Τον πιο δημοφιλή αγώνα μετά το Ράλλυ Ακρόπολις αποτελεί η Ανάβαση Ριτσώνας που άνοιξε την αυλαία του Πανελληνίου πρωταθλήματος Αναβάσεων με τις 123 συμμετοχές να αποδεικνύουν του λόγου το αληθές.

Τον πιο δημοφιλή αγώνα μετά το Ράλλυ Ακρόπολις αποτελεί η Ανάβαση Ριτσώνας που άνοιξε την αυλαία του Πανελληνίου πρωταθλήματος Αναβάσεων με τις 123 συμμετοχές να αποδεικνύουν του λόγου το αληθές. 

Οι χιλιάδες θεατές  απόλαυσαν όμορφες μάχες σε όλες τις κατηγορίες, με τον καιρό να είναι ιδανικός και να ευνοεί την παρακολούθηση της «Μέκκας» των Αναβάσεων. Το παρών στη Ριτσώνα έδωσε ο νεαρός Μιχάλης Σύλλας που επέστρεψε μετά από ένα χρόνο στο μπάκετ του Peugeot 106 S16 στο δεύτερο αγώνα της καριέρας του. 

Ιδιαίτερα ανταγωνιστική ήταν η Ν2, κλάση στην οποία συμμετείχε ο Μιχάλης Σύλλας, με 20 οδηγούς να εκκινούν και να δίνουν μάχη με το χρόνο στη μήκους 3.1 χιλιομέτρων διαδρομή.

 Το μενού του Σαββάτου περιελάμβανε 3 χρονομετρημένα περάσματα από τη διαδρομή, με τον οδηγό του Peugeot 106 S16 να εξοικειώνεται με αυτή και να βελτιώνει αρκετά τους χρόνους του μετά από κάθε ανέβασμα, δηλώνοντας ικανοποιημένος και έτοιμος για τον Κυριακάτικο αγώνα. Την Κυριακή, στο πρώτο σκέλος, ο Σύλλας ανέβηκε ταχύτατα βελτιώνοντας την επίδοσή του σε σχέση με το Σάββατο κατά 4 δευτερόλεπτα με το «καλημέρα». Με παραπλήσιο χρόνο στο δεύτερο σκέλος, ο 26χρονος οδηγός ολοκλήρωσε στην 11η θέση της Ν2 μεταξύ 20 εκκινησάντων. Λαμβάνοντας υπόψη την απειρία του, τη μόλις δεύτερη συμμετοχή του σε αγώνα και την αισθητή βελτίωση του χρόνου σε σχέση με το 2016, το αποτέλεσμα για το νεαρό οδηγό κρίνεται αρκετά ικανοποιητικό.

Ο οδηγός θέλει να ευχαριστήσει τους KK Car Sales, το Wado Karate Ελληνικού, την Alogogiannis Motorsport, την Papoulias Electric Power και τα αδέρφια Μαυροειδάκου, χωρίς τη στήριξη των οποίων δεν θα ήταν δυνατή η συμμετοχή στην πρώτη ανάβαση της χρονιάς.

Φωτογραφία AntChatz copywrite free