Στο χωμάτινο σκέλος του 32ου Ράλλυ Φθιώτιδος θα κάνει τη δεύτερη φετινή του εμφάνιση ο Ίαν Παπανικολάου.

Στο χωμάτινο σκέλος του 32ου Ράλλυ Φθιώτιδος θα κάνει τη δεύτερη φετινή του εμφάνιση ο Ίαν Παπανικολάου.

Ο αγώνας αποτελεί τον τρίτο γύρο του Πανελληνίου Πρωταθλήματος και θα διεξαχθεί την προσεχή Κυριακή 26 Απριλίου στην ευρύτερη περιοχή της Λαμίας. Ο νεαρός οδηγός αυτή τη φορά θα έχει τον Θοδωρή Κούλη στο πλάι του, καθώς επαγγελματικές υποχρεώσεις δεν επιτρέπουν στον Δημήτρη Αντωναίο να βρεθεί στη Λαμία.

Αν και ο αγώνας δεν ήταν στα αρχικά σχέδια του οδηγού, λίγες ημέρες μετά το Ολυμπιακό Ράλλυ, αποφάσισε να παρευρεθεί στη Λαμία, ώστε να εξοικειωθεί ακόμη περισσότερο με το Toyota Yaris, κάτι που δεν έγινε πλήρως στον Πύργο, ύστερα από την πρόωρη εγκατάλειψη: «Θέλω να συνηθίσω το αυτοκίνητο και η Λαμία θα είναι μια πρώτης τάξεως ευκαιρία να κάνω αρκετά αγωνιστικά χιλιόμετρα. Μη ξεχνάμε πως ακόμα είμαστε σε φάση εκμάθησης του Yaris, οπότε πάμε βήμα-βήμα. Μακάρι να μπορούσαμε να τρέξουμε και τις δύο ημέρες, συμπεριλαμβανομένης της ασφάλτου αλλά δυστυχώς δε βρέθηκε η απαραίτητη υποστήριξη για αυτό το εγχείρημα», δήλωσε ο Παπανικολάου.

Την εβδομάδα πριν τον αγώνα, ο νεαρός οδηγός βρέθηκε σε περιοχή της Αττικής για δοκιμές, προκειμένου να κάνει τις τελευταίες ρυθμίσεις στο Toyota: «Το τεστ του αυτοκινήτου μετά και τις επισκευές από το Ολυμπιακό, ήταν πολύ καλό. Η αίσθηση ακόμα καλύτερη, με βελτιώσεις στα σημεία που διαδραματίζουν πολύ σημαντικό ρόλο στο δικό μου οδηγικό στυλ», υπογράμμισε. Εντυπωσιασμένος από τις ειδικές διαδρομές της Λαμίας εμφανίστηκε ο Ίαν Παπανικολάου, ύστερα από τις αναγνωρίσεις που πραγματοποίησε με το συνοδηγό του, Θοδωρή Κούλη: «Οι ειδικές είναι πολύ ωραίες και μου ξυπνήσανε ακροπολικές μνήμες που είχα ως παιδί. Ωραία χώματα, σκόνη και αρκετή πέτρα σε κάποια σημεία που θέλει προσοχή, ειδικά από εμάς με τα “μικρά”».

Η κατηγορία Α5 στην οποία συμμετέχει το πλήρωμα θα έχει αρκετό συναγωνισμό, καθώς 11 πληρώματα δηλώνουν το παρών. Ο στόχος του πληρώματος είναι σαφής: «Στη Λαμία θα μάθουμε το αυτοκίνητο ακόμη καλύτερα. Ο συναγωνισμός είναι μεγάλος, αλλά προτεραιότητα έχουν οι δικοί μας χρόνοι και η βελτίωση της απόδοσής μας ειδική με ειδική».