Με βάση τα στοιχεία από το δίκτυο πωλήσεων της Nissan, η ζήτηση για τα πακέτα εξατομίκευσης του νέου MICRA, είναι υψηλότερη από την αναμενόμενη, με έναν στους τέσσερις νέους ιδιοκτήτες να επιλέγει την ενίσχυση του εκφραστικού σχεδιασμού του μοντέλου, με επιπλέον στοιχεία στο εσωτερικό αλλά και στο εξωτερικό του.
Η είδηση αυτή έρχεται, καθώς η Nissan αποκαλύπτει ένα νέο βίντεο που δείχνει τη “χειροποίητη” φύση της προσθήκης των εξωτερικών εξαρτημάτων εξατομίκευσης στο ολοκαίνουργιο MICRA. Με προσοχή στην λεπτομέρεια, τα πακέτα εξατομίκευσης της Nissan, εξασφαλίζουν υψηλής ποιότητας αποτέλεσμα για τον ιδιοκτήτη του νέου MICRA.
Από την έρευνα πελατών μεταξύ των πρώτων αγοραστών του νέου MICRA, προκύπτει ότι το 60% εξ αυτών, προσελκύεται από το δυναμικό και εκφραστικό στυλ του αυτοκινήτου. Αυτός είναι και ο πρωταρχικός λόγος αγοράς για το νέο MICRA.
Στο κομμάτι της εξατομίκευσης, η Nissan έχει θέσει τον πήχη πολύ ψηλά, με περισσότερους από 100 συνδυασμούς, τόσο για το εξωτερικό όσο και για το εσωτερικό του νέου MICRA και με μια μεγάλη ποικιλία μοναδικών χρωμάτων.
Περίπου το 22% των πελατών επιλέγουν να προσωποποιήσουν το εξωτερικό του MICRA, με ειδικά εξαρτήματα που περιλαμβάνουν ένθετα για τους προφυλακτήρες, πλαϊνά διακοσμητικά, ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών, διακοσμητικά καπάκια καθρεπτών και αυτοκόλλητα υψηλής ποιότητας που τοποθετούνται στο καπό και στην οροφή.
Σε ότι αφορά την εξατομίκευση στο εσωτερικό του νέου MICRA, αυτή είναι ακόμα πιο δημοφιλής με το 27% των ιδιοκτητών να επιλέγουν τα σχετικά πακέτα.