Σε ένα ακόμη Παγκόσμιο Πρωτάθλημα πλησιάζει ο Λιούις Χάμιλτον μετά την νίκη του στην πίστα Σουζούκα και το Ιαπωνικό Γκραν Πρι.

Ο 32χρονος τερμάτισε πρώτος κερδίζοντας τον Μαξ Βερστάπεν (τερμάτισε δεύτερος) και τον Ντανιέλ Ρικιάρντο (τερμάτισε τρίτος). Ο Σεμπάστιαν Φέτελ εγκατέλειψε τον αγώνα και τις ελπίδες του για τον τίτλο όταν διαγνώστικε πρόβλημα στα ηλεκτρικά της Ferrari.

Ποιος ήταν ο καλύτερος και ποιος ο χειρότερος ή ο άτυχος οδηγός του αγώνα; Ποια φάση μας έμεινε στο μυαλό; Είδαμε τον αγώνα και σας απαντάμε 

Μας ξάφνιασε: Η Mercedes

Βλέποντας την ομάδα της Red Bull να προσπαθεί να κλέψει τη νίκη από την την Mercedes στο τέλος του αγώνα ήταν μια πραγματική έκπληξη. Φάνηκε σαν οι Γερμανοί να ήταν πολύ σίγουροι για τον εαυτό τους όταν είδαν πως ο Φέτελ εγκατέλειψε. Όμως η προσπάθεια του Βερστάπεν και τα ποιο αργά αυτοκίνητα έδωσαν την ευκαιρία στον Ολλανδό να πλησιάσει τόσο ώστε να προκαλέσει ένταση  και να κάνει το φινάλε πολύ πιο νευρικό από ό, τι αναμενόταν.

Μας απογοήτευσε: Ο Σεμπάστιαν Φέτελ (και η Ferrari)

Ατυχία ξανά ή πρόβλημα στην ομάδα; Πριν από το καλοκαιρινό διάλειμμα η Ferrari φαινόταν έτοιμη να παλέψει και να κερδίσει τον τίτλο. Όμως μετά ακολούθησαν ατυχίες και απροσεξίες, που την κράτησαν πίσω. Για πολλούς ο τίτλος χάθηκε τη στιγμή που ο Φέτελ συγκρούστηκε με τους Βερστάπεν και Ραϊκόνεν στη Σιγκαπούρη. Τα προβλήματα των Ferrari στους τρεις τελευταίους αγώνες κούρσες έχουν προκαλέσει μεγάλη αναταραχή στην ομάδα και επέμβαση από τον πρόεδρο Σέρτζιο Μαρκιόνε. Αυτή η χρονιά έμοιαζε με την ευκαιρία της Ferrari να επιστρέψει στις ημέρες δόξας του παρελθόντος. Όμως ο τρόπος με τον δείχνει να κλείνει η χρονιά μπορεί να οδηγήσει σε αλλαγές στη μετα-σεζόν περίοδο.

Το προσπέρασμα της ημέρας: Κέβιν Μάγκνουσεν (Haas F1 Team) στον Φελίπε Μάσα (Williams /Mercedes)

Το πρώτο πέρασμα του Βερστάπεν στον Φέτελ στη φουρκέτα ήταν φανταστικό, αλλά το μειώνει το γεγονός πως η Ferrari απλά κινούταν. Έτσι τη διάκριση παίρνει ο Μάγκνουσεν, ο οποίος πέρασε τον Μάσα στις πρώτες στροφές μένοντας στην εξωτερική πλευρά. 

Το δαχτυλίδι: Ο Χάμιλτον και τα κοσμήματα 
 
Όταν ο Takuma Sato ήρθε στο βάθρο για να κάνει τις συνεντεύξεις μετά τον αγώνα, ο Χάμιλτον… κόλλησε με το δαχτυλίδι που φορούσε ο Ιάπωνας οδηγός , έπαθλο από την νίκη στο Indy 500. «Χρειάζομαι αυτό το δαχτυλίδι» είπε ο νικητης του αγώνα. Λέτε να δούμε μία κόντρα Αλόνσο / Χάμιλτον στο Indy 500; Θα μου άρεσε πολύ 



Οδηγός της ημέρας: Ο Μαξ Βερστάπεν 

Ο 20χρονος Ολλανδός κέρδισε την επίσημα τον τίτλο του «οδηγού της ημέρας» από το F1.com και δεν είναι δύσκολο να εξηγήσουμε γιατί. Τη διάκριση αξίζει και ο Εστεμπάν Οκόν της Force India, αλλά αυτό ήταν ένα ακόμη Σαββατοκύριακο όπου οι ικανότητες  του Βερστάπεν έκλεψαν την παράσταση.

Τα αποτελέσματα

1ος Λιούις Χάμιλτον (Mercedes AMG Petronas F1 Team 1ώρα 27:31,194”
2ος Μαξ Βερστάπεν (Red Bull Racing /Renault) +1,211”
3ος Ντανιέλ Ρικιάρντο (Red Bull Racing /Renault) +9,679”
4ος Βαλτέρι Μπότας (Mercedes AMG Petronas F1 Team) +10,580”
5ος Κίμι Ραϊκόνεν (Scuderia Ferrari) +32,622”
6ος Εστεμπάν Οκόν (Sahara Force India F1 Team/Mercedes) +1:07,788”
7ος Σέρτζιο Πέρεζ (Sahara Force India F1 Team/Mercedes) +1:11,424”
8ος Κέβιν Μάγκνουσεν (Haas F1 Team /Ferrari) +1:28,953”
9ος Ρομάν Γκρόζαν (Haas F1 Team /Ferrari) +1:29,883”
10ος Φελίπε Μάσα (Williams Martini Racing/Mercedes)+1 γύρος