Μόλις πριν μερικούς μήνες, με μια παρέα φίλων, που ο καθένας από τους οποίους έχει διαφορετικό ρόλο και αντικείμενο ενασχόλησης ξεκίνησε την υλοποίηση μιας ιδέας: Πως ένας πελάτης μιας αντιπροσωπείας αυτοκινήτων μπορεί να κάνει τα πάντα σχετικά με την εξυπηρέτηση των αναγκών του χρησιμοποιώντας απλά και μόνο μια εφαρμογή στο κινητό του τηλέφωνο.
Η υλοποίηση του project είχε φτάσει σε ένα μεγάλο ποσοστό ολοκλήρωσης όταν μεγάλη Ρουμανική εταιρία που δραστηριοποιείται στο κλάδο της κινητής τηλεφωνίας και παράλληλα επενδύει σε start up επιχειρήσεις τεχνολογικού ενδιαφέροντος, τοποθετήθηκε στρατηγικά στην όλη προσπάθεια.
Η συνεργασία της Ελληνικής Ομάδας με την Ρουμανική εταιρία επιτάχυνε την τελική διαμόρφωση του application και μπορούμε να μιλάμε για μια προσπάθεια, στα πρότυπα μιας start up, που είναι έτοιμη να εισάγει το προϊόν στην αγορά.
Σύμφωνα με τον κο Πάνο Ισμαήλο, μέλος της ομάδας που δημιούργησε την εφαρμογή οι επίλογές της είναι οι παρακάτω:
Η «Εύρεση Λύσης» στην οποία ο χρήστης μπορεί να αλληλοεπιδρά με τα συνεργεία στέλνοντας ερωτήματα, απορίες, παρατηρήσεις είτε με την χρήση φωτογραφιών, είτε με απλού κειμένου είτε και συνδυαστικά.Το κλειδί σε αυτό είναι πως 24 ώρες θα υπάρχει back office και θα απαντά στο οτιδήποτε προκύψει. Για παράδειγμα, εάν σε ένα όχημα ανάψει ένα λαμπάκι ως ένδειξη βλάβης ο χρήστης μπορεί να το στείλει μέσω της εφαρμογής με μια φωτογραφία και να λάβει οδηγίες για το τι πρέπει να κάνει, ή το τι ακριβώς σημαίνει αυτό που έχει παρουσιαστεί στο όχημά του. Επιπλέον θα υπάρχει ενημέρωση για τις ημερομηνίες που πρέπει να περάσει ΚΤΕΟ, να κάνει service, να ανανεώσει το ασφαλιστήριο συμβόλαιο ένα αμάξι κ.α.
Το «Κοντά μου» όπου χρησιμοποιώντας το όχημα του ο κάθε χρήστης μπορεί να αναζητήσει το πλησιέστερο συνεργείο, ATM, βενζινάδικο, φαρμακείο, νοσοκομείο, ενοικιάσεις αυτοκίνητων, εμπορικά καταστήματα κ.α. Για όλα τα παραπάνω υπάρχει λίστα επιλογών και δυνατότητα αυτόματης πλοήγησης με την χρήση της εφαρμογής.
«Τοποθεσία Στάθμευσης» αποθηκεύει το σημείο που παρκάραμε, ως στίγμα, και μπορεί με την χρήση του κινητού μας τηλεφώνου να μας οδηγήσει πίσω στο όχημα μας.
Το «Επείγον» όπου κάνει άμεση κλίση σε γραμμή 24ωρης κάλυψης για οτιδήποτε μπορεί να χρειαστεί ένας οδηγός – πελάτης.
«To application που δημιουργήσαμε έχει ως σκοπό να μπορεί ένας dealer αυτοκινήτων να «επικοινωνεί» και να εκπληρώνει όλες τις επιθυμίες ενός πελάτη διαμέσου της εφαρμογής.» δήλωσε ο κος Ισμαήλος και πρόσθεσε: « Ένας πελάτης premium μάρκας από την αγορά του οχήματος και μόνο είναι ξεχωριστός. Εμείς θέλαμε με την εφαρμογή αυτή να κάνουμε την εμπειρία του γύρω από την εταιρεία μας ξεχωριστή προσδίδοντας με σύγχρονο τρόπο, υπεράξια στην σχέση πελάτη-αντιπροσώπου. Βέβαια σε κάθε τέτοια προσπάθεια το κλειδί βρίσκεται στην χρηστικότητα του προϊόντος που δημιουργήσαμε, και αυτό είναι και το μεγάλο μας στοίχημα. Η τάση στην παγκόσμια αγορα ειναι ολες οι αναγκες να εξυπηρετουνται με την χρηση του κινητου τηλεφωνου».