Η Seat ξεκινά διαγωνισμό και ψηφοφορία για να βρεθεί το όνομα για τον μεγάλο αδερφό του Ateca που θα πρέπει να προέρχεται από Ισπανική τοποθεσία.
Η Ισπανική μάρκα ξεκινά ένα project υποβολής προτάσεων ονόματος για το κοινό σχετικά με το νέο 7θέσιο SUV της, το οποίο θα τοποθετηθεί πάνω από την κατηγορία του Ateca. Το βασικό κριτήριο είναι το όνομα να προέρχεται ως συνήθως από την Ισπανική γεωγραφία.
Από την αρχή της ανακοίνωσης του λανσαρίσματος του νέου SUV τον περασμένο Μάρτιο, η μάρκα έχει ήδη λάβει από όλη την Ισπανία πολλές προτάσεις ονόματος για το νέο μοντέλο. Με βάση λοιπόν την επιρροή που έχει ήδη προκαλέσει σε κοινωνικό επίπεδο, η SEAT αποφάσισε να εκμεταλλευτεί την ευκαιρία και να ξεκινήσει αυτή την πρωτοβουλία για πρώτη φορά στην ιστορία της μάρκας.
Κατά την παρουσίαση του project, ο Πρόεδρος της SEAT Λούκα ντε Μέο εξήγησε ότι “η SEAT αποφάσισε να καλέσει όλους τους φίλους της μάρκας να προτείνουν και αργότερα να ψηφίσουν το όνομα του νέου SUV που πρόκειται να γράψει ιστορία. Στην προσπάθεια μας να λανσάρουμε το project #SEATseekingName, επαναπροσδιορίσαμε την τυπική διαδικασία προκειμένου να εμπλέξουμε το κοινό και τους οπαδούς της μάρκας σε όλο τον κόσμο από την αρχή μέχρι το τέλος”.
Η πρωτοβουλία #SEATseekingName, αποτελείται από τέσσερα στάδια:
1. Προτάσεις για ονόματα. Από την 1η Ιουνίου έως και τις 22 Ιουνίου, οποιοσδήποτε μπορεί να προτείνει το αγαπημένο του όνομα για το νέο μοντέλο της SEAT. Εκτός από τα κριτήρια της Ισπανικής γεωγραφίας, η SEAT έχει συμπεριλάβει μεταξύ άλλων ότι το όνομα θα πρέπει να ταιριάζει με τις αξίες της μάρκας και τα χαρακτηριστικά του προϊόντος και να προφέρεται εύκολα σε διαφορετικές γλώσσες. Κάθε πρόταση που θα υποβάλλεται κατά τη διεξαγωγή του πρώτου σταδίου θα λαμβάνεται υπόψη, ανεξάρτητα από τον αριθμό των συμμετοχών.
2. Λίστα επιλεγμένων προτάσεων. Λαμβάνοντας υπόψη τα κριτήρια, εμπειρογνώμονες της SEAT, ειδικοί στην ονοματοδοσία καθώς και πελάτες από διαφορετικές χώρες θα συμμετάσχουν κατά το στάδιο αυτό της προεπιλογής σε ομάδες, προκειμένου να διεξάγουν δοκιμές σε διάφορες αγορές ώστε να καταλήξουν σε τουλάχιστον τρία ονόματα. Τα τελικά υποψήφια ονόματα θα ανακοινωθούν στις 12 Σεπτεμβρίου στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης.
3. Ψηφοφορία για τους φιναλίστ. Η δημόσια ψηφοφορία θα είναι ανοιχτή από τις 12 έως τις 25 Σεπτεμβρίου για να επιλεγεί το αγαπημένο όνομα μεταξύ των φιναλίστ. Νικητήριο όνομα θα ανακηρυχθεί αυτό με τις περισσότερες ψήφους.
4. Ανακοίνωση του νικητήριου ονόματος. Η SEAT θα αποκαλύψει το όνομα του νέου SUV μέχρι τις 15 Οκτωβρίου.
Η πρωτοβουλία θα διεξαχθεί διεθνώς μέσω του δικτυακού τόπου seat.com/seekingname και στην Ισπανία μέσω seat.es/buscanombre.
Από τότε που η SEAT λάνσαρε το Ronda το 1982, η γεωγραφία της Ισπανίας έδωσε το όνομα σε 13 μοντέλα: Ronda, Ibiza, Malaga, Marbella, Toledo, Inca, Alhambra, Cordoba, Arosa, Leon, Altea και τα δύο τελευταία Ateca and Arona. Το νέο SUV θα είναι ο αριθμός 14 στη λίστα.
Το νέο μοντέλο που θα λανσάρει η SEAT το 2018 θα ολοκληρώσει την οικογένεια SUV της μάρκας, ακολουθώντας την επιτυχημένη πορεία του Ateca και του νέο Arona που θα κάνει το ντεμπούτο του κατά το δεύτερο εξάμηνο του έτους. Μαζί με το νέο Ibiza και το νέο Leon, η SEAT ολοκληρώνει την μεγαλύτερη επιθετική προϊοντική πολιτική στην ιστορία της.
Η επέκταση και η ανανέωση της γκάμας οδήγησε τις πωλήσεις σε αύξηση κατά 14,5% τους πρώτους τέσσερις μήνες του έτους και αύξησε τα έσοδα κατά 20,2% το πρώτο τρίμηνο του 2017, που έφτασε στο ρεκόρ των 2,487 εκατομμυρίων ευρώ. Επιπλέον, και αφού πέτυχε τα καλύτερα αποτελέσματα στην ιστορία της το 2016, η SEAT παρουσίασε λειτουργικά κέρδη το πρώτο τρίμηνο του 2017, ύψους 56 εκατομμυρίων ευρώ, 4,1 % υψηλότερα σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του προηγούμενου έτους.