Το μεσαίο Renault ξεχωρίζει χάρη στο δυναμικό, σχεδιασμό του την γκάμα των κινητήρων του αλλά και την ισορροπία άνεσης / οδικής συμπεριφοράς των αναρτήσεων του.

Το μεσαίο Renault ξεχωρίζει χάρη στο δυναμικό, σχεδιασμό του την γκάμα των κινητήρων του αλλά και την ισορροπία άνεσης / οδικής συμπεριφοράς των αναρτήσεων του.

Οι δυναμικές αναλογίες και η ξεχωριστή φωτεινή υπογραφή (χάρη στο σχήμα των φωτιστικών σωμάτων) κάνουν την πρώτη εικόνα του Megane ιδιαίτερη. Το κάτω μέρος του αμαξώματος και το καπό μέσω τεταμένων γραμμών συγκλίνουν προς τα εμπρός τονίζοντας το δυναμικό χαρακτήρα του αυτοκινήτου. 

Η ξεχωριστή φωτεινή υπογραφή του νέου Mégane είναι διακριτή τόσο την ημέρα όσο και τη νύχτα. Εμπρός είναι τα LED φώτα σχήματος “C” με τρισδιάστατο εφέ ενώ τα πίσω φώτα LED με τεχνολογία Edge Light είναι μόνιμα αναμμένα συμβάλλοντας στην εικόνα της 3διαστατης οριζόντιας φωτεινής υπογραφής.

Το… παιχνίδι του φωτισμού συνεχίζεται και στο εσωτερικό, όπου μέσω της τεχνολογίας Multi-Sense o οδηγός μπορεί να επιλέξει πέντε διαφορετικούς φωτισμούς που αντιστοιχούν σε αντίστοιχα οδηγικά modes.

Η καμπίνα επιβατών διαμορφώνεται γύρω από το ταμπλό και την κεντρική κονσόλα που εφοδιάζονται με προηγμένα συστήματα, όπως το έγχρωμο head-up display και η κάθετα τοποθετημένη οθόνη αφής – τάμπλετ των 8,7ινστών. 

Τα καθίσματα είναι σχεδιασμένα ώστε να προσφέρουν υποστήριξη στο σώμα με αποτέλεσμα πολυ καλά επίπεδα άνεσης και αίσθησης, στοιχείο που οφείλεται κυρίως στη χρήση “αφρού” διπλής πυκνότητας στο εσωτερικό τους. Χαρακτηριστικό είναι ότι οι σκελετοί των καθισμάτων είναι οι ίδιοι που έχουν χρησιμοποιηθεί στα μεγαλύτερα Espace και Talisman, ενώ η επένδυση τους έχει σαφείς αναφορές σε πολυτελή δερμάτινα προϊόντα και έπιπλα. Τέλος τα εμπρός καθίσματα είναι θερμαινόμενα, παρέχουν λειτουργία μασάζ και ηλεκτρικά ρυθμιζόμενη στήριξη της οσφυϊκής μοίρας.

Στην τέταρτη γενιά του το Megane έχει κρατήσει όλα τα στοιχεία που μας είχαν εντυπωσιάσει στην οδική συμπεριφορά του ενισχύοντας μάλιστα κάποιους τομείς. Τα φαρδύτερα μετατρόχια προσφέρουν πολύ σταθερό “πάτημα”, και παρά τις ζάντες 17 ιντσών με ελαστικά 205/50, διαθέτει πολύ καλά  επίπεδα άνεσης.

Οι νέες, ρυθμίσεις της ανάρτησης συμβάλουν στην ισορροπία οδικής συμπεριφοράς άνεσης με λεπτομέρειες όπως το φαινόμενο παθητικής τετραδιεύθυνσης για ακόμα μεγαλύτερη αίσθηση ασφάλειας στις υψηλές ταχύτητες.

Στον αυτοκινητόδρομο η ηχομόνωση του κινητήρα όσο και των θορύβων από τον δρόμο, είναι πολύ καλή μόνο αν κινηθείτε με περισσότερα από 180 χλμ οι αεροδυναμικοί θόρυβοι από τους καθρέφτες και τα τζάμια θα περάσουν στην καμπίνα.

Ο κινητήρας diesel των 1500 κ.εκ. και 110 ίππων έχει αρκετή δύναμη και το κιβώτιο ταχυτήτων σωστή κλιμάκωση ώστε να βοηθά στα απροβλημάτιστα προσπεράσματα. 

To νέο Renault Megane αφήνει στο παρελθόν το συντηρητικό του σχεδιασμό και με επιπλέον πλεονεκτήματα την άνεση και την οδική συμπεριφορά γίνεται ένα πολύ εντυπωσιακό οικογενειακό hatchback.

Τιμή από 17.150 ευρώ