Με 24 μόνο πληρώματα, αντί των 80 και 90 άλλων εποχών, απότοκο της οικονομικής κρίσης, διεξάγεται την Κυριακή το 48ο Ράλι της ΔΕΘ.

Με 24 μόνο πληρώματα, αντί των 80 και 90 άλλων εποχών, απότοκο της οικονομικής κρίσης, διεξάγεται την Κυριακή το 48ο Ράλι της ΔΕΘ, που παρακολουθούν με αμείωτο ενδιαφέρον εδώ και χρόνια στη Θεσσαλονίκη οι φίλοι του αυτοκινήτου και που συνδιοργανώνουν ο ΑΟΘ και η ΔΕΘ.

Η σημερινή παρουσίαση συνέντευξη της διοργάνωσης έγινε σε πανηγυρικό τρόπο, αφού αποτέλεσε την αιτία για την βράβευση του παλαίμαχου οδηγού Σταύρου Γεωργιάδη (Βόρειος) και του συνοδηγού του Θανάση Παπαγεωργίου, που κέρδισαν το πρώτο ράλι ΔΕΘ πριν από 48 χρόνια.

Στην εκδήλωση έδωσαν το «παρών» πολλές προσωπικότητες του μηχανοκίνητου αθλητισμού, η αντιπεριφερειάρχης και Ολυμπιονίκης, Βούλα Πατουλίδου, ο βουλευτής Κώστας Ζουράρις, ο πρόεδρος της ΔΕΘ, Αναστάσιος Τζήκας, ο πρόεδρος του ΑΟΘ, Γιάννης Ψηφίδης, ο πρόεδρος του ΟΜΑΕ, Δημήτρης Μιχελακάκης, ο διευθύνων σύμβουλος της ΔΕΘ, Κυριάκος Ποζρικίδης, ο πρόεδρος και ιδρυτής του Μουσείου Κλασσικού Αυτοκινήτου, Θόδωρος Χαραγκιώνης, εκπρόσωποι των χορηγών και φίλοι του αθλήματος.

Μιλώντας στο ΑΠΕ-ΜΠΕ και το “Πρακτορείο FM 104.9” ο πρόεδρος του ΑΟΘ, Γιάννης Ψηφίδης, είπε: “Την Κυριακή περιμένουμε όλους τους φίλους του αυτοκινήτου για να παρακολουθήσουν ένα αγώνα που είναι ξεχωριστός. Θέλω να σας πω ότι στις εποχές που ζούμε οι δυσκολίες που υπάρχουν είναι μεγάλες, αλλά εμείς δεν θα κάνουμε εκπτώσεις στην οργάνωση και τον προγραμματισμό, γιατί η ασφάλεια των αθλητών και του κοινού είναι το πρώτο για μας. Ετσι για 24 αυτοκίνητα και τα πληρώματα τους, έχουμε έναν μικρό στρατό 100 ανθρώπων για να πάρουν όλα τα μέτρα ασφαλείας και οργανωτικής λειτουργίας ώστε να είμαστε καλά από την αρχή ως το τέλος του ράλι. Βεβαίως θα πρέπει να πω ότι η οικονομική κρίση μας έχει συνταράξει και φέτος έχουμε πέσει για πρώτη φορά στις 24 συμμετοχές. Αλλά και με 14 συμμετοχές αν συμβεί, εμείς το ράλι θα το κάνουμε με οποιοδήποτε κόστος γιατί θέλουμε να αποδείξουμε πως η Ελλάδα πρέπει να αντέξει. Κουραστήκαμε δεν έχουμε φράγκο, αλλά και χωρίς λεφτά εμείς θα συνεχίζουμε να κάνουμε ράλι, γιατί ο μηχανοκίνητος αθλητισμός πρέπει να επιβιώσει και να προσελκύσει νέα παιδιά, νέους οδηγούς που θα συνεχίσουν αυτό το μοναδικό και πανέμορφο άθλημα. Μοναδικοί συμπαραστάτες μας στην προσπάθεια αυτή είναι η ΔΕΘ, που να είναι καλά και μας στηρίζει και λίγους, τρείς συγκεκριμένα, καλούς χορηγούς που μας ενισχύουν και θα είναι κοντά μας. Με αυτούς και τα πενιχρά οικονομικά μας προχωρούμε για την υλοποίηση του ράλι”.

Ο πρόεδρος της Ομοσπονδίας Αγωνιστικού Αυτοκινήτου, Δημήτρης Μιχελακάκης, από την δική του πλευρά είπε: “Οσοι θέλουν να χάσουν το τρένο, ας το χάσουν. Εμείς είμαστε εδώ για να συνεχίσουμε. Δεν μπορεί να υπάρχει οδηγός αγώνων σε όλο τον κόσμο που να μην θέλει να περάσει οδηγώντας τον Χολομώντα. Ομως πολλοί δεν μπορούν πλέον να έρθουν. Είναι ασύλληπτη η προσπάθεια που καταβάλλεται για να παραμείνει το ράλι σε τέτοια εποχή κρίσης. Θα χρειαστούν 100 άνθρωποι για την πλήρη διοργάνωση και για να λειτουργήσουν για τα 24 πληρώματα που θα πάρουν μέρος στο ράλι. Είναι μεγάλο το κόστος, αλλά με μεθοδικότητα πατάμε στα πόδια μας και ελπίζουμε πως έτσι θα συνεχίσουμε”.

Το ράλι θα γίνει από το πρωί της Κυριακής με αφετηρία στις 9 π.μ. από τη νότια πύλη της ΔΕΘ στην Πλατεία της ΧΑΝΘ και αναμένεται να τερματίσει στις 6 το απόγευμα στο ίδιο σημείο, αφού τα 24 πληρώματα θα κατευθυνθούν στα Πετροκέρασα, όπου θα κάνουν την 1η ειδική διαδρομή, θα περάσουν από Παλαιόχωρα και θα κάνουν την 2η ειδική του Χολομώντα με ανάβαση στην Αρναία, θα κάνουν την 3η ειδική διαδρομή στο Παλαιόκαστρο, την 4η στον Χολομώντα και πάλι την 5η στο Παλαιόκαστρο με διέλευση από το Λιβάδι, όπου θα γίνει και η 6η και τελευταία ειδική διαδρομή, από όπου θα γίνει και ο τερματισμός. Τα χιλιόμετρα των ειδικών διαδρομών είναι 88.5, της απλής διαδρομής 214,30 και το σύνολο των αποστάσεων 302,85.
Το απόγευμα του Σαββάτου θα γίνει ο καθιερωμένος τεχνικός έλεγχος των αυτοκινήτων.