Νέα ταυτότητα μάρκας που σηματοδοτεί την επέλαση πολυτελών μοντέλων του premium κατασκευαστή. Έμφαση στη γοητεία, τις αποκλειστικές εμπειρίες και τις αξέχαστες στιγμές στο χρόνο.
Στο πλαίσιο της επικείμενης προϊοντικής της επίθεσης, η BMW σχεδίασε νέα ταυτότητα για τα πολυτελή της αυτοκίνητα που αναβαθμίζει το προφίλ και τη θέση των πιο αποκλειστικών μοντέλων της, σε μία ξεχωριστή προϊοντική κατηγορία. Οι προσεχείς BMW Σειρά 8 και BMW X7 καθώς και τα BMW i8 και BMW i8 Roadster θα πλαισιώσουν τη BMW Σειρά 7 στην εκτεταμένη, πολυτελή γκάμα της μάρκας. Τα συγκεκριμένα μοντέλα έχουν ισχυρή συναισθηματική απήχηση, επομένως μπορούν να απογειώσουν το lifestyle των πελατών της κατηγορίας με αυθεντικές εμπειρίες που διεγείρουν το συναίσθημα. Η ταυτότητα και η φιλοσοφία που μοιράζονται τα ελίτ μοντέλα της BMW απηχούνται στο νέο λογότυπο, το οποίο συνδυάζει μία ασπρόμαυρη έκδοση του λογοτύπου που χρησιμοποιήθηκε για πρώτη φορά πριν από 100 χρόνια με το όνομα της εταιρίας “Bayerische Motoren Werke” γραμμένο ολογράφως. Η νέα ταυτότητα των πολυτελών μοντέλων της μάρκας αποκαλύφθηκε για πρώτη φορά στη Έκθεση Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης, 14 – 24 Σεπτεμβρίου 2017.
Με την κλασική, λιτή αισθητική του και φέροντας το πρώτο όνομα της εταιρίας, το λογότυπο παραπέμπει στη μοναδική ιστορία της BMW. Οι τολμηρές, μοναδικές λύσεις και ιδέες και η ικανότητα να ξεπερνάμε τις προκλήσεις και να βγαίνουμε ισχυρότεροι μέσα από αυτές, είναι στοιχεία βαθιά ριζωμένα στην κληρονομιά της BMW. Αυτή η φιλοσοφία – που περικλείει τα πάντα, από τον πρώτο κινητήρα αεροσκάφους που έσπασε το παγκόσμιο ρεκόρ ύψους μέχρι το λανσάρισμα της μάρκας BMW i – έχει αποδειχτεί συνταγή επιτυχίας, ενώ παράλληλα αποδεικνύει το πάθος, την αυτοπεποίθηση και το χάρισμα της εταιρίας να φέρνει το μέλλον στο σήμερα. Αυτό είναι εμφανές και στο lifestyle ενός target group που έχει συνηθίσει να δοκιμάζει νέα πράγματα, να είναι πρωτοπόρο και να επιλέγει ελεύθερους και ανεξάρτητους δρόμους στη ζωή.