Στη μάχη του Μόντε Κάρλο ρίχτηκε το βράδυ της Πέμπτης ο Ιορδάνης Σερδερίδης. Ο Έλληνας οδηγός ολοκλήρωσε με επιτυχία τις δύο πρώτες ειδικές του εναρκτήριου γύρου του Παγκοσμίου πρωταθλήματος, που διεξήχθησαν υπό το φως των προβολέων και παρά τα προβλήματα που αντιμετώπισε, ατενίζει με αισιοδοξία τη συνέχεια του αγώνα. Οι συνθήκες στις δύο διαδρομές της Πέμπτης έκρυβαν αρκετές παγίδες, καθώς παρ΄ ότι το μεγαλύτερο μέρος του οδοστρώματος ήταν στεγνό, υπήρχαν πονηρά σημεία με πάγο, όπου τα πληρώματα καλούνταν να είναι προσεκτικά, ώστε να αποφευχθούν τυχόν δυσάρεστες συνέπειες. Ο Σερδερίδης, έχοντας στο μυαλό του την περσινή άσχημη εμπειρία από τον αγώνα, όπου βγήκε εκτός δρόμου στη νυχτερινή ειδική, απέφυγε τα ρίσκα και βρίσκεται στη 13η θέση της κατηγορίας WRC2.
Ωστόσο, λίγο έλειψε ο Καβαλιώτης οδηγός να βρεθεί πρόωρα εκτός αγώνα, καθώς η Citroen DS3 R5 αντιμετώπισε μηχανικό πρόβλημα πριν την 1η ειδική: «Στις νυχτερινές διαδρομές, στοχεύαμε να ακολουθήσουμε ένα σταθερό ρυθμό, ώστε να τερματίσουμε, κάτι που δεν καταφέραμε πέρυσι. Λίγο έλειψε να εγκαταλείψουμε την προσπάθειά μας, καθώς πηγαίνοντας στην πρώτη διαδρομή, έσπασε το πίσω διαφορικό της Citroen», δήλωσε ο Σερδερίδης και πρόσθεσε: «Στη συνέχεια, επιλέξαμε να κινηθούμε επιφυλακτικά, ώστε να φτάσουμε έως το σέρβις και να επιδιορθώσουμε το πρόβλημα.»
Το θέμα της επιλογής των ελαστικών στο Ράλλυ Μόντε Κάρλο αποτελεί κάθε χρόνο σπαζοκεφαλιά για ομάδες και οδηγούς: «Στην πρώτη ειδική χρησιμοποιήσαμε τα πολύ μαλακά ελαστικά που είχαμε στη διάθεσή μας, ενώ στη δεύτερη η οποία είχε αρκετά σημεία με πάγο, χρησιμοποιήσαμε τις δύο ρεζέρβες ελαστικών με καρφιά που είχαμε μαζί μας χιαστί, επιλογή που απεδείχθη σωστή», τόνισε ο Σερδερίδης.
Η δεύτερη μέρα του αγώνα είναι μεγαλύτερη καθώς περιλαμβάνει 6 ειδικές διαδρομές, συνολικού μήκους 116.50 αγωνιστικών χιλιομέτρων.