Ανεξάρτητα απ τις λεπτομέρειες στα χρώματα των αυτοκινήτων που θα επιλέξουν οι ομάδες για την νέα χρονιά, η Φόρμουλα 1 αποκτά ένα πιο πράσινο μέλλον.

Η FIA ανακοίνωσε ότι από το 2013 θα μειωθεί η χωρητικότητα των κινητήρων από τα 2,4 λίτρα V8 σε τετρακύλινδρα σύνολα 1600 κυβικών εκατοστών με υπερσυμπιεστή και όριο στις 12.000 στροφές, βάζοντας στο “παιχνίδι” και την υβριδική τεχνολογία.

Αυτό γίνεται για να ακολουθήσει και τις ανάγκες τις αυτοκινητοβιομηχανίας, για να γίνει το άθλημα πιο φιλικό στο περιβάλλον, αλλά και να μειώσουν το κόστος στα καύσιμα.

Σύμφωνα με την Κόσγουορθ, με την τοποθέτηση υπερσυμπιεστή και της υβριδικής τεχνολογίας, μπορούν αυτοί οι κινητήρες να αποδώσουν γύρω στους 700 ίππους και να έχουν τις ίδιες επιδόσεις με τα σημερινά αυτοκίνητα.

Με την βελτίωση και της αεροδυναμικής μπορεί να αυξηθούν οι επιδόσεις, χωρίς να ξοδεύουν τόσα πολλά στην κατανάλωση καυσίμου.

Ειδικά αν καταφέρουν να μειώσουν κατά 35% την κατανάλωση, όπως ισχυρίζονται, σημαίνει ότι θα χρειάζονται 85-90 λίτρα λιγότερου καυσίμου σε κάθε αγώνα για κάθε αυτοκίνητο, μειώνοντας σημαντικά και το κόστος σε κάθε ομάδα στην Φόρμουλα 1.