«Βάση»                    : Σιλβερστόουν, Βρετανία
Διαδικτυακή διεύθυνση     : www.forceindiaf1.com
Γενικός διευθυντής        : Βιτζάι Μαλία
Τεχνικός διευθυντής       : Άντριου Γκριν
Οδηγοί                    : Άντριαν Σούτιλ, Πολ ντι Ρέστα
Οδηγός δοκιμών            : Νίκο Χούλκενμπεργκ
Σασί                      : VJM04
Μηχανή                    : Mercedes-Benz
Ελαστικά                  : Pirelli
«Ντεμπούτο»               : 2008
Παγκόσμια πρωταθλήματα    : –
Υψηλότερη θέση τερματισμού: 2η (1 φορά)
Pole positions            : 1
Ταχύτεροι γύροι           : 1

Ιστορία στην Φόρμουλα 1

2007: Η «Spyker» εξαγοράζεται τον Οκτώβριο από ομάδα επιχειρηματιών, της οποίας ηγείται ο Ινδός δισεκατομμυριούχος, Βιτζάι Μάλια, και μετονομάζεται σε «Force India» ενόψει της σεζόν του 2008.

2008: Δεν καταφέρνει να βαθμολογογηθεί, παρά την εντυπωσιακή βελτίωση των μονοθεσίων της ως προς τον ρυθμό τους. Μετά το τέλος της σεζόν ανακοινώνεται αναδόμηση στη διοίκηση, με τον συνιδιοκτήτη Βιτζάι Μάλια να αναλαμβάνει γενικός διευθυντής, ενώ η ομάδα συνάπτει συμφωνία με τη ΜακΛάρεν για την παροχή κινητήρων της Μερτσέντες.

2009: Δραματική η πρόοδος της ομάδας, με τις βελτιώσεις εντός της χρονιάς να δίνουν ώθηση στον ρυθμό της VJM02. Ο Φιζικέλα κάνει την υπέρβαση με την πρώτη pole position, τους πρώτους βαθμούς και το πρώτο βάθρο στην ιστορία της ομάδας στο Βέλγιο. Εν συνεχεία ο Ιταλός πηγαίνει στη Φεράρι για να αντικαταστήσει τον τραυματία Φελίπε Μάσα, παραχωρώντας τη θέση του στον οδηγό δοκιμών της Force India, Βιταντόνιο Λιούτσι.

2010: Αρχικά διατηρεί τον ρυθμό των τελευταίων αγώνων του 2009 και διεκδικεί σταθερά την «πρόκριση» στο τρίτο μέρος των χρονομετρημένων δοκιμαστικών και την είσοδο στην βαθμολογούμενη δεκάδα. Ωστόσο, προς τα μέσα της σεζόν «πέφτει» η… ορμή της ομάδας, την ώρα που οι ανταγωνιστές της, όπως η Γουίλιαμς και η BMW Ζάουμπερ, κλείνουν το χάσμα απόδοσης με την Force India. Τελειώνει τη χρονιά στην έβδομη θέση της βαθμολογίας των κατασκευαστών.