Η νέα γενιά του SUV της Honda, θα έχει υβριδικά μοτέρ αλλά και κινητήρες μικρότερου κυβισμού (1500κ.εκ.) ενώ για πρώτη φορά, τα βενζινοκίνητα μοντέλα διατίθενται προαιρετικά με επτά καθίσματα.
Το νέο CR-V υιοθετεί μία φρέσκια και προηγμένη εξωτερική σχεδίαση, με φαρδύτερους, μυώδεις θόλους τροχών, πιο τολμηρές καμπύλες στο καπό και τα πίσω πλαϊνά τμήματα και τη νέα ταυτότητα της οικογένειας Honda με το χαρακτηριστικό γραφικό στους προβολείς.
Πιο λεπτές κολώνες, ανάγλυφοι εμπρός και πίσω προφυλακτήρες, και ποδιές κάτω από τον κινητήρα και το πάτωμα διαμορφώνουν το νέο CR-V σε ένα από τα πιο αεροδυναμικά οχήματα στην κατηγορία του. Επίσης, το σύστημα Active Shutter Grille της Honda βελτιώνει περαιτέρω την απόδοση.
Στη νέα σχεδίαση εσωτερικού κυριαρχεί η οριζόντια έμφαση στη διάταξη του ταμπλό που δείχνει την καμπίνα πιο ευρύχωρη, τονίζοντας την αίσθηση πλάτους και αποπνέοντας μία αίσθηση δύναμης. Το ταμπλό φέρει δύο οθόνες 7 ιντσών, ενώ η διάταξη των χειριστηρίων έχει πιο συμμετρική, με μία ομάδα διακοπτών για τη διαχείριση του συστήματος A/C κάτω από την κεντρική οθόνη αφής.
Κορυφαία πρακτικότητα και νέα, προαιρετική επταθέσια διάταξη
Το νέο CR-V έχει ελαφρώς μεγαλύτερες εξωτερικές αναλογίες από τον προκάτοχό του, ενώ το μακρύτερο μεταξόνιο και το φαρδύτερο στήσιμο αποτελούν τη βάση για ένα αισθητά πιο ευρύχωρο εσωτερικό. Το γεγονός ότι πετυχαίνει την καλύτερη αξιοποίηση χώρου στην κατηγορία του υπογραμμίζεται από την ευρυχωρία που προσφέρει σε όλους τους επιβάτες, και από ένα φαρδύτερο, πιο βαθύ χώρο αποσκευών με μεγαλύτερη επιφάνεια φόρτωσης. Ένα νέο πάτωμα δύο θέσεων δημιουργεί μία επίπεδη επιφάνεια για τη φόρτωση μεγαλύτερων αντικειμένων, ενώ η Hands-Free ηλεκτρική πίσω πόρτα διευκολύνει τη φόρτωση.
Έξυπνα χαρακτηριστικά κάνουν το νέο CR-V πιο πρακτικό στην καθημερινή χρήση. Παράδειγμα, το ύψος της πίσω πόρτας όταν ανοίγει μπορεί να προγραμματιστεί ώστε να μην έρχεται σε επαφή με χαμηλά ταβάνια, και η ευελιξία της καμπίνας με τα τρία προγράμματα αποθήκευσης της κεντρικής κονσόλας. Επιπλέον, με μια μόνο κίνηση η διαιρούμενη 60:40 / δεύτερη σειρά καθισμάτων μπορεί να αναδιπλώνεται εύκολα και άνετα.
Για πρώτη φορά, βενζινοκίνητες εκδόσεις του CR-V θα διατίθενται με δυνατότητα επιλογής επτά καθισμάτων. Στη περίπτωση αυτή, η 3η σειρά προσφέρει εξαιρετικό χώρο για τα πόδια και εύκολη πρόσβαση, καθώς και γωνία καθίσματος 101-μοιρών για εξασφαλισμένη άνεση των επιβατών στα μεγάλα ταξίδια. Η πρόσβαση στην 3η σειρά καθισμάτων είναι επίσης ιδιαίτερα άνετη, χάρη σε ένα φαρδύ άνοιγμα με χαμηλό ύψος σκαλοπατιού.
Νέοι κινητήρες με εξαιρετική απόδοση και ελαστικότητα
Για πρώτη φορά, η υβριδική τεχνολογία Honda θα προσφέρεται σε ένα SUV για την Ευρώπη. Το νέο CR-V θα διατίθεται με το υβριδικό σύστημα της Honda, Intelligent Multi Mode Drive (i-MMD), που αποτελείται από ένα βενζινοκινητήρα 2.000 κ.εκ. i-VTEC κύκλου Atkinson και δύο ηλεκτροκινητήρες με απόδοση σε πραγματικές συνθήκες και αβίαστη ροπή.
Ένας βενζινοκινητήρας 1.5-L VTEC TURBO προσφέρει ισχυρές επιδόσεις και κορυφαία οικονομία καυσίμου, ενώ η ισχύς κατανέμεται μέσω ενός εξατάχυτου μηχανικού κιβωτίου, ή ενός προαιρετικού αυτόματου CVT ρυθμισμένου για πιο γραμμική απόκριση. Ο βενζινοκινητήρας και το υβριδικό σύστημα είναι FWD στάνταρ, αλλά και για τις δύο περιπτώσεις διατίθεται προαιρετικά η τελευταία γενιά τετρακίνησης της Honda – ‘Real Time AWD με Intelligent Control System – που εγγυάται για το CR-V γνήσιες ικανότητες παντός εδάφους. Η απόσταση από το έδαφος έχει αυξηθεί κατά 38mm για όλες τις εκδόσεις, μέχρι 208mm για το AWD μοντέλο βενζίνης.
Οι πρώτες παραδόσεις του Honda CR-V με βενζινοκινητήρα 1.5L VTEC TURBO αναμένονται το Φθινόπωρο του 2018 και τα υβριδικά μοντέλα θα ακολουθήσουν στις αρχές του 2019.