Μοναδική, διαδραστική εμπειρία πελατών με σχεδιασμό και υλοποίηση από την Accenture.

Μοναδική, διαδραστική εμπειρία πελατών με σχεδιασμό και υλοποίηση από την Accenture. Οπτικοποίηση τρισδιάστατων προϊόντων αληθινών διαστάσεων. Άμεση διαμόρφωση χρωμάτων και ταπετσαριών. Δοκιμή της καινοτόμου τεχνολογίας σε επιλεγμένα καταστήματα εμπόρων.

Η BMW i είναι η πρώτη αυτοκινητιστική μάρκα στον κόσμο που προσφέρει σε πελάτες μία διαδραστική, τρισδιάστατη εμπειρία επαυξημένης πραγματικότητας (Αugmented Reality) των προϊόντων της σε ένα πιλοτικό πρόγραμμα που ξεκίνησε πριν από μερικές ημέρες. Χρησιμοποιώντας την Tango, μία τεχνολογία επαυξημένης πραγματικότητας για smartphone της Google, οι πελάτες μπορούν να ‘εξερευνούν’ το αγαπημένο τους μοντέλο BMW i3 ή i8, μέσα από μία διαδραστική οπτικοποίηση αληθινών διαστάσεων.

 «Τα οχήματά μας είναι συναισθηματικά προϊόντα και για να διεγείρουν το συναίσθημα πρέπει να προηγηθεί μία βιωματική εμπειρία», σχολίασε ο Αντρέα Καστρονόβο, Αντιπρόεδρος Στρατηγικής Πωλήσεων και Future Retail του BMW Group. «Σε περιπτώσεις όπου το επιθυμητό προϊόν δεν διατίθεται επί τόπου, αυτή η οπτικοποίηση είναι η επόμενη καλύτερη λύση».

Αρχικά, αυτή η τεχνολογία θα εφαρμοστεί πιλοτικά σε διψήφιο αριθμό καταστημάτων, όπου σε επιλεγμένους Product Geniuses θα χορηγηθεί μία κινητή συσκευή συμβατή με την Tango. Με τη βοήθειά τους, οι πελάτες θα οπτικοποιούν και θα βιώνουν τα προϊόντα BMW i χρησιμοποιώντας επαυξημένη πραγματικότητα για τη δημιουργία μιας τρισδιάστατης εικόνας, με σκοπό τη διαδραστική εξερεύνηση: αυτό σημαίνει ότι ο πελάτης θα ανοίγει το χώρο αποσκευών ή τις πόρτες, ακόμα και θα μπαίνει μέσα στο αυτοκίνητο για να δει από κοντά το εσωτερικό.

 Η ποιότητα των εικόνων που δημιουργούνται είναι εξαιρετικά ρεαλιστική. «Στις πρώτες μας δοκιμές, είδαμε ανθρώπους να σκύβουν για να μπουν στο αυτοκίνητο, σαν να υπήρχε πραγματικά οροφή που θα χτυπούσαν το κεφάλι τους», θυμάται ο Αντρέα Καστρονόβο. «Είναι τέτοια η προσοχή στη λεπτομέρεια, ώστε αυτή η τεχνολογία προσφέρει στους πελάτες αληθινή προστιθέμενη αξία», σχολίασε.
 
Το BMW i Visualiser σχεδιάστηκε και εξελίχθηκε από την Accenture, ενσωματώνοντας δεδομένα φωτογραφιών των οχημάτων της BMW i σε μία εφαρμογή που χρησιμοποιεί την τεχνολογία Tango. Προσφέρει στους πελάτες ένα νέο και διαδραστικό τρόπο γνωριμίας με το αυτοκίνητο, με λειτουργίες που τους επιτρέπουν να ανοίγουν την πόρτα ή να ανάβουν τα φώτα.  Για μία όσο το δυνατόν πιο διαισθητική και απλή εμπειρία χρήστη, η εφαρμογή προσφέρει οπτικοποίηση και όχι πλήρη διαμόρφωση, όπου στοιχεία όπως τα χρώματα εσωτερικού και εξωτερικού ή οι στεφάνες των ζαντών μπορούν να αλλάζουν σε μία οθόνη αφής. Αφού ολοκληρωθεί η οπτικοποίηση, ο πελάτης μπορεί να αποθηκεύει τα δεδομένα και να τα μοιράζεται με άλλους, όπως τα καταστήματα πωλήσεων της BMW i, μέσω των social media, email ή QR code.