Τα αποτελέσματα πέρασαν στα στατιστικά, οι δηλώσεις δημοσιεύτηκαν και εμείς μετράμε αντίστροφα για τον επόμενο αγώνα στην Ισπανία. Όμως τι μας έμεινε από τον αγώνα, ποια ήταν η καλύτερη και ποια ήταν η χειρότερη ομάδα;

Τα αποτελέσματα πέρασαν στα στατιστικά, οι δηλώσεις δημοσιεύτηκαν και εμείς μετράμε αντίστροφα για τον επόμενο αγώνα στην Ισπανία. Όμως τι μας έμεινε από τον αγώνα, ποια ήταν η καλύτερη και ποια ήταν η χειρότερη ομάδα; 

Όλα κρίθηκαν στην εκκίνηση αλλά και τους τελευταίους γύρους στο Grand Prix της Ρωσίας. Ο Βάλτερι Μπότας από την τρίτη θέση ξεκίνησε καλύτερα πέρασε τις δύο Ferrari και έμεινε μπροστά από τον Φέτελ. Ο Φινλανδός έκανε μόνο ένα λάθος το οποίο έδωσε ένταση στην κούρσα. Πέτυχε την πρώτη νίκη της καριέρας του στον τέταρτο αγώνα του για την ομάδα της Mercedes.

Η ιστορία του αγώνα: 48 βαρετοί γύροι για τέσσερις γύρους ενθουσιασμού. Αυτό ήταν το συμπέρασμα από το Ρωσικό Grand Prix και την πρώτη νίκη στην καριέρα του Βαλτέρι Μπότας στην Formula 1 μετά από 81 εκκινήσεις. 

Το Σοκ του αγώνα: Μετά από 48 γύρους, ήταν εκπληκτικό το ότι είδαμε ένταση προς το τέλος του Grand Prix. Ένα μπλοκάρισμα των τροχών της Mercedes του Βαλτέρι Μπότας στον 39ο γύρο, έδωσε στον Σεμπάστιαν Φέτελ την ευκαιρία για τη νίκη και στους τελευταίους τέσσερις γύρους. Ο οδηγός της Ferrari έκλεισε τη διαφορά σε λιγότερο από ένα δευτερόλεπτο. Η κατάσταση αυτή έφερε ένταση στον αγώνα, καθώς ο Μπότας ήξερε ότι αν έκανε κάποιο λάθος θα του κόστιζε την πρώτη νίκη του στην F1. Ο Φιλανδός κράτησε την ψυχραιμία του και με λίγη βοήθεια από τον πρώην συναθλητή του Φελίπε Μάσα (ο οποίος δυσκόλεψε τον Φέτελ στον τελευταίο γύρο).

Μεγαλύτερο σοκ: Αυτό το… βραβείο πηγαίνει στην Honda – και μπορεί να βρει μια μόνιμη θέση στην τροπαιοθήκη της – μέχρι το τέλος της σεζόν. Μόλις έναν αγώνα πριν ο Βαντούρμ δεν ξεκίνησε στο Grand Prix του Μπαχρέιν και στη Ρωσία ένα πρόβλημα στο ERS έκανε τον Φερνάντο Αλόνσο να εγκαταλείψει στο τέλος του γύρου σχηματισμού στο Σότσι. Τα προβλήματα συνεχίζονται μόνο για την Honda και αυτό ήταν πριν ασχοληθούμε με το θέμα των επιδόσεων στα μονοθέσια της McLaren.

Το προσπέρασμα του αγώνα: Ο κατάλογος για αυτό είναι αρκετά σύντομος για αυτό το βραβείο, αλλά ο αποφασιστικός Μπότας στην πρώτη στροφή κέρδισε τον τίτλο.

Προστασία ελαστικών: Ο Νίκο Χούλκενμπεργκ οδήγησε για 40 γύρους με την ultrasoft γόμα, η οποία είναι η πιο μαλακή σύνθεση στην σειρά ελαστικών της Pirelli. Ήταν μια ασυνήθιστη στρατηγική που έφερε τον οδηγό της Renault στη δέκατη θέση (στον πρώτο γύρο), αλλά του επέτρεψε να φτάσει ως την έκτη θέση κατά τη διάρκεια του αγώνα. Έκανε το pit stop του 12 γύρους πριν το τέλος και τερμάτισε όγδοος .

Συνολικά προσπεράσματα: Έγιναν μόλις 18 προσπεράσματα στη Ρωσία (τα περισσότερα στην πρώτη στροφή ) τέσσερα περισσότερα από την Αυστραλία. Πέρυσι στο Σότσι έγιναν 31 προσπεράσματα.

Οδηγός του αγώνα: Δεν μπορεί να είναι άλλος από τον νικητή Βαλτέρι Μπότας. Το μπλοκάρισμα των τροχών στον 39ο γύρο ήταν το λάθος του αλλά κατάφερε με χαλύβδινα νεύρα στους τελευταίους γύρους να κρατήσει το Φέτελ. Έτσι πέτυχε την πρώτη του νίκη.