Πραγματοποιήθηκαν σήμερα στην πίστα της Σεπάνγκ τα ελεύθερα δοκιμαστικά για το γκραν πρι που θα διεξαχθεί την Κυριακή στη Μαλαισία και το οποίο είναι ο 16ος αγώνας της χρονιάς στη Φόρμουλα Ένα.

Πραγματοποιήθηκαν σήμερα στην πίστα της Σεπάνγκ τα ελεύθερα δοκιμαστικά για το γκραν πρι που θα διεξαχθεί την Κυριακή στη Μαλαισία και το οποίο είναι ο 16ος αγώνας της χρονιάς στη Φόρμουλα Ένα. Οι δύο Mercedes κυριάρχησαν στη διαδικασία, καθώς ο Νίκο Ρόσμπεργκ ήταν ο ταχύτερος στο πρώτο μέρος με επίδοση 1:35.227, ενώ στο δεύτερο μέρος επικράτησε ο Λιούις Χάμιλτον με 1:34.944. Πάντως, το συμβάν που «σημάδεψε» τα ελεύθερα δοκιμαστικά έλαβε χώρα στο ξεκίνημα του πρώτου μέρους, όταν ο Κέβιν Μάγκνουσεν υποχρεώθηκε να βγει από τη Renault του στα πιτ, καθώς το μονοθέσιο πήρε φωτιά.

Είχαν περάσει επτά λεπτά από την έναρξη του πρώτου μέρους των ελεύθερων δοκιμαστικών, όταν ο 23χρονος Δανός, χωρίς να χάσει χρόνο, έλυσε τις ζώνες του και πήδηξε από τη θέση του οδηγού, καθώς η R.S.16 πήρε φωτιά από διαρροή καυσίμου. Η φωτιά σβήστηκε γρήγορα, με τους μηχανικούς της Renault να αδειάζουν το ρεζερβουάρ, ωστόσο οι αγωνοδίκες αποφάσισαν να διακόψουν τη διαδικασία για περίπου 15 λεπτά, καθώς απομακρύνθηκε το μονοθέσιο και καθαρίστηκε το πιτ-λέιν από τους αφρούς των πυροσβεστήρων.

Παρά το δραματικό συμβάν, ο Μάγκνουσεν διατήρησε την ψυχραιμία του και έκανε μάλιστα και αστεία μετά την ολοκλήρωση των ελεύθερων δοκιμαστικών. Ο ίδιος δήλωσε ότι δεν είχε κάποια ένδειξη για προβλήματα, όταν οδηγούσε το μονοθέσιο προς τα πιτ. Ο Δανός έλαβε κανονικά μέρος στο δεύτερο μέρος των ελεύθερων δοκιμαστικών, καθώς οι μηχανικοί έβαλαν το παλιό σύστημα καυσίμων στο μονοθέσιό του και το καθάρισαν από τους αφρούς των πυροσβεστήρων.

Η Renault ανακοίνωσε ότι δοκίμαζε ένα νέο σύστημα καυσίμου στο μονοθέσιο του Μάγκνουσεν, καθώς προετοιμάζεται για το μεγάλο υψόμετρο, στο οποίο θα διεξαχθεί στις 30 Οκτωβρίου το γκραν πρι του Μεξικού, και πως αυτό προκάλεσε το πρόβλημα. «Υπήρξε ένα πρόβλημα με μια βαλβίδα σε ένα σωληνάκι εξαέρωσης καυσίμου, κάτι που σήμαινε ότι υπήρχε διαρροή καυσίμου, προκαλώντας φωτιά» δήλωσε ο τεχνικός διευθυντής της Renault, Νικ Τσέστερ.