Μπορεί οι αγώνες ράλλυ να είναι συνυφασμένοι με το χρονόμετρο, δεν ισχύει ωστόσο το ίδιο σ’ αυτούς της κατηγορίας Regularity.
Σε αυτή την ιδιαίτερη μορφή αγώνων στους οποίους η ακρίβεια στους υπολογισμούς αποτελεί μεν τον παν στο δρόμο για διάκριση, υπάρχει όμως πάντα η δυνατότητα τα πληρώματα να «έρθουν πιο κοντά» στη διαδρομή του αγώνα και οι θεατές να βρουν το χρόνο ώστε να θαυμάσουν από κοντά αυτές τις κατασκευές του άλλοτε, που κοσμούν τους δρόμους στο πέρασμά τους.
Φυσικά το Ιστορικό Ράλλυ Ελλάδος δεν αποτελεί εξαίρεση, κάτι που σημαίνει πως η μήκους 516 χιλιομέτρων διαδρομή με τις 22 ειδικές διαδρομές ακριβείας και τις 45 χρονομετρήσεις, πέρα από τα αξιοθέατα περιλαμβάνει και σημεία κατάλληλα για ανασυγκρότηση, αλλά και φιλοξενία από την τοπική κοινωνία που στέκεται στο πλευρό της Οργάνωσης.
Αναλυτικότερα, αμέσως μετά την τελετή εκκίνησης, που θα πραγματοποιηθεί εμπρός από το Αρχαίο Θέατρο της Λάρισας την Παρασκευή στις 19:00, τα αυτοκίνητα της κατηγορίας Regularity θα διανύσουν μια διαδρομή 49 χλμ., στην οποία θα περιλαμβάνεται και νυχτερινή ανάβαση Τεμπών, πριν ολοκληρώσουν το σκέλος στα Αμπελάκια.
Το Σάββατο, τα κλασικά αυτοκίνητα θα ξεκινήσουν στις 09:00 από τη Σκεπαστή Αγορά της Λάρισας και μετά από 127 χλμ. θα φτάσουν για ανασυγκρότηση στην Ελασσόνα (12:00-13:00) όπου και θα φιλοξενηθούν στην κεντρική πλατεία από το Δήμο. Μετά από άλλα 95 χλμ., ο Δήμος Καλαμπάκας θα υποδεχτεί τα πληρώματα στο δημοτικό πάρκινγκ της περιοχής (15:20 -16:20), ενώ ο τερματισμός της ημέρας είναι προγραμματισμένος για τις 18:20, στην πλατεία Ηρώων Πολυτεχνείου στα Τρίκαλα, με το Δήμο να παραθέτει γεύμα στους αγωνιζόμενους.
Τη σκυτάλη της φιλοξενίας θα πάρει ο Δήμος Αγιάς την Κυριακή, οπότε και θα υποδεχτεί τα πληρώματα στο «Σπιτάκι» στη Βελίκα στις 11:00-11:45.
Η ΟΜΑΕ, εκτός από την Περιφέρεια Θεσσαλίας και το Δήμο Λάρισας που αγκάλιασαν από την πρώτη στιγμή την ιδέα αυτής της διοργάνωσης, ευχαριστεί την τοπική Αυτοδιοίκηση της Θεσσαλίας και όλους τους παραπάνω Δήμους που βρίσκονται στο πλευρό της σε ρόλο συνδιοργανωτή, όπως, φυσικά και τους χορηγούς του αγώνα.