Η Dunlop μπαίνει στον κλάδο ελαστικών πίστας και δρόμου με το νέο SportSmart TT- Το πρώτο ελαστικό της Dunlop, εδώ και μια δεκαετία, για χρήση τόσο σε πίστα όσο και σε δρόμο.

Η Dunlop μπαίνει στον κλάδο ελαστικών πίστας και δρόμου με το νέο  SportSmart TT- Το πρώτο ελαστικό της Dunlop, εδώ και μια δεκαετία, για χρήση τόσο σε πίστα όσο και σε δρόμο. 

Η Dunlop ανακοίνωσε ότι θα λανσάρει το τέταρτο ελαστικό της κατηγορίας hypersport τον Μάρτιο του 2018. Το Dunlop SportSmart TT σχεδιάστηκε για να καλύψει τις ανάγκες των αναβατών με τις πιο σύγχρονες αγωνιστικές μηχανές και roadsters επιδόσεων, που θέλουν να χρησιμοποιούν το ίδιο ελαστικό σε πίστα και δρόμο. 

Το όνομα SportSmart TT προκύπτει από τη σειρά ελαστικών SportSmart που επικεντρώνεται στη χρήση σε δρόμο, και προστέθηκαν τα γράμματα ΤΤ, που αναφέρονται στο “Track Technology” (τεχνολογία πίστας).
Το λανσάρισμα του SportSmart TT σηματοδοτεί την επάνοδο της Dunlop σε έναν τομέα της αγοράς όπου τελευταία φορά είχε παρουσία με το Qualifier RR, πάνω από μία δεκαετία πριν. 

Το SportSmart TT είναι το τέταρτο ελαστικό της Dunlop στην κατηγορία hypersport που θα λανσαριστεί και ολοκληρώνει τη στρατηγική της εταιρείας, που ανακοινώθηκε πέρυσι, να αποκτήσει νέα προσέγγιση για την εν λόγω κατηγορία επαναπροσδιορίζοντας την προϊοντική της σειρά με στόχο να υπάρχει «ένα ελαστικό για κάθε αναβάτη».  

Η Dunlop διαθέτει τη νεότερη και πιο καινοτόμα σειρά ελαστικών hypersport που αποτελείται από τα:

Professional Rider   – D213 GP Pro – Κυκλοφόρησε καλοκαίρι του 2017
Seasoned Track Rider – GP Racer D212 – Κυκλοφόρησε Ιανουάριο του 2017
SportSmart TT –θα κυκλοφορήσει τον Μάρτιο του  2018

SportSmart2 Max (κύρια χρήση σε δρόμο και ενίοτε σε πίστα) – Κυκλοφόρησε Μάρτιο του 2017
«Είμαστε ο μοναδικός κατασκευαστής ελαστικών που αντικατέστησε εξ’ ολοκλήρου όλα τα ελαστικά του χαρτοφυλακίου του, στην κατηγορία hypersport, τη χρονιά που μας πέρασε. Έχουμε τη νεότερη και πιο καινοτόμα σειρά στην αγορά, μετά από μια χρονιά με διαδοχικές παρουσιάσεις προϊόντων. Αυτό καταδεικνύει την προσήλωση της Dunlop στην ανάπτυξη νέων τεχνολογιών από τις οποίες θα επωφελείται κάθε τύπος αναβάτη hypersport και αποδεικνύει την ικανότητά μας να μεταφέρουμε τα διδάγματα από τις αγωνιστικές νίκες στην προϊοντική σειρά, γρήγορα και αποτελεσματικά» δήλωσε ο Άντι Μάρφλιτ, Marketing Manager, Dunlop Motorcycle Europe.

Τεχνολογία με σημαντικές νίκες στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής της FIM 

Αν η τελευταία χρονιά σηματοδοτήθηκε από εντατικά λανσαρίσματα νέων προϊόντων, απεδείχθη επίσης εξαιρετικά παραγωγική και στις αγωνιστικές πίστες. 

Εκτός από το ότι επελέγησαν από τον Ίαν Χάτσινσον και τον Μάικλ Ντάνλοπ στους νικηφόρους αγώνες στο νησί του Μαν, «TT Superbike» και «Senior» αντιστοίχως, τα ελαστικά  Dunlop επελέγησαν επίσης από το GMT94 για τον νικηφόρο αγώνα του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Αντοχής της FIM,  συμπεριλαμβανομένων των αγώνων Bol d’Or και Le Mans 24h.

Σε αυτούς τους αγώνες, η Dunlop ανέπτυξε ένα νέο πολυμερές, ειδικά για αγωνιστική χρήση, που προσφέρει κράτημα και αντοχή. Το νέο Dunlop SportSmart TT χρησιμοποιεί ένα αγωνιστικό μείγμα που έχει αποδειχθεί ότι παρέχει σταθερή επίδοση και ευπροσάρμοστο εύρος λειτουργίας, σημεία ζωτικής σημασία για μικτή χρήση σε δρόμο και πίστα. 

Για να βελτιστοποιήσει την επιφάνεια επαφής, η Dunlop χρησιμοποιεί στο SportSmart TT τη μετεξέλιξη της καινοτόμας της τεχνολογίας NTEC. Η νέα τεχνολογία NTEC RT επιτρέπει την προσαρμογή της πίεσης του πίσω ελαστικού ώστε να μεγιστοποιεί το πάτημα στους αγώνες. Επιτρέπει στους αναβάτες να διατηρούν την κατασκευαστική πίεση για χρήση σε δρόμο αλλά να αυξάνουν την επιφάνεια επαφής μέχρι και 24% όταν είναι στην πίστα

Αυτές οι δύο τεχνολογίες αποτελούν το κλειδί της επίδοσης του SportSmart TT. Όταν το ελαστικό παρουσιαστεί ολοκληρωμένα τον Μάρτιο του 2018, θα αποκαλύψουμε δύο επιπρόσθετες τεχνολογίες. Ο συνδυασμός των τεσσάρων αυτών καινοτομιών είχε ως αποτέλεσμα τη γέννηση ενός ελαστικού που δημιουργεί ένα δικό του εξειδικευμένο τμήμα στο χαρτοφυλάκιο hypersport προϊόντων της Dunlop. Με τέσσερα νέα ελαστικά στην κατηγορία hypersport έχουμε πλέον, και πρακτικά, ένα ελαστικό για κάθε αναβάτη είτε βρίσκεται σε δρόμο είτε σε αγωνιστική πίστα», τόνισε ο κ.Μάρφλιτ.