντονη διαμάχη του με τον «ομόσταυλό» του, Μαρκ Γουέμπερ, ο ανώτερος ρυθμός του τού χαρίζει 10 pole positions και πέντε νίκες, με αποτέλεσμα να γίνει ο νεώτερος παγκόσμιος πρωταθλητής στην ιστορία της Φόρμουλα Ένα. Καταφέρνει να κατακτήσει τον τίτλο στο γκραν πρι του Αμπού Ντάμπι, το οποίο είναι το τελευταίο της σεζόν, μολονότι ήταν τρίτος στην βαθμολογία των οδηγών πριν από αυτόν τον αγώνα.