Ο Ίαν Ρόμπερτσον αποχωρεί το 2018. Ο Πέτερ Νότα αναλαμβάνει υπεύθυνος Πωλήσεων και Μάρκας BMW και του τμήματος aftersales του BMW Group.

Την 1η Ιανουαρίου 2018, ο Πέτερ Νότα θα πλαισιώσει το Διοικητικό Συμβούλιο της BMW AG ως υπεύθυνος Πωλήσεων και Μάρκας BMW και του τμήματος aftersales του BMW Group. Μετά την διαδοχή του από τον Νότα, ο Dr Ίαν Ρόμπερτσον (HonDSc), σημερινός υπεύθυνος Πωλήσεων BMW και μέλος του Δ.Σ., θα εξακολουθήσει να προσφέρει τις υπηρεσίες του στην εταιρία ως Ειδικός Εκπρόσωπος του BMW Group στο Ηνωμένο Βασίλειο, πριν αποχωρήσει στις 30 Ιουνίου 2018.

«Επί μία δεκαετία σχεδόν στο Διοικητικό Συμβούλιο της BMW AG, ο Ίαν Ρόμπερτσον έχει διαμορφώσει την εικόνα και τη μελλοντική κατεύθυνση της μάρκας BMW και των υπο-μαρκών BMW i και BMW M», σχολίασε ο Dr. Νόμπερτ Ρεϊθχόφερ, Πρόεδρος Εποπτικού Συμβουλίου της BMW AG. «Παρά το δύσκολο οικονομικό κλίμα της εποχής, οδήγησε την εταιρία σε μία συνεχή άνοδο, πετυχαίνοντας το ένα ρεκόρ πωλήσεων μετά το άλλο. Θα ήθελα να τον ευχαριστήσω για τα επιτεύγματά του και χαίρομαι που θα παραμείνει στην εταιρεία ως Πρεσβευτής του BMW Group για το Ηνωμένο Βασίλειο, μία από τις σημαντικότερες αγορές μας και χώρες παραγωγής».

Ο Πέτερ Νότα, ο οποίος θα αναλάβει το τιμόνι του τμήματος Πωλήσεων BMW από 1η Ιανουαρίου 2018, έρχεται στο BMW Group από την Royal Philips. Γεννημένος στην Ολλανδία, ο 52-χρονος είναι αυτή τη στιγμή Γενικός Διευθυντής Μάρκετινγκ της Philips και Εκτελεστικός Αντιπρόεδρος του “Personal Health”, του επιχειρηματικού τομέα καταναλωτικών προϊόντων και λύσεων της εταιρίας. Πριν από τη θέση αυτή, ο Νότα είχε διατελέσει μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου της Beiersdorf AG ως Γενικός Διευθυντής Μάρκετινγκ και Καινοτομίας, ενώ προηγουμένως κατείχε διάφορες διοικητικές θέσεις στη Unilever σε Ηνωμένο Βασίλειο, Γερμανία, Ολλανδία και Πολωνία.

«Με τον Πέτερ Νότα καταφέραμε να αποκτήσουμε έναν ειδήμονα διεθνούς προφίλ στις πωλήσεις και το μάρκετινγκ», δήλωσε ο Χάραλντ Κρούγκερ, Πρόεδρος Δ.Σ. της BMW AG. «Είμαι πεπεισμένος ότι τα μέχρι τώρα επιτεύγματά του στην καινοτομία και τη μεταμόρφωση εταιρειών θα συνεχίσουν να ‘καθοδηγούν’ τη βασική μας μάρκα BMW και τα προϊόντα της στο μέλλον της συνδεδεμένης μετακίνησης».